Hop til indhold

Recommended Posts

Hey søger som overskriften siger, en slank storbarmet thai kvinde som tilbyder FP hvor både massage og det frække er på en fornuftigt plan eller bedre.

Nogle gode forslag ??.

 

Vh TheBig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBig skrev, for 8 timer siden:

Hey søger som overskriften siger, en slank storbarmet thai kvinde som tilbyder FP hvor både massage og det frække er på en fornuftigt plan eller bedre.

Nogle gode forslag ??.

 

Vh TheBig 

E Lah Wellness, Geo, er klart min favorit når det gælder kombi (god massage og FP), normal pris 1500 for 1 time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 8 timer siden:

E Lah Wellness, Geo, er klart min favorit når det gælder kombi (god massage og FP), normal pris 1500 for 1 time. 

Hvad størrelse er hun ca. syntes det er lidt svært og se på de ellers fine billeder ? ( tænker højde og vægt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBig skrev, for 3 timer siden:

Hvad størrelse er hun ca. syntes det er lidt svært og se på de ellers fine billeder ? ( tænker højde og vægt)

Jeg vil skyde hende til 165 cm, str. DD og så tror jeg hun vejer Maks 55 kg, det ene foto yder hende ikke retfærdighed, der syntes jeg hun ser lidt "stor" ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 10 timer siden:

En hun kyssetypen?

Det tror jeg ikke, jeg har besøgt hende 8-10 gange og hver gang er jeg kommet lidt tættere på, men blow er stadigvæk med gummi og ingen kys, til gengæld er hun meget berøringsvenlig og nyder gerne en finger eller tunge i røven. Hun er til anal, men som hun siger, så skal det være dybt og hårdt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, den 8.3.2020 at 03:50:

Det tror jeg ikke, jeg har besøgt hende 8-10 gange og hver gang er jeg kommet lidt tættere på, men blow er stadigvæk med gummi og ingen kys, til gengæld er hun meget berøringsvenlig og nyder gerne en finger eller tunge i røven. Hun er til anal, men som hun siger, så skal det være dybt og hårdt. 

Dejligt med en dejlig pige der kan lidt lidt anal. Jeg dyrker selv så ofte men kunne da være sjovt med hende. 
ligger det i pakke prisen? Eller er det ekstra ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 4 minutter siden:

Dejligt med en dejlig pige der kan lidt lidt anal. Jeg dyrker selv så ofte men kunne da være sjovt med hende. 
ligger det i pakke prisen? Eller er det ekstra ?

Hun har det ikke på "menuen" men nu har jeg besøgt hende en del gange og på et tidspunkt fortalte hun mig at hun tænder vildt på hård dyb anal, så sidste gang spurgte jeg hvad hun ville have for det og hun sagde det kostede 800 ekstra, så det er i den dyre ende, men man kan vel vælge B2B afsluttet med anal og så lander man på 1800 kr. Om det er til forhandling ved jeg ikke, men på et tidspunkt sagde hun at det var fedt at jeg aldrig pruttede om prisen, så måske, afhængig af kemi osv så kan det være man kan få det billigere. Lækker det er hun ihvertfald :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 1 time siden:

Hun har det ikke på "menuen" men nu har jeg besøgt hende en del gange og på et tidspunkt fortalte hun mig at hun tænder vildt på hård dyb anal, så sidste gang spurgte jeg hvad hun ville have for det og hun sagde det kostede 800 ekstra, så det er i den dyre ende, men man kan vel vælge B2B afsluttet med anal og så lander man på 1800 kr. Om det er til forhandling ved jeg ikke, men på et tidspunkt sagde hun at det var fedt at jeg aldrig pruttede om prisen, så måske, afhængig af kemi osv så kan det være man kan få det billigere. Lækker det er hun ihvertfald :-)

Hej, og tak for god anmeldelse. Er brysterne pæne, og er de ægte? Størrelsen ser jo ud til at være i orden! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest E lah
thaimassage er bedst skrev, for 2 timer siden:

Hun har det ikke på "menuen" men nu har jeg besøgt hende en del gange og på et tidspunkt fortalte hun mig at hun tænder vildt på hård dyb anal, så sidste gang spurgte jeg hvad hun ville have for det og hun sagde det kostede 800 ekstra, så det er i den dyre ende, men man kan vel vælge B2B afsluttet med anal og så lander man på 1800 kr. Om det er til forhandling ved jeg ikke, men på et tidspunkt sagde hun at det var fedt at jeg aldrig pruttede om prisen, så måske, afhængig af kemi osv så kan det være man kan få det billigere. Lækker det er hun ihvertfald :-)

Why did lie to all people that I take anal?... even worse that you said 800 extra WTF!. What are you get out of what you to lie to all this people?. I never take anal or selling ass in market. If I going to do in the future I’ll be minimum 3000-4000 ( I don’t think I will want to do it). So Stop your shit that is coming from mount my friend...”Thaimassage er bedst” 

GEO... Elah wellness 

Del dette indlæg


Link til indlæg
E lah skrev, for 23 minutter siden:

Why did lie to all people that I take anal?... even worse that you said 800 extra WTF!. What are you get out of what you to lie to all this people?. I never take anal or selling ass in market. If I going to do in the future I’ll be minimum 3000-4000 ( I don’t think I will want to do it). So Stop your shit that is coming from mount my friend...”Thaimassage er bedst” 

GEO... Elah wellness 

What I said was that you might do if you know the person well, but it will not be at first. Sorry if you have been offended, but its not My impression that you dislike it.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 2 timer siden:

but its not My impression that you dislike it.  

Det er bare nederen og pinligt, at blive grebet i en løgn. Men så fik vi da sandheden slået fast.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 6 timer siden:

Det er bare nederen og pinligt, at blive grebet i en løgn. Men så fik vi da sandheden slået fast.

Jeg ved ikke om det er nederen at blive taget i en løgn, det er aldrig sket, men det er nederen at blive beskyldt for at lyve, af dig som jo ikke var tilstede. Så spar mig for sådan en "nederen" kommentar. Jeg anser ikke mig selv for at være guds gave til kvinden, så der må være andre end mig der har fået tilbuddet, men jeg kan jo være den eneste der ikke har opfattet at jeg var speciel. Af hensyn til Geo syntes jeg vi skal lade den ligge her, uanset hvad er hun en rigtig dejlig kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ok at nævne, hvad alle bliver tilbudt når de kommer. Men hvad den enkelte, efter flere besøg, bliver tilbudt af specielle ydelser, bygger på tillid og en forventning om at det bliver mellem dem.

- så kommer vi heller ikke ud i den her pinlige situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
thaimassage er bedst skrev, den 10.3.2020 at 02:14:

Jeg ved ikke om det er nederen at blive taget i en løgn, det er aldrig sket, men det er nederen at blive beskyldt for at lyve, af dig som jo ikke var tilstede. Så spar mig for sådan en "nederen" kommentar. Jeg anser ikke mig selv for at være guds gave til kvinden, så der må være andre end mig der har fået tilbuddet, men jeg kan jo være den eneste der ikke har opfattet at jeg var speciel. Af hensyn til Geo syntes jeg vi skal lade den ligge her, uanset hvad er hun en rigtig dejlig kvinde. 

Du skrev først:   ”og på et tidspunkt fortalte hun mig at hun tænder vildt på hård dyb anal, 

Derefter:              ”but its not My impression that you dislike it.”

 Der er fanden til forskel ........  om man kalder det løgn eller ej.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft gode oplevelser med GEO, men det er god stil ikke at snakke for meget om ydelser uden for det som normalt tilbydes. Konceptet er at du bestiller en massage, og hvis der er gensidig attraktion, så kan der aftales ekstra. Det er vigtigt for både hende og klientens oplevelse, at man lige overholder et minimum af respekt og sociale spilleregler. Det er jo ikke sjovt for hende at blive kimet ned med forespørgsler på analsex hver dag. Hav nu lige lidt pli, alle i gæve piksvingere derude.

Redigeret af Ebden_jj
Fjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...