Hop til indhold
Tyren1

Sumas Wellness i Fredericia! Full Sumas Service med 2 unge piger i 20 min - KUN 500,-

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/195914
 

ved ikke helt hvad det er jeg skal prøve og anmelde.

ringede og bestilte en tid med to piger for 500kr kl 1800. Ankom til tiden og blev lukket ind. Jeg spurgte om det var med fuld pakke med to piger 20 min ja bekræftede bordelmutter. Jeg gav 800kr og ville så få 30 min. Blev vist ind bag nogle store forhæng med to store senge. Jeg smed alt tøjet på den ene seng og lå mig på ryggen på den anden seng. Efter 3-4 min kommer to ganske pæne unge thaierne ind. Jeg får besked på og vende mig om på maven. Derefter går de i gang med og smører mig ind i olie fra top til tå. Den ene trykker og trækker stort set kun i mine fødder og den anden er over hele rykken og baller. Stort set ingen pirring lige en gang op og strejfe bollerne. Efter 10-12 min forlader den ene rummet hende som trak i mine fødder.  Den begynder nu og kravle rundt på min ryg med knæerne op og ned ad igen. Bliver aftørret for olie med håndklæde på bagsiden. Bliver bedt om og vende mig om. Pikken aftørres med våd klud og et kort blow mens Hun  sidder oven på sine ben ved siden af mig. Jeg løfter lidt op i hendes bagdel og får min hovede ind mellem hendes ben en kikset halv 69 og kan lige slikke hendes fisse imens hun går over i håndjob og 5 min efter kommer jeg. Pigen der trods alt blev tilbage var meget køn ca 25år og en sprød krop med hvad jeg troede var en god håndfuld cilibryster med de var sgu ægte. Dejlig bløde og stive brystvorter. Så pigen får 10/10 resten vil jeg ikke rate da jeg prøver og bevarer den positive stemning. Så kan jeg lære det. Sad i bilen igen 25 min senere.        Kommer jeg igen.måske. NOT 

  • Synes godt om 5
  • Tak 3
  • Haha 1
  • Forvirret 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke første gang Sumas får en træls anmeldelse og nok heller ikke sidste! Synd for de thaipiger, der andre steder i byen/landet yder en ordentlig service!

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...