Hop til indhold

Recommended Posts

Ligger i Sædding. Reklamerer bag i ugeavisen samt her: https://massageplus.dk/thaimassage/2036-maruay-thai-massage

Mødte en pige - Nikki - der siger hun er 28. Asiater ser jo yngre ud, og man kunne godt se, at hun ikke var vildt ung. Jeg tror det er +10 år for at være i nærheden af hendes alder.

Priserne de lover holder de ikke - det blev 500 kr. dyrere da jeg ankom. Det ville jeg ikke - så blev aftalen i stedet at jeg fik 45 minutter. Hun leverede kun 30 minutter. Så snyd med penge og snyd med tid. Massagen var tilfældig olie sjask. Ikke nogen kvalitet. Fokus var hurtigt på pirring. Fik lidt B2B - det var fint nok. Så et kort blow, og derefter sex med hende på ryggen. Hun så ikke ud til at nyde det, og jeg er kun gennemsnitlig. Og hun begyndte hurtigt med "finish finish you cum now". 

Derudover så er hun faktisk smilende og rigtig sød. Lidt nærværende med farvel-kys og kram.

Men ingen gentagelse herfra desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 16 minutter siden:

Ligger i Sædding. Reklamerer bag i ugeavisen samt her: https://massageplus.dk/thaimassage/2036-maruay-thai-massage

Mødte en pige - Nikki - der siger hun er 28. Asiater ser jo yngre ud, og man kunne godt se, at hun ikke var vildt ung. Jeg tror det er +10 år for at være i nærheden af hendes alder.

Priserne de lover holder de ikke - det blev 500 kr. dyrere da jeg ankom. Det ville jeg ikke - så blev aftalen i stedet at jeg fik 45 minutter. Hun leverede kun 30 minutter. Så snyd med penge og snyd med tid. Massagen var tilfældig olie sjask. Ikke nogen kvalitet. Fokus var hurtigt på pirring. Fik lidt B2B - det var fint nok. Så et kort blow, og derefter sex med hende på ryggen. Hun så ikke ud til at nyde det, og jeg er kun gennemsnitlig. Og hun begyndte hurtigt med "finish finish you cum now". 

Derudover så er hun faktisk smilende og rigtig sød. Lidt nærværende med farvel-kys og kram.

Men ingen gentagelse herfra desværre.

Trist omgang. 

Husk at anmeld klinikken til Massageplus. De vil kun have rene massage klinikker på deres liste, ikke noget med intim kontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Trist omgang. 

Husk at anmeld klinikken til Massageplus. De vil kun have rene massage klinikker på deres liste, ikke noget med intim kontakt. 

Taget i betragtning at jeg tog dertil for a bolle pigen, så syntes jeg ikke, at jeg vil begynde at få dem smidt ud af diverse sider. Og som sagt, så var pigen faktisk ganske sød på det personlige plan. Så jeg lader dem være i fred herfra uden at starte en hetz mod dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 1 minut siden:

en hetz mod dem

Det var nu heller ikke det jeg mente. Blot at Massageplus gør uendeligt meget ud af at de kun har rene massageklinikker på deres kort og lister. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...