Hop til indhold

Recommended Posts

Blev fristet - som man siger - og besøgte Lisa i Albanigade.

 

Jeg svarer ikke på mine opslag her. Bare min oplevelse, jeg giver videre - så tag det for, hvad det er ;-)

 

Ikke nogen god oplevelse !!!!!

 

https://annoncelight.dk/showad/286198

 

Mama-Thai styrer showet her mens de to smukke piger sidder og afventer opslaget...

 

Der gives alm massage I forlokalet og så det sjove, som vi godt kan lide i baglokalet. Alt er rent og pænt samt gode badefaciliteter. Kæmpe plus, at de anvender rigtige massagebrikse med hul til hovedet.

 

Også kæmpe plus, at begge ligger ser ret godt ud og det er dem i annoncen.

 

Men elendig massage. Lisa kan slet ikke massere. Olien bliver bare smurt på og glider op og ned over kroppen uden følelse. Med jævne mellemrum prikker hun pingrene i mod klunkerne, men det virker mere so pligt end pirring. Faktisk forsvandt rejsningen helt.

 

Da det kom til HJ, blev der bare hevet løs i pikken. Jeg bad hende endda om at stoppe helt, da det ikke var rart og forlod stedet med uforløst glæde. Og det er ALDRIG sket for mig.

 

Kan måske være OK for en fuld pakke, men det bliver ikke mig der tester.

 

Stedet er rent.

Pigerne sidder og halvsover i forrummet

Mama-Thai er pengegrisk - but what's new ;- ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lisa dengang hun var på Fåborgvej og min erfaring fra dengang var også at hun ikke kunne massere. Men hendes handjob var faktisk rigtig godt, så jeg ved ikke lige hvad der er gået galt siden. Måske er det bare det nye sted der ikke passer til pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lækkermand skrev, den 6.3.2020 at 19:34:

Blev fristet - som man siger - og besøgte Lisa i Albanigade.

 

Jeg svarer ikke på mine opslag her. Bare min oplevelse, jeg giver videre - så tag det for, hvad det er ;-)

 

Ikke nogen god oplevelse !!!!!

 

https://annoncelight.dk/showad/286198

 

Mama-Thai styrer showet her mens de to smukke piger sidder og afventer opslaget...

 

Der gives alm massage I forlokalet og så det sjove, som vi godt kan lide i baglokalet. Alt er rent og pænt samt gode badefaciliteter. Kæmpe plus, at de anvender rigtige massagebrikse med hul til hovedet.

 

Også kæmpe plus, at begge ligger ser ret godt ud og det er dem i annoncen.

 

Men elendig massage. Lisa kan slet ikke massere. Olien bliver bare smurt på og glider op og ned over kroppen uden følelse. Med jævne mellemrum prikker hun pingrene i mod klunkerne, men det virker mere so pligt end pirring. Faktisk forsvandt rejsningen helt.

 

Da det kom til HJ, blev der bare hevet løs i pikken. Jeg bad hende endda om at stoppe helt, da det ikke var rart og forlod stedet med uforløst glæde. Og det er ALDRIG sket for mig.

 

Kan måske være OK for en fuld pakke, men det bliver ikke mig der tester.

 

Stedet er rent.

Pigerne sidder og halvsover i forrummet

Mama-Thai er pengegrisk - but what's new ;- ) 

Enig. Mama, der ikke er på billederne i annoncen, er/virker så uvenlig og pengegrisk, at jeg gik igen. Jeg valgte istedet hende i solcentret lidt længere op ad samme gade: Hun er reel og masserer godt og grundigt, også intimt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 3 minutter siden:

Enig. Mama, der ikke er på billederne i annoncen, er/virker så uvenlig og pengegrisk, at jeg gik igen. Jeg valgte istedet hende i solcentret lidt længere op ad samme gade: Hun er reel og masserer godt og grundigt, også intimt. 

Hvad fik du af ekstra ved hende ved solcenter??

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 1 minut siden:

Hvad fik du af ekstra ved hende ved solcenter??

Ordentlighed og fornuftig pris (600 for en time med HJ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...