Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor omdøber du ikke strengen til "Ugens Rapport"?

Det var da en tåbelig kommentar,hvorfor skulle jeg dog omdøbe strengen?den omhandler dating

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en tåbelig kommentar,hvorfor skulle jeg dog omdøbe strengen?den omhandler dating

Det Borende X mener er måske at dine historier minder lidt om de mere eller mindre frit opfundne historier, som tidligere var med til at sælge Ugens Rapport i stor stil - måske lidt før din tid, men jeg nyder at læse dine beretninger - skønt at du vil dele dem med os andre, som desværre ikke har helt samme held med Dating - Borende X er nok bare grøn af misundelse og må nøjes med at drømme om Nikita :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja fickenstein - keep it up.

Dine indlæg er underholdende uanset hvad Borende X mener. Fakta eller fiktion - who cares :-)

Hr. X har nok været BSc i "alment belærende" inden han fik sin Cand. Sc i "enormt bedrevidende" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det var da en tåbelig kommentar,hvorfor skulle jeg dog omdøbe strengen?den omhandler dating
Den er da ikke mere tåbelig end den kommentar om hummersuppen, som du lagde i min streng et par timer forinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke den store videnskab at score på dating.dk.

Lader man vær med at sende billeder af sin halvstive tissemand i første besked - og skriver noget lidt mere intelligent end "vil du sutte min pik" - så er det absolut muligt at få sex på dating dk.

Jeg brugte dating.dk i en periode i min glade 20'ere - og har sgu aldrig fået så meget fisse som jeg gjorde i den periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke den store videnskab at score på dating.dk.

Jeg brugte dating.dk i en periode i mine glade 20'ere - og har sgu aldrig fået så meget fisse som jeg gjorde i den periode.

Når man har passeret de 50, har kone og børn er det altså ikke nemt at score på dating - videnskab eller ej, men kvinderne på dating er meget kritiske og vil kun have unge ugifte fyre uden børn, selvom de selv ser ud til at kunne nedkomme hvert øjeblik :evil: - eller er 2 m høje :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit livs knald fortsættelsen.

Jeg fik somsagt kontakt med hende ved at skrive en kommentar til et af hendes billeder,jeg havde ikke forventet ,at hun ville sende en mail tilbage,men højst at hun ville kigge på min profil.

Efter vores tlf. samtale sender hun mig en sms,hvor hun skriver at det var superdejligt at tale med mig ,og nu har du mit nummer heldige dig ,efterfulgt af en smiley.

jeg må indrømme at jeg er mere spændt end normalt før en date,da hun virkelig er supersmuk,jeg har heller ikke nogen anelse ,om hun er til noget på første date,hun skriver dog i hendes profil ,at hun elsker sex.

Hun kom som aftalt ved 21 tiden,flot blond hår der var sat op i nakken,stort flot smil,masser af glimt i øjet,hun er virkelig flot og lækker,vægt omkring 70 kilo,så ikke noget nips ,men de var perfekt fordelt,har havde en lille sort top på og blomsterede bukser.

Hun banker på og jeg åbner døren,får et stort smil og knus,hun er som de fleste andre dates jeg har haft noget imponeret over mit hus,vi snakker lidt om det og hun ønsker at låne toilettet,da hun kommer ud igen går vi ind i stuen og jeg spørger om hun har lyst til et glas vin,det har hun,og hun forslår at vi sætter os på min terrasse,da det er dejligt sommervejr.

Da hun jo havde sagt at hun kun havde tid til et kort besøg,er min plan at sætte mit første træk ind rimeligt hurtigt,efter have siddet på terrassen lidt går vi indenfor og sætter os i sofaen,vi snakker og drikker vin,jeg roser hendes blonde hår og begynder at nusse lidt med det ,spørger om det er ok,det har hun ikke noget imod,så jeg sidder og nusser hende lidt i nakken mens vi snakker,efter lidt tid lækker jeg an til et kys,hun kysser dejligt igen og bruger også hendes tunge,vi skåler så igen og begynder at kysse igen,dennegang tager jeg hende også på højre bryst ,først uden på tøjet så hånden indunder,hendes venstre hånd finder så ned til min voksende bule i bukserne.Nu ved jeg hun er til noget ,så efter at have slikket lidt på hendes bryster,sætter jeg mig på knæ foran hende og trækker hendes bukser og trusser af,en lækker letbehåret fisse dukker frem,jeg begynder at slikke den og hun

ser virkelig ud til at nyde det,stønner og vrider sig.Jeg tager så alt mit tøj af og står med min stive pik lige foran hende som hun så begynder at sutte på,hun kan virkelig sutte pik-går så ned på knæ og

trænger ind i hende,der går ikke lang tid så kommer hun første gang,det var en våd omgang for hun lukkede vædske ud hver gang hun kom,en lille svag stråle,det var vildt at se.

