Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 Burde det ikke pege opad for at være retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 6. Marts, 2020 Borende X skrev, for 22 minutter siden: Burde det ikke pege opad for at være retvisende? Det må være en krummerik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 10 minutter siden: Det må være en krummerik Så skulle den jo krumme . Her må fagmanden @Jernsvinet vist træde til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Marts, 2020 Øh... hvis 800 kr giver lov til 1 time cum, så er der nok en del mænd, som vil føle sig snydt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 holstebronx skrev, for 3 minutter siden: Øh... hvis 800 kr giver lov til 1 time cum, så er der nok en del mænd, som vil føle sig snydt ! Ja, hvis det er en toiletcumme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gadedrengen 109 Skrevet 6. Marts, 2020 Styrvolt skrev, 1 time siden: han er vist venstreorienteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 gadedrengen skrev, for 32 minutter siden: han er vist venstreorienteret. Ikke ud fra sin egen synsvinkel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 6. Marts, 2020 Alt afhænger af øjnene, der gadedrengen skrev, for 1 time siden: han er vist venstreorienteret. Alt afhænger af øjnene der ser .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 6. Marts, 2020 Så til damerne skulle der bare være et hul.. Kan jo bruges til andet end et håndtag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 6. Marts, 2020 Husk ikke at rykke i håndtaget............ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 Connoisseur skrev, for 1 minut siden: Husk ikke at rykke i håndtaget............ Her skal man jo trykke (og ike rykke) på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 VICKS skrev, for 2 timer siden: Så til damerne skulle der bare være et hul.. Kan jo bruges til andet end et håndtag Ja, men hvis det skulle være helt korrekt, ville "sjoveren" jo bagefter have form som et nøglehul. Og hvor behageligt ville det lige være bagefter? Altså for ejermanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2020 Borende X skrev, for 11 minutter siden: Ja, men hvis det skulle være helt korrekt, ville "sjoveren" jo bagefter have form som et nøglehul. Og hvor behageligt ville det lige være bagefter? Altså for ejermanden? Altså og lissom, jeg har altid betragtet min som den nøgle der låser op for alt det sjove. Nu er du jo iøvrigt Nøglehulsfabrikant, så her er en business opportunity for en ældre plejehjems alumen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2020 Og nu vi er, hvor vi er. såeeee: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden: Altså og lissom, jeg har altid betragtet min som den nøgle der låser op for alt det sjove. Nu er du jo iøvrigt Nøglehulsfabrikant, så her er en business opportunity for en ældre plejehjems alumen, Jep, selvfølgelig øjner jeg som tidligere nøglehulsfabrikant en oplagt forretningsmulighed her. Jeg vil udvikle et nøglehul, som en almindelig stivert kan komme ind i uden at blive helt flået. Det vil så blive til et større hul, hvis man skal følge nogle af pralerierne herinde. Måske endda et plørehul, og det er der så ikke så mange herinde, der sætter pris på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 6. Marts, 2020 Jeg vil altså helst foretrække en lås med revne i. (Altså de moderne der til låsekort). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) Borende X skrev, den 6.3.2020 at 16:59: Burde det ikke pege opad for at være retvisende? Jo, på vej ind til bordellet - og nedad på vej ud Redigeret 7. Marts, 2020 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg