Hop til indhold

Smuk indisk pige i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Som parallel til tråden "Smuk indisk pige i Svendborg" viewtopic.php?f=8&t=4496 vil jeg lige skrive at man også kan være heldig at møde skønheden i Aarhus.

Jeg har lige haft fornøjelsen. Nadia er en virkelig sød pige, helt naturlig og nede på jorden, behagelig at tale med.

Der er ikke foto i annoncen, men det skal man ikke lade sig afskrække af. Nadia er smuk, og med forførende brune øjne :-)

mvh. Frede

Skrevet

Som parallel til tråden "Smuk indisk pige i Svendborg" viewtopic.php?f=8&t=4496 vil jeg lige skrive at man også kan være heldig at møde skønheden i Aarhus.

Jeg har lige haft fornøjelsen. Nadia er en virkelig sød pige, helt naturlig og nede på jorden, behagelig at tale med.

Der er ikke foto i annoncen, men det skal man ikke lade sig afskrække af. Nadia er smuk, og med forførende brune øjne :-)

mvh. Frede

Hvor i Aarhus? Hvor høj er hun, alder , pris osv?

Th

Skrevet

Hun er ikke fast i Aarhus, men idag mødte jeg hende et behageligt og diskret sted i det nordlige Aarhus.

Hun har en annonce her vedr. denne weekend: https://annoncelight.dk/annonce/41931/am ... s-og-omegn

Skrevet

Er hun lige så tilbageholdende i sengen som hun er med hensyn til at skrive om hvad hun tilbyder? Det er jo ikke nok bare at se godt ud.

Skrevet

Er hun lige så tilbageholdende i sengen som hun er med hensyn til at skrive om hvad hun tilbyder? Det er jo ikke nok bare at se godt ud.

Men ser hun godt ud? Det er en smagssag , surt der ikk er billeder på

Skrevet

Der er vel ikke noget at sige til hvis en diskret pige ikke ønsker at sætte billeder på. der er jo en fin anmeldelse af pigen som desuden fortæller at det er på et behageligt diskret sted.

drenge kom nu af sted istedet for at sidde og råbe på billeder og flere beskrivelser

Skrevet

Der er vel ikke noget at sige til hvis en diskret pige ikke ønsker at sætte billeder på. der er jo en fin anmeldelse af pigen som desuden fortæller at det er på et behageligt diskret sted.

drenge kom nu af sted istedet for at sidde og råbe på billeder og flere beskrivelser

Var faktisk osse planen idag, men hun svare ikke ;) så nu må vi se

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.