Hop til indhold
Dragonguy

Hot Sexy Black Angel/Sex Mel

Recommended Posts

Hej Brødre!

Første gang jeg skriver et indlæg, men hende synes jeg fortjener ros.

Noget lige at besøge hende i Esbjerg søndag nat inden hun tog afsted til Holsterbro.

https://annoncelight.dk/showad/278026

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

Jeg har besøgt hende op til flere gange før og altid har hun klaret jobbet fuldt ud. Hver gang jeg møder hende, er det som at møde sin første kæreste. Hun er altid så bedårende at kigge på. En lille sød petit med en dejlig og smuk krop, flotte bryster og en smil som smelter en hver mand! 

Hun gør alt for at forkæle en som man vil have det. Ingen kolde følelser eller bare få jobbet done. Hun kysser godt og forkæler en fuldt ud. Der er ingen negativt jeg kan skrive om hende. Hun er helt sikker den bedste jeg har mødt!  Og der er hende på billedet 100%. 

Hun taler rigtig godt engelsk så man kan altid chit chat med hende efter den dejlige oplevelse.

Har aftalt med hende at hun skal skrive næste gang hun kommer til Esbjerg. Så kan jeg jo sparer op indtil da... :0)

Håber i alle vil tage sig pænt af hende og PLEASE vær sød mod hende. Det fortjener hun sku!

Hende kan jeg varm anbefale!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 6 timer siden:

Du skriver at hun er lille og petit, men hendes højde står til 170 cm i annoncen. Hvor høj vil du tro at hun er?

Jeg kender skønheden fra Holstebro. Højden på 170 cm passer ganske godt. Vægten - ja, hun er virkelig slank på den gode måde.. Hvis man så selv er 193 cm og vejer 115 kg, er hun naturligvis petit.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter et besøg kan jeg kun tilslutte mig, at Melinda bestemt er en både sød og meget slank kvinde - ser bestemt heller ikke ud til, modsat mange andre, at være ældre end hendes annonce giver udtryk for.

Sted: 8/10
Pige: 8/10
Sex/Indlevelse: 3/10

Og jo - er godt klar over, at kemi også er en faktor. Dog var det hele vejen igennem mit indtryk, at Melinda ikke rigtig var motiveret og/eller havde lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har efterfølgende været i kontakt med Melinda, som selvsagt er ked af, at hun ved dagens aftale var træt og uoplagt.

Grundet at Melinda jo er en sød og dejlig kvinde, er hun og jeg dog blevet enige om endnu en aftale, når Melinda atter vender tilbage!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...