Hop til indhold

GFE oplevelser

Featured Replies

Skrevet

Tænker ofte på de piger der tilbyder GFE oplevelser og hvad med jer som kunder.

En ting er at vi dyrker beskyttet sex med kondom på raketten. Men at ligge og tunge slaske med mange fyre hver dag, fyre som kan være forkølet, have skæg, dårlig ånde, ringe mund hygiejne og lignende.

Hvorfor gør de det ? hvorfor gør vi det når vi ved at der har lagt 4 andre fyre samme dag med tungen helt ned i halsen på hende.

Blot nogle tanker.

Skrevet

Tænker ofte på de piger der tilbyder GFE oplevelser og hvad med jer som kunder.

En ting er at vi dyrker beskyttet sex med kondom på raketten. Men at ligge og tunge slaske med mange fyre hver dag, fyre som kan være forkølet, have skæg, dårlig ånde, ringe mund hygiejne og lignende.

Hvorfor gør de det ? hvorfor gør vi det når vi ved at der har lagt 4 andre fyre samme dag med tungen helt ned i halsen på hende.

Blot nogle tanker.

tror du virkelig selv at vi ligger og tungekysser med fyre som har dårlig ånde og mundhygiejne.. :o

her gælder sig at hvis din mund er ren så er kys a libitum - er den ikke kan du få masser af knus stedet for - ;)

lige så vel som at fyrene er i deres fulde ret til at vende om i døren hvis ikke pigen tiltaler ham lige såvel er vi piger i vores gode ret til at sige nej tak.

når det er sagt så vil jeg dog tilføje - at største delen af fyrene altså godt selv er klar over at de skal være nyvasket og ånden være frisk. det er meget sjældent en fyr bliver sent til afvaskning eller hjem - jeg tror det er almindelig pli og dannelse som de fleste heldigvis helt fuldt ud forstår uden vi skal skære det ud i pap. :lol:

mht at være forkølet osv. så er det videnskabeligt bevist at du kan smittes blot ved at give hånden - så ved mindre du vil have pigerne skal sprittes af eller koges inden du kommer på besøg. så er det en risiko du er nød til at leve med -- kan du ikke dette. vil jeg foreslå dig også at holde dig væk fra div supermarkeder - offentlige toiletter - daginstitutioner - ældre mennesker - arbejdspladser osv osv... ;)

rene knus fra sisse

Skrevet
  • Author

Tak for dit fine svar.. og selvfølgelig er man nyvasket når man møder op hos jer dejlige quinder.. Synes jo bare selv at et kys er enormt intimt, i hvert fald et tyngekys.. OG selvom jeres kunder er søde og renlige er det jo ikke alle der er super lækre..

Med ønsket om en rigtig fræk weekend.

Skrevet

Jeg tror vi gør det, fordi vi er blevet rigtig gode til at glemme den del af gamet. Vi ved jo godt, at med mindre vi kommer som de første på vagten, har der højest tænkeligt været andre før os.

Jeg syntes ikke, man kan holde kysseriet adskilt fra den resterende del af sex legen. Det er vel ikke anderledes, end når vi slikker fisse, eller smider pikken i en spansk position, hvor andre også har gjort sig færdig uden kondom.

Det handler vel om at vi har tillid til den pige vi har valgt at besøge. At hun har været under bruseren og adskilt sig fra den sidste gæsts kropsvæsker, af enhver art.. ;)

Andre er jo helt ligeglade, de tager et Gang Bang i stiv arm, og fægter sig glædeligt gennem en skov af stive pikke, for at komme til fadet... :) Heldigvis er vi så forskellige, at der er noget for de fleste.

VH Ludvig.

Skrevet

mht at være forkølet osv. så er det videnskabeligt bevist at du kan smittes blot ved at give hånden - så ved mindre du vil have pigerne skal sprittes af eller koges inden du kommer på besøg. så er det en risiko du er nød til at leve med

Da El Toro skrev

fyre som kan være forkølet

Går jeg ud fra, at han mente, hvis gæsten var forkølet. ;)

Jeg ved ikke, om det er almindeligt med alt for snotforkølede gæster. Selv bryder jeg mig ikke om at gå på massageklink, når jeg er forkølet, idet det tager lidt af oplevelsen, synes jeg.

Hvis det drejer sig om et hjemmebesøg, som er aftalt et stykke tid forinden, sender jeg altid pigen en sms og advarer hende, hvis jeg er blevet snottet - så må hun selv tage risikoen for at blive smittet og bære smitten med hjem til afkommet.

Jeg har aldrig oplevet, at en pige så har valgt at udsætte besøget. Hvis jeg er helt væk i snot og lommetørklæder advarer jeg naturligvis ikke - så aflyser jeg. ;)

Skrevet

Personligt besøger jeg max. en kunde pr. aften, men jeg ved godt det er anderledes for mange andre og som flere skriver er det for de fleste en selvfølge at de har været i bad inden de får besøg. Jeg har i hvert fald ikke oplevet andet.

Skrevet

Mange skriver at de tilbyder kys ved kemi. Det kan så være op til den enkelte om kemi har noget med mundhygiejne, alm. hygiejne, udseende og alt muligt andet at gøre.

Skrevet

hvorfor gør vi det når vi ved at der har lagt 4 andre fyre samme dag med tungen helt ned i halsen på hende.

Nu tænker jeg lige; hvorfra ved du hun har lagt med 4 fyre og snavet ??

Inderst inde ved jeg godt hun har ligget og snavet med andre fyre, men jeg aner ikke hvor mange hun har haft gang i inden jeg trådte ind af døren og jeg har heller ikke behov for at vide det.

Dertil er jeg glad for at tandbørsten er opfundet og div. mundskyld og ved at en del piger altid stikker børsten i munden inden hun møder en ny gæst.

Men er det bare fordi man tænker på købesex med piger at man tænker på det, for der er ikke nogen der "brokker" sig hvis du er taget i byen en aften og møder tøsen der har været på samtlige mænd den aften.

Skrevet

Nu går overskriften jo på GFE-oplevelser.

Hidtil har strengen koncentreret sig om mere eller mindre dybe kys og (mund)hygiejnen omkring dem.

Men GFE indeholder da meget mere end dette?

Skrevet

For det første vil jeg nu mene, at hvis man har et problem med, at pigen har været sammen med andre, så skal man helt holde sig fra køb af seksuelle ydelser.

Den med at rende rundt at tro, at man er så specielt samt, at pigen kun gør det her for særligt udvalgte i meget meget begrænset omfang, er en fin illusion, uden rod i virkeligheden.

Dernæst bør ens lyst til at kysse nok ikke være betinget af en forventning om, at hun da kun kysser med mig. Jeg har ikke gidet at google om smittefaren for lidt forkølelse o.lign er større ved kys, end ved at stønne hinanden i hovedet i kampens hede.

Men faktum er at det man skal være bekymret for, nemlig kønssygdomme, de er faktisk mindre udbredte på klinikker og den pæne del af branchen end gennemsnittet for gratis aktivitet fundet ude i byen.

Det er altså en myte, at køb af seksuelle ydelser er med livet som indsats, selvom det selvfølgelig klinger godt i speciel de munde hvor købere skal beskrives som nogle være grissebasser.

Personligt har jeg nu mit helbred for kært til at spille rusisk roulette, så jeg havde nok aldrig bevæget mig ud på det marked, hvis jeg dels troede at de alle var enten hiv-smittede eller rendte rundt med en spændende flora i de nedre regioner. Jeg gjorde det heller ikke, hvis jeg ikke havde dyb respekt for pigerne, herunder opmærksom på at opføre sig yderst anstændigt for et menneske der lukker en ind i dennes mest intime univers. Det sker jo uagtet om det er betinget af penge.

Jeg mener også at man skal have dette for øje, når man oplever at det måske ikke svingende helt vildt eller kneb med at leverede engagement, man havde forventet. Man er stadig blive lukket indenfor i det mest intime univers.

Skrevet

For det første vil jeg nu mene, at hvis man har et problem med, at pigen har været sammen med andre, så skal man helt holde sig fra køb af seksuelle ydelser.

Den med at rende rundt at tro, at man er så specielt samt, at pigen kun gør det her for særligt udvalgte i meget meget begrænset omfang, er en fin illusion, uden rod i virkeligheden.

Dernæst bør ens lyst til at kysse nok ikke være betinget af en forventning om, at hun da kun kysser med mig. Jeg har ikke gidet at google om smittefaren for lidt forkølelse o.lign er større ved kys, end ved at stønne hinanden i hovedet i kampens hede.

Men faktum er at det man skal være bekymret for, nemlig kønssygdomme, de er faktisk mindre udbredte på klinikker og den pæne del af branchen end gennemsnittet for gratis aktivitet fundet ude i byen.

Det er altså en myte, at køb af seksuelle ydelser er med livet som indsats, selvom det selvfølgelig klinger godt i speciel de munde hvor købere skal beskrives som nogle være grissebasser.

Personligt har jeg nu mit helbred for kært til at spille rusisk roulette, så jeg havde nok aldrig bevæget mig ud på det marked, hvis jeg dels troede at de alle var enten hiv-smittede eller rendte rundt med en spændende flora i de nedre regioner. Jeg gjorde det heller ikke, hvis jeg ikke havde dyb respekt for pigerne, herunder opmærksom på at opføre sig yderst anstændigt for et menneske der lukker en ind i dennes mest intime univers. Det sker jo uagtet om det er betinget af penge.

Jeg mener også at man skal have dette for øje, når man oplever at det måske ikke svingende helt vildt eller kneb med at leverede engagement, man havde forventet. Man er stadig blive lukket indenfor i det mest intime univers.

Så sandt, så sandt.

• 2 months later...
Skrevet

Hvis jeg skulle besøge en prostitueret, så ville jeg forbyde mig selv bare at tænke på, om hun har været sammen med andre.

Det er der ingen grund til - hvorfor ødelægge noget med grimme tanker?

Man må vel gå ud fra, at en pige vasker sig selv eller børster tænder, hvis hun har været sammen med en mand, der lugtede dårligt.

Altså, helt basalt set er den menneskelige mund jo et paradis for bakterier, så uanset om en pige har haft andre kunder, så er en mund aldrig ren; det er biologisk umuligt.

Det er naturligvis et turn-off, hvis man bestiller en GFE, og så kan smage sæd, men jeg nægter altså at tro, at det sker særlig tit.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.