Hop til indhold

Recommended Posts

Hej svende

i anledning af min nærtkommende fødselsdag, fik jeg lavet en aftale med Sweet Mia.

Hold da op en lækker oplevelse :wub:

Kommer ind i en dejlig lejlighed, indenfor står en endnu mere dejlig pige. 
Hun er flot, naturlig og dejligt nem at snakke med - og det er vigtigt for mig, da jeg er lidt genert og nervøs ved sådanne besøg. 
Hun beklagede at hun ikke havde nået at bage en fødselsdagskage til mig, men havde lokale lækkerier fra hendes hjemland. 
lidt vand på tanken, sammen med et glas kold hvidvin....- kan det mon blive bedre ??

og ja, det kan det. Vi kommer ud af klæderne og med kram og kys, får vi taget et bad - fik ikke selv lov at vaske kalorius. Som hun sagde:” When it’s out of the underwear - It’s mine”. 
egentlig kunne vi have fortsat seancen på badeværelset, men jeg foretrak soveværelset - man er vel magelig B).

Altså, den krop, det ansigt og de læber - Jeg blev lige 20 år yngre og bare det at ligge sammen mens der blev kysset, nusset og snakket...- det var forrygende. 
sex-akten blev gennemført, og lader detaljerne blive mellem os. 
Herefter endnu en masse snak, kysseri og krammeri. Her spillede tiden ingen rolle...- den nærmest fløj afsted, men ingen af os havde travlt.
en GFE-oplevelse lige efter mit hjerte. 
Og man skal passe på at hjertet ikke bliver alt for ramt, for en forelskelse kan nemt ske med et besøg hos Mia. 
Kommer HELT sikkert igen :wub:.

Bedste hilsner

Listige Svend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

der står intet om priser og synes der er for få billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 21 minutter siden:

der står intet om priser og synes der er for få billeder

Det er fjernet i dag efter jeg var på besøg.

Er det min som man siger, når kvinden fjerner homosexualiteten i en mand ???

Mener ellers ikke selv at jeg er SÅ GOD :-o

Spøg til side: Hun snakkede om en tur hun snart skulle på, og at der skulle arbejdes lidt for at få den planlægning på plads. Så måske hun har brug for lidt fritid - kun gisning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweet Mia

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Listige Svends beskrivelse

Et møde med Mia er den bedste gave man kan give sig selv. Der har været flere billeder af Mia tidligere, hun er dog kønnere i virkligheden.

Et besøg hos Sweet Mia vil aldrig gå i glemmebogen, hun er en ener, intelligent, sød, nærværende, drilsk, super sexet, forførende, sjov og kan godt lide at snakke. Stedet er ren luxus hvad den unge dame også er. En oplevelse i særklasse som man ikke kan sætte pris på.

:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grattis till ett bra val :)

Besökte Mia för ett tag sedan och genkender din anmeldelse.

Mia är verkligen ett besök värd. Helt fantastisk och med stor passion hele tiden igenom.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...