Hop til indhold
Mrev94

SofaeSofeSoGood Ladyboy - fantastisk oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291762

Så fik jeg prøvet hende. En fantastisk oplevelse! Ladyboyen (hende i det sorte undertøj på billederne) lever 100% op til billederne. Virkelig feminin, både af udseende og adfærd. Betalte 1000kr for en time, og der var ingen begrænsninger. Jeg måtte kneppe hende og hun måtte kneppe mig. Vi kom begge to én gang hver, men stod det til hende var hun klar på en omgang mere, men min krop kunne simpelthen ikke mere. Der var ingen kiggen på klokken, men vil nok vurdere det til 45 minutter, men det var min egen skyld fordi jeg ikke havde mere udholdenhed

Pigen/ladyboyen: 8/10

Stedet : 8/10. Det ligger i en sidegade i Aalborg Vestby

Servicen: 12/10 . Den overgik al forventning

Gentalgelsesfaktor: 10/10. Jeg kommer helt sikkert igen. Måske jeg prøver hende den anden næste gang. Man kan håbe at hun er ligeså sød og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som du havde en fed oplevelse.. Var hun meget Aktiv og var hendes pik stor og stiv under hele forløbet.. Jeg har overvejet at besøge dem begge i aften..Så du den anden Trans mens du var der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm vil nok gætte på ca 15-18cm.

Vi var begge aktive. Hun nød nok både at være aktiv og passiv lige godt tror jeg. Ja hendes pik var hård og stiv under stort set hele forløbet, med det så mener jeg, at den var stiv bortset fra når vi havde små pauser. Ja jeg så også hende den anden og hun lignede også billederne. 
Fedt, jeg håber at du også får en lige så fed oplevelse som mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mrev94 godt at høre! Du skal nok ikke vælge den anden. Hende (hvis ikke alligevel ham) havde jeg en tvivlsom fornøjelse af for nogen tid siden i Århus. Der er tale om en mand med noget der kan minde om en paryk og lidt makeup og neglelak. Ret kraftigt bygget og med indlæg i brystholderen. Helt almindeligt mandeflad indenunder. Ingen særlig stivhed i de nedre regioner. Men ikke alt var negativt dog. Meget sød og rar, men ikke sexet på nogen måde. Pure business!

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...