Hop til indhold

Deprimerende "Queen" i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

I forbindelse med den alt for almindelige hjerneblødning vi mænd med ujævne mellemrum rammes af, besøgte jeg denne her pige i Esbjerg C for nylig.

Den pige jeg mødte var ikke i nærheden af at være hende på billederne, og hendes performance var virkelig ringe. Det eneste der virkede hos pigen var snakketøjet.

Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget.

Skrevet
BB Man skrev, for 19 minutter siden:

Jeg gav 600 for 30 minutter, var ude efter 15, og og tænkte jeg havde betalt 1200 for meget.

Vil det hermed sige, at pigen burde have betalt dig 600 kr.? - eller er du bare skuffet over dig selv? - eller såmænd bare mega-ironisk/sarkastisk? hmhm …..

Skrevet
BB Man skrev, for 19 minutter siden:

I forbindelse med den alt for almindelige hjerneblødning vi mænd med ujævne mellemrum rammes af, besøgte jeg denne her pige i Esbjerg C for nylig.

Den pige jeg mødte var ikke i nærheden af at være hende på billederne, og hendes performance var virkelig ringe. Det eneste der virkede hos pigen var snakketøjet.

hvordan skulle det hænge sammen du siger du gav 600 betalt 1200 for meget 

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden:

hvordan skulle det hænge sammen du siger du gav 600 betalt 1200 for meget 

Han er vel bare skuffet over, at det hun tog for, at gøre ham glad - lå langt over hendes lyst...

Skrevet

Tak for advarslen 

Skrevet
  • Author
Høvdingen skrev, for 9 timer siden:

Vil det hermed sige, at pigen burde have betalt dig 600 kr.? - eller er du bare skuffet over dig selv? - eller såmænd bare mega-ironisk/sarkastisk? hmhm …..

Ja, ja, og ja :oops:

Men bottom line er, at hun ikke er et besøg værd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.