Hop til indhold
BB Man

Deprimerende "Queen" i Esbjerg

Recommended Posts

I forbindelse med den alt for almindelige hjerneblødning vi mænd med ujævne mellemrum rammes af, besøgte jeg denne her pige i Esbjerg C for nylig.

Den pige jeg mødte var ikke i nærheden af at være hende på billederne, og hendes performance var virkelig ringe. Det eneste der virkede hos pigen var snakketøjet.

Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BB Man skrev, for 19 minutter siden:

Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget.

Vil det hermed sige, at pigen burde have betalt dig 600 kr.? - eller er du bare skuffet over dig selv? - eller såmænd bare mega-ironisk/sarkastisk? hmhm …..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
BB Man skrev, for 19 minutter siden:

I forbindelse med den alt for almindelige hjerneblødning vi mænd med ujævne mellemrum rammes af, besøgte jeg denne her pige i Esbjerg C for nylig.

Den pige jeg mødte var ikke i nærheden af at være hende på billederne, og hendes performance var virkelig ringe. Det eneste der virkede hos pigen var snakketøjet.

hvordan skulle det hænge sammen du siger du gav 600 betalt 1200 for meget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden:

hvordan skulle det hænge sammen du siger du gav 600 betalt 1200 for meget 

Han er vel bare skuffet over, at det hun tog for, at gøre ham glad - lå langt over hendes lyst...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 9 timer siden:

Vil det hermed sige, at pigen burde have betalt dig 600 kr.? - eller er du bare skuffet over dig selv? - eller såmænd bare mega-ironisk/sarkastisk? hmhm …..

Ja, ja, og ja :oops:

Men bottom line er, at hun ikke er et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...