Hop til indhold
anzl

Smuk indisk pige i Aarhus

Recommended Posts

Som parallel til tråden "Smuk indisk pige i Svendborg" viewtopic.php?f=8&t=4496 vil jeg lige skrive at man også kan være heldig at møde skønheden i Aarhus.

Jeg har lige haft fornøjelsen. Nadia er en virkelig sød pige, helt naturlig og nede på jorden, behagelig at tale med.

Der er ikke foto i annoncen, men det skal man ikke lade sig afskrække af. Nadia er smuk, og med forførende brune øjne :-)

mvh. Frede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som parallel til tråden "Smuk indisk pige i Svendborg" viewtopic.php?f=8&t=4496 vil jeg lige skrive at man også kan være heldig at møde skønheden i Aarhus.

Jeg har lige haft fornøjelsen. Nadia er en virkelig sød pige, helt naturlig og nede på jorden, behagelig at tale med.

Der er ikke foto i annoncen, men det skal man ikke lade sig afskrække af. Nadia er smuk, og med forførende brune øjne :-)

mvh. Frede

Hvor i Aarhus? Hvor høj er hun, alder , pris osv?

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun lige så tilbageholdende i sengen som hun er med hensyn til at skrive om hvad hun tilbyder? Det er jo ikke nok bare at se godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun lige så tilbageholdende i sengen som hun er med hensyn til at skrive om hvad hun tilbyder? Det er jo ikke nok bare at se godt ud.

Men ser hun godt ud? Det er en smagssag , surt der ikk er billeder på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ikke noget at sige til hvis en diskret pige ikke ønsker at sætte billeder på. der er jo en fin anmeldelse af pigen som desuden fortæller at det er på et behageligt diskret sted.

drenge kom nu af sted istedet for at sidde og råbe på billeder og flere beskrivelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ikke noget at sige til hvis en diskret pige ikke ønsker at sætte billeder på. der er jo en fin anmeldelse af pigen som desuden fortæller at det er på et behageligt diskret sted.

drenge kom nu af sted istedet for at sidde og råbe på billeder og flere beskrivelser

Var faktisk osse planen idag, men hun svare ikke ;) så nu må vi se

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...