Henrik84 2 Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg har lige besøgt hende her https://massage.side6.dk/erotiskelaura Det er nok hende på billederne, men de er vel 10 år gamle så. Hun har stadig ok røv og patter, hun er egentlig også sød nok, selvom hun næsten kun snakker spansk. Men servicen... Ja det synes jeg er en lidt anden snak.. Betalte for en halv time gfe. Max 3 min blow og så ellers igang. Efter 2 min spørger hun om jeg snart kommer. Hun kysser ikke, selv om der står hun gør, og man må ikke røre hverken fisse eller patter. Jeg fik mig dog gjort færdig og kom så hurtig ud af døren efter en noget kold omgang. Det skal vel tilføjes jeg kom frisk fra badet, ny barberet, børstet tænder og sat hår. Hele baduljen som altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckyknight 11 Skrevet 4. Marts, 2020 Det er da lidt sjovt, at de er 10 år gamle... Det er ellers en nyere iphone hun sidder med ;-) 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik84 2 Skrevet 4. Marts, 2020 iPhone nørd hehe Ej det har jeg ikke lagt mærke til Nok ikke hende så 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg