Hop til indhold

Recommended Posts

Kan se det er et firma i Litauen, der står bag - men hvad medlemskab koster er det lidt svært at finde ud af - udover at man kan få 10 dage gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oprettet en gratis prøvemedlemskab, men har endnu ikke nogen erfaringer fra sitet.

Et sted opgives virksomhedens adresse og hjemsted til Lithauen og et andet sted til Rumænien - så vil nok være lidt påpasselig inden jeg giver dem mine kreditkortoplysninger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har sitet fået nye ejere, men var ellers så sent som i december del af et CVR-nummer som blev begæret konkurs ...

Hvor seriøst det er, kan jeg dog ikke udtale mig om, men jeg synes det lugter lidt.

https://vafo.dk/artikel/efter-personaleflugt-ophør-og-en-konkurs-i-sigte-bageren-dropper-nu-også-sine-sugarbabes-og-toyboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 17 timer siden:

Ser lige dette sugardating site omtalt i Politiken på grund af en reklame på sociale medier. Er der nogen som har erfaring med at have en profil der? 

https://todayters.dk/page/terms_of_service

Jeg har haft en gratis profil en halv dag nu og i forhold til sugardaters er der ikke ret mange brugere online. Og mange profiler uden billede. Har skrevet med to som virker seriøse. Den indrømmede beredvilligt hun arbejder hos Hvidovrepigerne under navnet Lisa! Den anden gav mig en prisliste som noget af det første. 

Sitet er virker i det hele taget ikke ret professionelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 5.3.2020 at 17:24:

Jeg har haft en gratis profil en halv dag nu og i forhold til sugardaters er der ikke ret mange brugere online. Og mange profiler uden billede. Har skrevet med to som virker seriøse. Den indrømmede beredvilligt hun arbejder hos Hvidovrepigerne under navnet Lisa! Den anden gav mig en prisliste som noget af det første. 

Sitet er virker i det hele taget ikke ret professionelt 

Hey Torben hvad hedder Lisa på Todayters? Lisa6?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op.. Mødte en. Ganske ung og naiv på den gode måde pige. Første gang. Havde dejlig "sex" på snapchhat.. Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre.. Masse scam på siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hold kæft det er ringe. Tror det 3 gang inden for mine 30 dages gratis prenium, at det ikke virker. Har skrevet. Men ingen svar nogen af gangene.. Kan ikke anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 4.3.2020 at 23:36:

Ser lige dette sugardating site omtalt i Politiken på grund af en reklame på sociale medier. Er der nogen som har erfaring med at have en profil der? 

https://todayters.dk/page/terms_of_service

Jeg har rigtigt gode erfaringer på siden, har været medlem i 2 måneder nu. Det er tydeligt det er en ny hjemme der er under opbygning, men den fungere godt med gode funktioner, der gør det nemt at finde frække SB’s. Jeg har selv mødtes med flere piger, lige nu har jeg 2 jeg ser fast. Siden kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens46 skrev, 1 time siden:

Jeg har rigtigt gode erfaringer på siden, har været medlem i 2 måneder nu. Det er tydeligt det er en ny hjemme der er under opbygning, men den fungere godt med gode funktioner, der gør det nemt at finde frække SB’s. Jeg har selv mødtes med flere piger, lige nu har jeg 2 jeg ser fast. Siden kan klart anbefales.

Ny profil og lavet to reklameindlæg for todayters....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens46 skrev, for 22 timer siden:

Jeg har rigtigt gode erfaringer på siden, har været medlem i 2 måneder nu. Det er tydeligt det er en ny hjemme der er under opbygning, men den fungere godt med gode funktioner, der gør det nemt at finde frække SB’s. Jeg har selv mødtes med flere piger, lige nu har jeg 2 jeg ser fast. Siden kan klart anbefales.

Jeg er desværre ikke medejer af siden. Så jeg ser ikke nogen derfra :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...