Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Mint i dag. 
 

Aner ikke om hun kan massere, for vi gik direkte til det frække. Rigtig dejligt blow. Super varieret. Finger og slik i røv fik jeg også. Heldigvis havde jeg gjort 2eren grundigt ren inden vi gik i gang. :)

Mens hun guffede løs, fik jeg også lige listet en forsigtig finger i hendes bagerste hul, hvilket hun reagerede fint på. 
 

Nu skete der så det at jeg virkelig begyndte at nyde hendes orale arbejde. Faktisk så meget så jeg måtte overveje om jeg skulle stoppe hende eller lade kanonen gå. Overvejelsen blev kort, for jeg kunne ikke holde udløsningen tilbage. 
 

Jeg tror højst der var gået et kvarter så jeg tænkte at dette ville blive en god chance til at finde ud af om jeg har to skud i bøssen. Det har jeg nemlig ikke tidligere kunnet præstere på købesex-markedet. 
 

Så vi fortsætter så i en 69. Jeg slikker løs på hendes lækre glatte mis. På et tidspunkt har jeg en finger i hendes røv og en i hendes mis. Det var sgu meget frækt og sjovt. 
 

Jeg slikker hende. Hun slikker mig. Meget længe. Til sidst får jeg hende vendt om og hun slikker mig med suveræn øjenkontakt og godt sug. Jeg er faktisk ved at føle jeg måske kan komme igen, men jeg kigger på uret og siger stop. 

Mint var lidt skuffet, men jeg er altså ikke 18 år længere....

Fedt besøg. Kan anbefales. 
 

Jeg kommer ihvertfald igen, og så må jeg jo få hende stoppet så vi også kan få lidt god sex. :)
 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Redigeret af NoobGPexplorer
Glemte link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
NoobGPexplorer skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er faktisk ved at føle jeg måske kan komme igen, men jeg kigger på uret og siger stop. 

Mint var lidt skuffet, men jeg er altså ikke 18 år længere....

kan godt forstå du sagde stop......man skal jo tænke på sit helbred :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan faktisk sagtens massere, temmelig godt endda.

Var forbi lidt uanmeldt, og det var egentlig Tukta jeg havde planer med. Men hun ventede en kunde 15 min efter jeg var trådt ind af døren.

Det blev dog en usædvanlig sexet oplevelse. Tukta nåede lige at underholde mig i 10 minutter, hvor hun ikke havde noget imod lege lidt med min pik, så da Mint kom ind var jeg mere end klar. Efter et par kys og leg får hun min pik i munden og sutter simpelthen så godt at jeg kommer nærmest eksploderende i munden på hende.

Mint er dog langt fra færdig med at lege og drille. De var sgu i enormt godt humør begge to, hvilket selvfølgelig smitter:)

Nå, men Mint gnider sin lille frække krop op af mig og kysser og driller. Jeg er dog heller ikke helt ung længere, så lidt efter lidt bad jeg om noget massage også, som var overraskende god og grundig. Hun er virkelig en kompetent pleaser.

Efter en lang god massage er jeg gudhjælpemig klar igen, ikke mindst fordi hun sutter så godt og har sin frække lille fisse op i ansigtet på mig. Den bliver jeg selvfølgelig nødt til at kneppe. Knepper begejstret hendes stramme fisse bagfra, men har desværre ikke helt pusten til at færdiggøre, - men fuck en oplevelse.

Dejlig sexet, sød og sjov pleaser, der sutter så engelene synger.

Billeder passer 

Redigeret af Decameron14
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også lige forbi idag, dejlig massage og rigtig god sex. Syntes hun gør det rigtig godt, og nød alle 60 min.

lidt synd at hun har trætte små bryster og ekstra hud på maven, ellers ville alt have været perfekt. Det vidste jeg jo godt i forvejen, fra sidste besøg hos hende og Tukta i sidste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super trængende efter den pokkers corona lukning, mødte jeg op hos Mint idag. Hilste på søde Tukta på vej ind (og på vej ud en time senere). 
 

Fik en time fp, hvilket dog var uden massage da vi straks gik igang med at pille mis og sutte stang. Fuck det var godt. Mint er virkelig god og har et for mig passende sug. 
 

Så masser af orale glæder, lidt pølseslæde inden gummi kom på også bolleri i en 3-4 stillinger, inden Mint tog klatten i munden. Mint beholdte dilleren længe i munden mens hun fortsatte sutteriet. Ej hvor var det godt. Jeg forlod etablisementet, lettet, glad og befriet. 
 

Tak til Mint for en dejlig time. Fedt at corona lukningen nu endelig er slut. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tctctctctc, @NoobGPexplorer jeg har besluttet mig for at holde afstand fra købe sex ind til 10 Maj,  men DU igen og igen frister  mig til at bryder min beslutsom 

Men tak alligevel for info , Du er altid troværdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 16 timer siden:

Super trængende efter den pokkers corona lukning, mødte jeg op hos Mint idag. Hilste på søde Tukta på vej ind (og på vej ud en time senere). 
 

Fik en time fp, hvilket dog var uden massage da vi straks gik igang med at pille mis og sutte stang. Fuck det var godt. Mint er virkelig god og har et for mig passende sug. 
 

Så masser af orale glæder, lidt pølseslæde inden gummi kom på også bolleri i en 3-4 stillinger, inden Mint tog klatten i munden. Mint beholdte dilleren længe i munden mens hun fortsatte sutteriet. Ej hvor var det godt. Jeg forlod etablisementet, lettet, glad og befriet. 
 

Tak til Mint for en dejlig time. Fedt at corona lukningen nu endelig er slut. 

Hej.

Hvordan ligger stedet, er der diskret adgang?

På forhånd tak

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 10 timer siden:

Tctctctctc, @NoobGPexplorer jeg har besluttet mig for at holde afstand fra købe sex ind til 10 Maj,  men DU igen og igen frister  mig til at bryder min beslutsom 

Men tak alligevel for info , Du er altid troværdig 

Tak for de pæne ord. Du skal selvfølgelig gøre hvad din samvittighed byder dig. 
 

Du er dog nok ganske trængende den 10. maj. Da skal du vel have en tur med både Tukta og Mint. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan søren får man fat i dem  telefonnummer er ikke brug siges der. 

 

Sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 22 minutter siden:

Sms

Er jo prøvet og de svare ikke   tænkte nogen har et fif til et andet nummer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Det lyder til at der som altid er gode piger på denne adresse.
Umiddelbart lyder anmeldelser på disse dejlige piger, Tukta og Mint, giver næsten de samme dejlige frække oplevelser.

Er der nogen der ved om pigerner har ægte bryster ? - for det kan jo så måske afgøre valget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 3 timer siden:

Hejsa.

Det lyder til at der som altid er gode piger på denne adresse.
Umiddelbart lyder anmeldelser på disse dejlige piger, Tukta og Mint, giver næsten de samme dejlige frække oplevelser.

Er der nogen der ved om pigerner har ægte bryster ? - for det kan jo så måske afgøre valget.

 

Det er jeg ret sikker på at begge har. Mint har lidt ™længere™ små bryster end Tukta, sådan som jeg husker det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop haft en dejlig time med Mint. Det er som om min sex med hende bare bliver bedre og bedre. I dag var der mindre fokus på min røv og Mint fandt ud af jeg godt kan lide at få suttet bollerne til lige under smertegrænsen. 
 

Ellers igen masser af oralsex i 69 hvor det virkede som om Mint fik orgasme, og over i en vild ridetur der igen fik Mint til at komme. Man kan jo selvfølgelig aldrig vide om det var skuespil, men jeg vælger at blive i troen for det får jo også yderligere glæde frem hos mig. :)
 

Til sidst fik jeg en kanon langvarig udløsning i hendes mund og som altid holdt hun ved længe. Superfedt. 
 

At hun så, udover at være rigtig dygtig til sex, også har et mildt og behageligt væsen gør jo bare oplevelsen endnu bedre. 
 

God bededagsferie til alle. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde læst Mint’s fine anmeldelser og så fik jeg også lyst til at prøve hende, det var bestemt køreturen værd..hun er virkelig en Sød pige, smilende og virker som om hun kan lide hvad hun laver, blev budt indenfor og jeg bestilte en time med alt det frække og betalte 1200kr, blev tilbudt et bad og det tog jeg imod, og så ind i bollerummet og igang med en times hed sex..hos Mint er en time en time, hun lagde sin mobil med stopuret sat på en time..det er fanme god stil, det kunne mange andre piger lære af og glade kunder kommer igen, og de fortæller om deres gode oplevelser til andre, så jeg forstår slet ikke at nogen vælger at forsøge at snyde folk ?

Nå, men hun kysser fantastisk og dybt, slikker i ører hvis man kan lide det og i røven hvis man kan lide det, personligt er jeg vild med det og fik også prostata massage, det burde alle unde sig selv at prøve, det er virkelig dejligt.

Jeg kom 2 gange, den ene gang i munden på hende og anden gang ud over hende, det eneste der måske trækker lidt ned ved Mint er hendes lidt trætte bryster og maveskind der vidner om noget fødsel, men sådan er det jo og resten af hende fejler bestemt ikke noget da, stram og lækker og alt hvad man kunne ønske sig og hun gør alt hvad hun kan for at gøre en tilfreds.

Super dejlig oplevelse og kommer gerne igen, så vil jeg nok prøve hende den anden for hun ser også rigtig dejlig ud og har lige så fine anmeldelser og ydelser har jeg set :)

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...