BB Man 218 Skrevet 5. Marts, 2020 I forbindelse med den alt for almindelige hjerneblødning vi mænd med ujævne mellemrum rammes af, besøgte jeg denne her pige i Esbjerg C for nylig. Den pige jeg mødte var ikke i nærheden af at være hende på billederne, og hendes performance var virkelig ringe. Det eneste der virkede hos pigen var snakketøjet. Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 5. Marts, 2020 BB Man skrev, for 19 minutter siden: Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget. Vil det hermed sige, at pigen burde have betalt dig 600 kr.? - eller er du bare skuffet over dig selv? - eller såmænd bare mega-ironisk/sarkastisk? hmhm ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 5. Marts, 2020 BB Man skrev, for 19 minutter siden: I forbindelse med den alt for almindelige hjerneblødning vi mænd med ujævne mellemrum rammes af, besøgte jeg denne her pige i Esbjerg C for nylig. Den pige jeg mødte var ikke i nærheden af at være hende på billederne, og hendes performance var virkelig ringe. Det eneste der virkede hos pigen var snakketøjet. Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget. hvordan skulle det hænge sammen du siger du gav 600 betalt 1200 for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 5. Marts, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden: hvordan skulle det hænge sammen du siger du gav 600 betalt 1200 for meget Han er vel bare skuffet over, at det hun tog for, at gøre ham glad - lå langt over hendes lyst... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 6. Marts, 2020 Der ikke mange der har forstået at overdrivelse fremmer forståelsen.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 6. Marts, 2020 Høvdingen skrev, for 9 timer siden: Vil det hermed sige, at pigen burde have betalt dig 600 kr.? - eller er du bare skuffet over dig selv? - eller såmænd bare mega-ironisk/sarkastisk? hmhm ….. Ja, ja, og ja Men bottom line er, at hun ikke er et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg