Hop til indhold

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Har spottet annoncen og er klar, men når man arbejder hjemme, her under coronaen er det lidt svært, men jeg er frisk på at tage en for holdet ;)

Skrevet

Har været hos veninden for en del år siden, og der var der ligeledes en veninde, kan sgu ikke huske om hun hed sheila eller men der var de 2 samme adresse i Valby igennem flere år nu

Skrevet

Har besøgt Sheila, skøn kvinde lige efter min smag ;)

Jeg blev bedt om at spritte hænder af da jeg kom, hvilket er fint. Hun er flot, høj, dansk og ser fræk ud. Brysterne er ikke helt ægte, men dejlige at røre ved.

Billederne er af hende, selvom det er svært at få et godt indtryk af dem. Hun virker dejlig imødekommende, men ingen kys - måske p.gr.a af Corona, så godt hun passer på dig selv. Alderen passer meget godt.

Sex i flere stillinger, fransk med gummi. Kom under et kombineret hand/blow, efter en dejlig omgang.

Privat diskret i et lille lokale, pænt og rent.

En dejlig halv time,  med en lækker kvinde, som jeg skal besøge igen ;)

****** :x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.