anzl 4 Skrevet 22. Marts, 2013 Som parallel til tråden "Smuk indisk pige i Svendborg" viewtopic.php?f=8&t=4496 vil jeg lige skrive at man også kan være heldig at møde skønheden i Aarhus. Jeg har lige haft fornøjelsen. Nadia er en virkelig sød pige, helt naturlig og nede på jorden, behagelig at tale med. Der er ikke foto i annoncen, men det skal man ikke lade sig afskrække af. Nadia er smuk, og med forførende brune øjne mvh. Frede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 22. Marts, 2013 Som parallel til tråden "Smuk indisk pige i Svendborg" viewtopic.php?f=8&t=4496 vil jeg lige skrive at man også kan være heldig at møde skønheden i Aarhus. Jeg har lige haft fornøjelsen. Nadia er en virkelig sød pige, helt naturlig og nede på jorden, behagelig at tale med. Der er ikke foto i annoncen, men det skal man ikke lade sig afskrække af. Nadia er smuk, og med forførende brune øjne mvh. Frede Hvor i Aarhus? Hvor høj er hun, alder , pris osv? Th Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anzl 4 Skrevet 22. Marts, 2013 Hvor i Aarhus? Hvor høj er hun, alder , pris osv? Th Hun er ikke fast i Aarhus, men idag mødte jeg hende et behageligt og diskret sted i det nordlige Aarhus. Hun har en annonce her vedr. denne weekend: https://annoncelight.dk/annonce/41931/am ... s-og-omegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest franskelskeren Skrevet 23. Marts, 2013 Hun er ikke fast i Aarhus, men idag mødte jeg hende et behageligt og diskret sted i det nordlige Aarhus. Hun har en annonce her vedr. denne weekend: https://annoncelight.dk/annonce/41931/am ... s-og-omegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 731 Skrevet 23. Marts, 2013 Er hun lige så tilbageholdende i sengen som hun er med hensyn til at skrive om hvad hun tilbyder? Det er jo ikke nok bare at se godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 23. Marts, 2013 Er hun lige så tilbageholdende i sengen som hun er med hensyn til at skrive om hvad hun tilbyder? Det er jo ikke nok bare at se godt ud. Men ser hun godt ud? Det er en smagssag , surt der ikk er billeder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 24. Marts, 2013 Der er vel ikke noget at sige til hvis en diskret pige ikke ønsker at sætte billeder på. der er jo en fin anmeldelse af pigen som desuden fortæller at det er på et behageligt diskret sted. drenge kom nu af sted istedet for at sidde og råbe på billeder og flere beskrivelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 24. Marts, 2013 Der er vel ikke noget at sige til hvis en diskret pige ikke ønsker at sætte billeder på. der er jo en fin anmeldelse af pigen som desuden fortæller at det er på et behageligt diskret sted. drenge kom nu af sted istedet for at sidde og råbe på billeder og flere beskrivelser Var faktisk osse planen idag, men hun svare ikke så nu må vi se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg