Hop til indhold
Blød-I-Knæene

New Tiger Thai Girl Jenny ægte eller falsk?

Recommended Posts

Hejsa

Uden at have besøgt denne pige, må jeg nok indrømme, at dette lugter meget af svindlerne fra Hadsten m.m......samme ordlyd og layout i annoncen, but...prove me wrong and good luck.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, jeg har en aftale med hende, i morgen så finder vi ud af det ::::: 

 

Det er et sted jeg har været før , men med en anden pige, som var super. 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 36 minutter siden:

Og så skal den vel flyttes til thai forum....

Og så ligner hun mere en spanioler eller lignende, end thai. Teksten på billedet fra telefonen er vist også spansk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun skriver at det er hende på billederne... og det ser jo fint ud , hvis hun så ellers lever op til det hun skriver så er det jo super, så betyder det ikke noget for mig hvor hun er fra :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afløbsrenseren....klasse detektivarbejde og godt fundet....har sgu min bekymring vedr. disse pseudo-asiatiske piger....men lad os nu se hvad du oplever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 33 minutter siden:

Ha, hun skriver " hvad er problemet, jeg er thai og jeg har arbejdet i Netherlandserlands "    ok, annoncen er fra belgien ...     men der står hun er fra wenezuela ??? , ja ja .

Tja, men hvis det er hende på fotos er nationaliteten vel ligegyldig. Men forstår ikke hvorfor hun hævder at være thai?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 1 minut siden:

hmm,  må indrømme jeg er ved at få kolde fødder , det virker sku lusket.......

Kan jeg godt følge dig i. Havde hende selv i kikkerten, men tror ikke jeg skal nyde noget med mindre der kommer en god anmeldelse på hende. Hvilket jeg tvivler på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men hun angiver et ok sted , hvor jeg har været før ...  forstår ikke helt hvad de får ud af det,   jeg kan godt se de 4 annoncer ligner hinanden meget  ..

 

er sku meget i tvivl om jeg skal blive væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...