Hop til indhold
DanTheBig

Krøller og pagehår

Recommended Posts

Misjo1 skrev, for 35 minutter siden:

Jeg er mere til hvad de har mellem ørene, end oven på.hoved;)

Ved godt at pigerne ikke længere skal være helt glatte, og at det er ved at være moderne med en mere omfattende behåring mellem benene. Men ligefrem pagehår er for meget for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Ved godt at pigerne ikke længere skal være helt glatte, og at det er ved at være moderne med en mere omfattende behåring mellem benene. Men ligefrem pagehår er for meget for mig. 

Dén frisure må du uddybe. Eventuelt med en billedillustration.

Jeg synes, det er fint, at håret er på vej tilbage. Jeg har haft en androgyn fornemmelse ved det helt glatte. I de "glade" 70'ere var det helt modsat. Her var naturlig behåring et krav, og jo tættere og mere uremkommeligt jo bedre. På erklærede feminister dengang følte man ligefrem, at der inde bag hårpragten sad et sultent gebis parat til at bide stumpen af.

Selv foretrækker jeg en flot landingsstribe, en V-udskæring eller et andet kunstfærdigt indslag. Bare "arbejdsområdet" er frit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har en pige hos os (Sophia) med præcis den frisure og hun rocker den for hårdt:wub:.. Jeg har haft den frisure som barn og jeg lignede en dårligt klippet puddel så det kommer an på personen mener jeg bestemt:lol:.. Måske fordi jeg manglede krøllerne:blink:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Vi har en pige hos os (Sophia) med præcis den frisure og hun rocker den for hårdt:wub:.. Jeg har haft den frisure som barn og jeg lignede en dårligt klippet puddel så det kommer an på personen mener jeg bestemt:lol:.. Måske fordi jeg manglede krøllerne:blink:.. 

Øv @JenniferRomantica, hende kan jeg ikke finde på jeres website.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg burde nok nævne at hos os er Copenhagen Sauna Club.. Og der har vi ikke billeder på hjemmesiden:P.. 

Det er bare så smart :). Så kan du jo sagtens sige, at Sophia har page-krøller. MEN når nu du henviser til dén hjemmeside, hvordan er så konceptet dér? Er det som de tyske FKK klubber med entre og betaling for hvad der ellers kan ske. OG som siger ude vestpå: "Hva kåster ort"?

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en sucker for piger med feminint hår, meget gerne langt flot hår som Jennifer, men ellers afhænger det jo af personen.

Skal det være (halv)kort fortrækker jeg krøller eller en Marilyn Monroe frisure

En kort page kan dog være flot, jeg tror f.eks at hende her ser ret fabolous ud : https://annoncelight.dk/showad/266665

Punk, strit og plys er bare turn off for mig :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 1 time siden:

Det er bare så smart :). Så kan du jo sagtens sige, at Sophia har page-krøller. MEN når nu du henviser til dén hjemmeside, hvordan er så konceptet dér? Er det som de tyske FKK klubber med entre og betaling for hvad der ellers kan ske. OG som siger ude vestpå: "Hva kåster ort"?

Jeg lover dig hun har meget krøllet hår og en page.. Pinky promise.. 

Man køber en time med sauna, massage, jacuzzi og sex.. For 1900.. Nu skal det jo ikke virke som reklame;).. Men det er ikke lige som fkk.. Man kan dog møde andre gæster da jacuzzien, saunaen og venteværelset er fællesarealer.. Så lidt samme stemning uden helt at være der.. Der er op til 6 piger på vagt af gangen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Gh0st skrev, den 6.3.2020 at 22:46:

Jeg er en sucker for piger med feminint hår, meget gerne langt flot hår som Jennifer, men ellers afhænger det jo af personen.

Skal det være (halv)kort fortrækker jeg krøller eller en Marilyn Monroe frisure

En kort page kan dog være flot, jeg tror f.eks at hende her ser ret fabolous ud : https://annoncelight.dk/showad/266665

Punk, strit og plys er bare turn off for mig :-(

Psst, det gør hun <3 skøn skøn kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...