Tager hende så bagfra i doggy,smækker hende også lidt på røven-vi skifter rundt mellem doggy ,forfra med mig på knæ og fisseslik,jeg har ikke fået fisse i 3 dage så hun bliver virkelig gennemkneppet og hun kan li det-hold kæft..du har en god pik,det sagde hun flere gange.

Jeg står så foran hende mens hun giver mig et blow,får lov at optage det på mobilen-men du lægger det ikke ud nogen steder,sagde hun.

så er det ud i min entre foran spejlet,hun stiller sig foroverbøjet med hænderne i gulvet mens jeg tager hende bagfra,igen kommer hun og lukker vand ud på klinkegulvet,så skal hun ryge igen,hun taget en smøg inde i stuen,dennegang ryger hun under emhætten i køkkenet,efter smøgen får jeg hende op på køkkenbordet,det er et bord med en 90 cm bordplade så det er perfekt til at kneppe på,jeg står på en kasse foran hende,så passer højden perfekt,hun er nok på bordet i ca 20 min og er vild med det,jeg knepper hende skiftevis hurtigt og langsomt.

vi slutter på badeværelset foran spejlet,en finger i numsen på hende,hun mente dog ikke at hun kunne tage pikke da mit pikhovede er meget stort,så jeg tager hende lidt i doggy,udløsningen trænger sig på og jeg siger til hende ,at hun skal vise mig hvad hun har på tungen når jeg kommer,trænger ud af fissen på hende og hun går på hug hvorefter hun tager hele udløsningen i munden,hun sluger dog ikke med lader det løbe ned over hendes bryster og mave.

Vi tager så et bad og drikker vores vin færdig,det var det bedste pik jeg har fået længe siger hun,hun fortæller mig at hun normalt er at finde på scor da de mænd derinde tiltaler hende mere,hun fortæller at hun har kneppet ca 20 mænd gennem scor.

Det var helt sikkert mit livs knald fordi hun var så smuk og fræk og liderlig samtidig,efter 2,5 time hos mig kører hun hjem og hun siger at hun vil også anbefale mig til hendes veninder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg beskriver i den anden streng om dating ,den 17 feb. min kontakt til en gift dame, det var lykkes at aftale en date med hende ,men dengang brændte hun mig af-sagde hun havde mens og så kom der også noget andet i vejen-det var lidt øv dengang fordi det var en date der havde været lang tid undervejs.

jeg vil tro det er ca . et år siden jeg første gang fik kontakt med hende,hun har en billedløs profil på dating dk,og hun lægger ikke skjul på at det er sex hun søger.

Siden hun brændte mig af dengang i feb. har jeg stadigvæk haft kontakt med hende vel en gang om ugen,har spurgt efter nye frække billeder af hende og hun har også sendt nogle.Jeg har også sendt hende nogle billeder hvor jeg får suttet pik.Jeg har haft tanken, om hun kun var ude på noget lir,og slet ikke var til at møde IRL.

Hun er gift og har børn og de har kun en bil,så det at slippe hjemmefra er svært fortalte hun.

Så her en dag før Kessler kampen får jeg en sms fra hende ,hvor hun skriver at hun skal køre hendes mand hen til en kammerat ved 19 tiden,så hun har mulighed for at mødes når hun har sat manden af,jeg må dog beklageligvis sige ,at det ikke var muligt at mødes der,da jeg selv skulle over til min bolleveninde og se boksning.

Dagen inden grundlovsdag sender hun igen en sms,og spørger om jeg skal arbejde-det skal jeg ,men siger at jeg har fri om fredagen og går hjemme og bygger garage,så vi kan mødes der.

Den er hun med på,spørger også om jeg kan hente hende hvis manden tager bilen på arbejde,der fortæller jeg at jeg godt kan.

Fredag får jeg så en sms fra hende,hvor hun skriver at manden har taget cyklen på arbejde,så hun kan selv køre ud til mig,vi aftalte at hun skrev når hun havde fri fra job,hvorefter hun ville køre direkte ud til mig.

Hun kom ved 14 tiden,megafræk og meget velduftende og velplejet,fik også lov at optage med mobilen hvor hun sutter pik og en hvor jeg knepper hende-det var superfræk sex og iøvrigt date nr. 51 der har givet fisse....beretning om daten følger..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være, at tiderne har ændret sig.

Jeg kom i slutningen af 90'erne på Travbladets datingtjeneste. Jeg søgte og søgte på grundlag af en – synes jeg selv – velformuleret annonce, som jeg havde arbejdet meget på. Kvinderne var imidlertid i stort overtal og kunne vælge og vrage.

Tilbage står, at jeg, inden jeg efter tre år slettede profilen, da havde kontaktet op mod 60-70 kvinder og opnået fem reelle dates.

Kneppensten må derfor have evner helt ud over det sædvanlige.

Men det kan selvfølgelig også være, at tiderne har ændret sig :? .

Du må vist mene at kvinderne var i undertal.

Der er mange variable i spil. Fx hvem man kontakter. Hvis man ikke selv er kræsen, og man samtidig er attraktiv på en eller anden måde (udseende, humor, intelligens osv.) så kan man komme langt med en del.

Jeg har dog selv for nyligt været på scor.dk og der er kvinderne i vildt undertal, og der er utroligt mange unge mænd med vaskebræt-maver (ifølge billederne på deres profiler i hvert fald ...) som gør sig til over for kvinder i alle aldre og former. Så der havde jeg ekstremt lidt held. På en måned var det længste jeg nåede 3 mail frem og tilbage med en enkelt kvinde (som dog var attraktiv) før det døde ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er da ikke mere tåbelig end den kommentar om hummersuppen, som du lagde i min streng et par timer forinden.

Get a room ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret, Bebop. Det store problem dengang var netop, at kvinderne var stærkt i undertal, så de kunne vælge og – for det meste – vrage, og der var indiskutabelt mange useriøse, som ud over opmærksomheden egentligt ikke ville noget reelt.

Jeg var bestemt ikke uattraktiv – dengang – og mente nok, at jeg havde "råd" til at være kræsen og stille krav. Men måske var min annonce alligevel for velformuleret og skræmte nogen væk, da det kom til stykket? Sitet var trods alt på Ekstrabladets hjemmeside.

I hvert fald var der en kvinde, der på et tidspunkt sarkastisk spurgte mig, om jeg da slet ikke havde nogen fejl. Så blev jeg sgu sur og svarede: Jo, jeg er lystløgner.

Det skind blev der selvsagt ikke bukser ud af, men jeg var dog senere heldig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg beskriver i den anden streng om dating ,den 17 feb. min kontakt til en gift dame, det var lykkes at aftale en date med hende ,men dengang brændte hun mig af-sagde hun havde mens og så kom der også noget andet i vejen-det var lidt øv dengang fordi det var en date der havde været lang tid undervejs.

jeg vil tro det er ca . et år siden jeg første gang fik kontakt med hende,hun har en billedløs profil på dating dk,og hun lægger ikke skjul på at det er sex hun søger.

Siden hun brændte mig af dengang i feb. har jeg stadigvæk haft kontakt med hende vel en gang om ugen,har spurgt efter nye frække billeder af hende og hun har også sendt nogle.Jeg har også sendt hende nogle billeder hvor jeg får suttet pik.Jeg har haft tanken, om hun kun var ude på noget lir,og slet ikke var til at møde IRL.

Hun er gift og har børn og de har kun en bil,så det at slippe hjemmefra er svært fortalte hun.

Så her en dag før Kessler kampen får jeg en sms fra hende ,hvor hun skriver at hun skal køre hendes mand hen til en kammerat ved 19 tiden,så hun har mulighed for at mødes når hun har sat manden af,jeg må dog beklageligvis sige ,at det ikke var muligt at mødes der,da jeg selv skulle over til min bolleveninde og se boksning.

Dagen inden grundlovsdag sender hun igen en sms,og spørger om jeg skal arbejde-det skal jeg ,men siger at jeg har fri om fredagen og går hjemme og bygger garage,så vi kan mødes der.

Den er hun med på,spørger også om jeg kan hente hende hvis manden tager bilen på arbejde,der fortæller jeg at jeg godt kan.

Fredag får jeg så en sms fra hende,hvor hun skriver at manden har taget cyklen på arbejde,så hun kan selv køre ud til mig,vi aftalte at hun skrev når hun havde fri fra job,hvorefter hun ville køre direkte ud til mig.

Hun kom ved 14 tiden,megafræk og meget velduftende og velplejet,fik også lov at optage med mobilen hvor hun sutter pik og en hvor jeg knepper hende-det var superfræk sex og iøvrigt date nr. 51 der har givet fisse....beretning om daten følger..

Somsagt er det en date der har været næsten et år under vejs,hun er en megafræk dame i fyrrende,hun havde fortalt mig ,at hendes mand kun havde lyst ca 2 gange om måneden og så varede det højst 10 min.

På dagen hvor vi skulle mødes,sendte hun mig et par smsér hvor hun skriver-Vi skal starte med at kysse stille og roligt og bare mærke hinnanden..og mærke hvor liderlige vi bliver jo mere vi kysser.

Det er en dame som i mange af hendes beskeder har spurgt mig om jeg dufter dejligt og om jeg er glat,for det var hun.Inden hun kommer ,tager jeg et ekstra langt bad og sprøjter godt med deo på kroppen,kønsbehåringen trimmer jeg en smule ,men ikke glat som hun fortrak,det syntes jeg ser tåbeligt ud.

Da hun ankommer til min by ringer hun 2 gange,da hun ikke kan finde hvor jeg bor,tilsidst lykkes det og hun kører ind i min indkørsel lidt over 2.

Hun er iført en lang sort bomuldskjole der er godt nedringet,superflot smil og meget solariebrun,håret er kortklippet og farvet,det er underligt endeligt at møde hende,min første tanke er,at hun er mere lækker end på hendes billeder,har har former ,men ikke for meget at det gør noget.

Da hun kommer inderfor døren snakker vi kort om hendes tur ud til mig,derefter begynder vi at kysse,vi står i min entre og kysser løs,hun bruger tungen meget og jeg står og tager hende på hofterne og røven,vi går så ind i min stue,hun vil ikke have noget at drikke,så vi går direkte til makronerne-masser af kys på munden og brysterne,jeg går som altid ved damebesøg på knæ foran hende,trækker trusserne af og begynder at slikke hende,først i nærheden af fissen ,så på skambamserne og tilsidst rundt om klitten,hun reagere dejligt,tager så mit tøj af og går tæt på hendes hovede med min stive pik,som hun begynder at sutte-hun siger ikke noget til ,at jeg ikke er glat.Hun sutter sindsygt frækt ,bruger meget med at slikke langsomt med tungen,mens hun kigger på en,for så at give den gas-hun giver mig lov til at optage hende med mobilen,så jeg filmer løs mens hun sutter.

Knepper hende så skiftevis forfra og i doggy,hun har en stor sambarøv ,som hun selv kalder den,så det er frækt at tage hende bagfra,jeg må skifte lidt rundt mellem stillingerne for ikke at skyde kanonen af for tidligt så fræk er hun,tager hende så igen forfra,knepper hende langsomt og hun kan virkelig li det,må jeg se dit pikhovede siger hun så og jeg trækker mig ud-hun er ligesom mange andre piger jeg har mødt ,vild med mit meget store pikhovede-så er det ud i entreen igen,knepper hende bagfra foran spejlet og og hun stønner og jamre virkeligt frækt.Vi slutter på mit badeværelse,tager hende igen bagfra ,da jeg nærmer mig udløsninger ,siger jeg -ned og sut ,og hun går på knæ foran mig og tager pikken i munden,det var lige i sidste øjeblik for jeg kommer næsten i samme sekund-fyrer jeg en fuld ladning af i munden på hende-hun åbner så munden og viser mig det,hvorefter hun sluger.

Det var superfrækt endeligt at møde hende,når muligheden byder sig igen,vil hun gerne komme og ha mer,som hun efterfølgende skrev til mig.

hendes besøg varede ca. 50 min ,hun havde fortalt hendes mand at hun var i bilka og handle efter job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Torsdag aften var jeg på date,med en sød og fræk dame,hun er 42 og lidt buttet.

Det var en profil jeg ikke havde set tidligere,men hun havde trykket på min interesseknap,så jeg tog kontakt til hende og vi skrev så lidt sammen over et par dage,hun skrev at jeg var dejlig fræk og direkte,og min selvsikkerhed,om at jeg ville komme i trusserne på hende,tændte hende.

Vi aftalte så at mødes hos hende torsdag aften ved 22 tiden,på vej op til hende skriver vi lidt sammen,på et tidspunkt skriver hun,at hun bliver lige 5-10 min forsinket,da hun skulle hente hendes søn ovre ved en kammerat.

Jeg må indrømme ,at det at skulle på date med en dame med hjemmeboende børn ikke lige er min kop te,så jeg overvejede at køre hjem igen,men beslutter dog ,at give det en chance.

Får så en sms fra hende ,at nu er hun tilbage og jeg kan bare komme,jeg er heldig og finder en p-plads lige udenfor hendes dør og ringer på dørtelefonen,kom bare op -siger hun og lukker mig ind.

Hun er somsagt 42 og et pqr af de billeder hun har på hendes profil er fra da hun var i midt tyverne,og da så hun pissegodt ud,hendes smil var stadigvæk superflot og brysterne så også dejlige ud,hendes hår var lidt gråsprængt,da hun ikke farver det og hun havde måske også 10 kilo for meget på sidebenene,men alt i alt en nydelig dame.

Snakken går godt fra første sekund,da hun er meget udadvendt,vi sidder i hendes stue og den 13 årige søn som hun hentede ,var på sit værelse og spillede computerspil fortalte hun.

Hun byder på rødvin og sagde ,at hun havde været så spændt på at møde mig,for jeg havde en superdejlig stemme.

Da jeg kan fornemme at vi har en god kemi,begynder jeg stille og roligt ,at sidde og nusse hende lidt i håret,det er det første træk jeg for det meste bruger.

Der går heller ikke lang tid ,så begynder vi at kysse.

Det er en dame som flyttede fra hendes mand kun 5 måneder tidligere,da ægteskabet havde været færdigt i lang tid fortalte hun.

vi får tømt hele vinflasken og har kysset en del,jeg har også fået lov at slikke lidt på hendes brystvorter,hun virker tændt og jeg forslår at vi går ind i hendes soveværelse,men hun fortæller mig,at de 2 værelser der er ,har hendes børn og hun sover på den briks der,og peger over på en sovesofa kun 3 meter fra drengens værelse.

Vi sidder så i sofaen,hende med bar overkrop,trusserne vil hun ikke rigtig have af,da vi jo sidder i dagligstuen-jeg rejser mig så op og tager alt tøjet af og står så med stiv pik foran hende,hun tager den i munden med det samme og sutter dejligt,tager så fat op hendes nakkehår og presser pikken godt ind i hendes mund,hun sutter frækt og slikker både på skaftet og kuglerne.

Trusserne ryger så,og vi går over på hendes sovesofa,knepper hende først i missionær-hun stønner rigtig liderligt ,da jeg trængte ind i hende,knepper hende godt og grundigt,jeg kan virkelig høre hun nyder det,hun siger også afdæmpet -knep mig knep mig et par gange.

Vi er dog rimeligt afdæmpet ,da hendes søn jo er lige inden ved siden af,så lige pludselig lyder der et højt dunk fra sønnens dør-ok,han har hørt hvad der foregår,vi fortsætter dog hvor vi slap,da hun er rigtig godt tændt,så lige pludselig kommer sønnen styrtende ud fra hans værelse og han forlader lejligheden,jeg håber ikke han får et traume over at have set min hvide røv igan med at gennekneppe hans mor.Kort tid efter kommer der en sms fra ex.manden hvor han skriver-tænk på din søn.

Drengen var gået over til hans far og efter at hun havde sikret sig at han var ok ,fortsætter vi hvor vi slap,missionær ,doggy og lidt fisseslik tager hende også op ad køkkenbordet og tilsidst hende siddende på sengen og mig stående,hvor jeg så kommer i munden på hende og hun sluger.

Det var god fræk sex med en meget tændt kvinde,hun fortalte mig ,at det var 9 måneder siden hun sidst havde fået pik.Siden vores date har vi skrevet lidt sammen,og hun fortalte ,at hun havde fået talt med sønnen og alt var ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg meget grøn ud i netdating verdenen (bruger dating.dk) og har indtil videre kun været på 2 dates (og har aftale om 3 mere i næste uge). Det er som alle andre siger svært at slippe igennem nåleøjet og få en date op at stå (det kræver i hvert fald noget ihærdighed).

Noget jeg har fundet ud af øger mulighederne ganske betragteligt er at skrive til piger der ikke har billede på deres profil. Tjek om de ud fra profiltekst, alder og mål (højde versus vægt) ser interessante ud og skriv og bed om et billede hvis de gør. Mange af dem er faktisk ganske søde/lækre og de får væsentligt færre breve fra mænd end de piger der har billede på gør.

God dag fra aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ps. vild beretning Fickenstein..... det havde jeg aldrig gået med til.. det er langt over mine grænser... men vildt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg meget grøn ud i netdating verdenen (bruger dating.dk) og har indtil videre kun været på 2 dates (og har aftale om 3 mere i næste uge). Det er som alle andre siger svært at slippe igennem nåleøjet og få en date op at stå (det kræver i hvert fald noget ihærdighed).

Noget jeg har fundet ud af øger mulighederne ganske betragteligt er at skrive til piger der ikke har billede på deres profil. Tjek om de ud fra profiltekst, alder og mål (højde versus vægt) ser interessante ud og skriv og bed om et billede hvis de gør. Mange af dem er faktisk ganske søde/lækre og de får væsentligt færre breve fra mænd end de piger der har billede på gør.

God dag fra aben

Flot,3 dates på en uge,du kunne godt gå hen og blive en supertyr ligesom mig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her mandag aften har jeg lige haft besøg af en ny date fra, kl 19 til 2230 cirka,en superlækker blond 33 årig pige,hendes væremåde og det jeg oplevede her til aften overgår langt de fleste dates jeg har haft,superfræk sex med en stangliderlig lækker pige.

jeg er godt klar over ,at der måske vil komme bemærkninger om at det er løgn og latin og grå sider,for det jeg oplevede her til aften var virkelig som taget ud af en fantasi.

Men jeg deler min oplevelse med jer anyway..

fick.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thumbs up og godt gået Fickenstein :)

Synes dine beretninger er gode og inspirerende, og ikke helt urealistiske hvis man bare kender lidt til virkemidlerne. Der er rigtigt mange både kønne og spændende kvinder at finde der, og de fleste af dem er jo trods alt single, og mange kan overtales til en hurtig aftale hvis man er charmerende og afvæbnende nok over for dem ;)

For mig selv går det lidt trægt, har det med at blive distraheret af søde kvinder der vil andet end bare sex og det tager en del tid at håndtere, hvis man søger efter det også ;)

Men jeg kender andre der går målrettet efter et hurtigt knald på dating.dk og det ligger ikke så langt fra dine fortællinger.

Så hvad enten det du skriver er 100% virkelighed eller peppet lidt op med fiktion, så giver det blod på tungen og det er god læsning :)

Keep up the good work :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hold da kæft en frækkert!!!

Jeg får kontakt med hende for 5 dage siden,jeg er inde og se på hendes profil og trykker på interesseknappen,hun er en blond pige på 33 år, normal af bygning og med et rigtig smukt ansigt.

til min store overraskelse gengælder hun min interesse og trykker også på min interesseknap.

vi skriver så lidt sammen på mail,og jeg spørger også til en date,det er lidt svært ,svare hun -for jeg sidder i ungarn lige nu ,hun var på ferie.

De næste par dage skriver hun så lidt om hvad hun har oplevet dernede og hun fortæller bland andet at hun havde været til wellness og fået thai-massage.Da jeg mødte hende her til aften fortalte hun om thaimassagen,hunhavde været hel nøgen og thaidamen havde masseret hende helt op til skamlæberne fortalte hun,hun havde også sat sig ovenpå hende og med hendes baller trykket hårdt ned på hendes underliv,det gjorde mig så liderlig at jeg var nød til at ornanere da jeg kom over i aromabadet,fortalte hun.

Hun kom hjem fra ferie i søndags og jeg kontaktede hende idag og spurgte om hun havde tid til en date,det havde hun og vi aftalte kl 19 hos mig,her til aften.

Hun kom til aftalt tid,kort sort kjole og røde højhælede sko,blond hår og flot figur og jeg kan godt afslører med det samme ,at hun kom uden trusser på og AT HUN HAVDE ORNANERET hjemmefra for ikke at være for tændt,det har jeg sku aldrig hørt om før ,at kvinder gør.

vi sætter os i min sofa og snakker lidt,hun vil have kaffe og vi går så sammen ud i mit køkken ,hvor jeg laver 4 kopper kaffe.går så ind i stuen igen,vi snakker lidt om hendes ferie og jeg begynder stille og roligt at sidde og nusse hendes hår lidt,det er det first move jeg for det meste bruger,hun har ikke noget imod det,hvis jeg ikke kunne li det havde jeg sagt det ,siger hun.

vi kysser lidt og så tager daten en meget uventet drejning-for hun siger -kunne du tænke dig at vi genskabte det jeg oplevede ved thaimassagen-ja ,siger jeg meget overrasket.

Hun går så lige en tur på toilettet og bagefter ind i mit soveværelse hvor hun tager kjole og bh af,hun havde ingen trusser på,hun lægger sig så nøgen på sengen-jeg har også taget mit tøj af,thaidamen havde dog beholdt sit tøj på ,sagde hun-men det gør ikke noget at du har taget det af.

Sætter min så ind over hendes lår og hælder babyolie ud over hendes røv,massere så røven og ryggen ,skuldre efter bedste evne,vi snakker afslappet sammen og hun giver udtryk for hun nyder det.Jeg nyder virkelig at røre ved hendes faste lækre røv og ryg og sidder os med fornemmelsen at det her er næsten uvirkeligt,da det kun cirka er 20 min.siden hun ringede på min dør.

Efter 20 -25 min afslutter jeg massagen ved at køre min brystkasser op og ned af hendes krop,og slikke hende lidt ved øret hvorefter vi kysser,får hende om på maven,hvor jeg så begynder at slikke hendes fisse,slikker hårdt/blidt på klitter ,suger lidt og en finger i fissen,går cirka 5 min .så kommer hun,lige efter hun er kommet trænger jeg ind i hende med min stive pik og knepper hende godt og længe forfra...fortsættelsen følger fick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hold da kæft en frækkert!!!

Jeg får kontakt med hende for 5 dage siden,jeg er inde og se på hendes profil og trykker på interesseknappen,hun er en blond pige på 33 år, normal af bygning og med et rigtig smukt ansigt.

til min store overraskelse gengælder hun min interesse og trykker også på min interesseknap.

vi skriver så lidt sammen på mail,og jeg spørger også til en date,det er lidt svært ,svare hun -for jeg sidder i ungarn lige nu ,hun var på ferie.

De næste par dage skriver hun så lidt om hvad hun har oplevet dernede og hun fortæller bland andet at hun havde været til wellness og fået thai-massage.Da jeg mødte hende her til aften fortalte hun om thaimassagen,hunhavde været hel nøgen og thaidamen havde masseret hende helt op til skamlæberne fortalte hun,hun havde også sat sig ovenpå hende og med hendes baller trykket hårdt ned på hendes underliv,det gjorde mig så liderlig at jeg var nød til at ornanere da jeg kom over i aromabadet,fortalte hun.

Hun kom hjem fra ferie i søndags og jeg kontaktede hende idag og spurgte om hun havde tid til en date,det havde hun og vi aftalte kl 19 hos mig,her til aften.

Hun kom til aftalt tid,kort sort kjole og røde højhælede sko,blond hår og flot figur og jeg kan godt afslører med det samme ,at hun kom uden trusser på og AT HUN HAVDE ORNANERET hjemmefra for ikke at være for tændt,det har jeg sku aldrig hørt om før ,at kvinder gør.

vi sætter os i min sofa og snakker lidt,hun vil have kaffe og vi går så sammen ud i mit køkken ,hvor jeg laver 4 kopper kaffe.går så ind i stuen igen,vi snakker lidt om hendes ferie og jeg begynder stille og roligt at sidde og nusse hendes hår lidt,det er det first move jeg for det meste bruger,hun har ikke noget imod det,hvis jeg ikke kunne li det havde jeg sagt det ,siger hun.

vi kysser lidt og så tager daten en meget uventet drejning-for hun siger -kunne du tænke dig at vi genskabte det jeg oplevede ved thaimassagen-ja ,siger jeg meget overrasket.

Hun går så lige en tur på toilettet og bagefter ind i mit soveværelse hvor hun tager kjole og bh af,hun havde ingen trusser på,hun lægger sig så nøgen på sengen-jeg har også taget mit tøj af,thaidamen havde dog beholdt sit tøj på ,sagde hun-men det gør ikke noget at du har taget det af.

Sætter min så ind over hendes lår og hælder babyolie ud over hendes røv,massere så røven og ryggen ,skuldre efter bedste evne,vi snakker afslappet sammen og hun giver udtryk for hun nyder det.Jeg nyder virkelig at røre ved hendes faste lækre røv og ryg og sidder os med fornemmelsen at det her er næsten uvirkeligt,da det kun cirka er 20 min.siden hun ringede på min dør.

Efter 20 -25 min afslutter jeg massagen ved at køre min brystkasser op og ned af hendes krop,og slikke hende lidt ved øret hvorefter vi kysser,får hende om på maven,hvor jeg så begynder at slikke hendes fisse,slikker hårdt/blidt på klitter ,suger lidt og en finger i fissen,går cirka 5 min .så kommer hun,lige efter hun er kommet trænger jeg ind i hende med min stive pik og knepper hende godt og længe forfra...fortsættelsen følger fick.

vi fortsætter i flere stillinger i over en time,tilsidst er hendes fisse så hævet ,at hun siger ,at hun ikke kan klare mere pik . vi går så ud på mit badeværelse,hvor hun skiftevis sutter og spiller pik på mig ,lige til jeg sprøjter hende i munden,hun sagde at første ladning slugte hun og resten spytter hun så ud i min håndvaske.

efter 2,5 time hos mig tager hun hjem og senere på natten sender hun mig en sms,hvor hun skriver;

Længe siden jeg har haft så god tju-bang sex.Håber vi kan gentage succesen ved lejlighed.

Der gik heller ikke mere end et par dage,så hørte jeg fra hende igen...beretning følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En enorm orgasme.

Torsdag aften til fredag morgen havde jeg besøg af en bolleveninde,det er en pige som jeg spiller golf med og knepper med,jeg har mødt hende gennem golfdaters.com,en lille datingside for golfspillere.

Fredag var så min første feriedag ,så da hun kørte hjem om morgenen ,for at tage på arbejde,brugte jeg formiddagen på at slå græs,så jeg hørte ikke at jeg havde fået et par sms,er før jeg var færdig med græsplænen.

En af de smsér jeg havde fået var fra den frække blonde pige på 33 ,som jeg beskriver sidst.

Hun skriver ordret-Hvad er sandsynligheden for,at jeg kan få din fantastiske pik op i mig i dag?

Jeg svarer-rigtig god,og du skal komme uden trusser igen,hun svarer-kan hele dagen og altid uden trusser.

Vi aftaler så at ses halvanden time senere,jeg har jo fået fisse af bolleveninden torsdag aften,så jeg håber at jeg præstere ligeså godt som sidst,hvor jeg ødelagde fissen på hende,selv om jeg godt kunne have brugt en længere pause.

Hun kom ligesom første gang i en kort sommerkjole,bare ben og lidt høje hæle,ingen trusser og heller ikke bh dennegang.

Vi starter med at kysse i min entre,står og tager lidt på hende og hun begynder så at trække min t-shirt af,kort tid efter er vi begge nøgne og vi går ind i mit soveværelse,hun ligger sig på ryggen og vi kysser lidt,så begynder jeg at slikke hendes fisse,cirkler rundt om klitten med hård tungespids ,op og ned af skamlæberne,hun får også en finger ind ,som jeg stimulere g-punktet med,efter nogle minnutter kan jeg mærke hvordan hun bliver mere og mere tændt,jeg selv føler,at hvis jeg slækker på tempoet kommer hun ikke,så jeg fortsætter med fuld skrue,både med tungen og min venstre pegefinger,jeg kan mærke at det er tæt på,hendes orgasme var ca.et minut undervejs og da hun kommer er det med en voldsomhed,jeg næsten ikke har oplevet før,hun skriger ekstremt højt,og da jeg fjerner mit hovede fra fisser,skriger hun BLIV VED,hvad jeg så gør,fissens sammentrækninger og hendes skrig er noget af det vildeste jeg har oplevet,efter hun er kommet ,ligger hun helt færdigt på siden i min seng og siger at jeg må absolut ikke røre ved fissen,da den er meget øm.Hun fortæller mig senere ,at det var en af de 5 bedste orgasmer hun har oplevet i hendes liv,normalt hjælper piger selv lidt med til at komme,men her var det ikke nødvendigt,tværdigmod sagde hun,da hun er blevet nogenlunde normal igen,knepper jeg hende først i missionær,så i doggy,hvor jeg kommer og spjøjter en fuld ladning op i fissen på hende.

Hun bor kun cirka 10 kilometer fra mig af,og har allerede sagt at vi skal ses endnu en gang,inden jeg tager på ferie i uge 30.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...