Hop til indhold
Guest Thaimig

Total op af bakke

Recommended Posts

Guest Thaimig

Helt ærligt, nej jeg er ikke en robot, hvilket jeg bliver spurgt om, hver gang jeg skriver i en tråd, hva fanden sker der på dette site?

Nej jeg skal ikke først skrive i et Word og derefter kopier osv for blot at skrive en kommentar i en tråd?

Hva Fanden sker der lige på Eg, åh jo måske sker det kun for mig? Iøvrigt ellers go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du bruger preview-knappen en gang imellem bliver du ikke logget ud når du er længe om at skrive et indlæg færdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Hvis du bruger preview-knappen en gang imellem bliver du ikke logget ud når du er længe om at skrive et indlæg færdigt.

Tak for en som tog mit lorte skriv seriøst selvom mit skriv var af nederste skuffe og egentlig intet med Eg at gøre, sorry

Men jeg slås bare mega meget med min en sådan tablet? Så Tak for svar men hvad er en preview-knap på en tablet? 

Tror bare jeg går tilbage til PC 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Tak for en som tog mit lorte skriv seriøst selvom mit skriv var af nederste skuffe og egentlig intet med Eg at gøre, sorry

Men jeg slås bare mega meget med min en sådan tablet? Så Tak for svar men hvad er en preview-knap på en tablet? 

Tror bare jeg går tilbage til PC 

På skærmen, lige over det felt man skriver i kan du se en række ikoner. Preview knappen ligner en side med en lup over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 11 timer siden:

På skærmen, lige over det felt man skriver i kan du se en række ikoner. Preview knappen ligner en side med en lup over.

Tak for hint. Det kunne jeg også lige bruge da jeg af og til bliver logget ud mens jeg skriver et indlæg. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 8.3.2020 at 14:01:

Hvis du bruger preview-knappen en gang imellem bliver du ikke logget ud når du er længe om at skrive et indlæg færdigt.

Man kan også bare sætte kryds i boksen "husk mig", når man logger ind. Så bliver man ikke logget af så længe browseren er åben - heller ikke i inkognito.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 19.3.2020 at 13:53:

Man kan også bare sætte kryds i boksen "husk mig", når man logger ind. Så bliver man ikke logget af så længe browseren er åben - heller ikke i inkognito.

man bliver heller ikke logget af selvom man lukker browseren ned, jeg gør ihvertfald ikke :)

jeg har været logget ind så længe at jeg ikke engang kan huske mit login :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 53 minutter siden:

man bliver heller ikke logget af selvom man lukker browseren ned, jeg gør ihvertfald ikke 

Ikke i inkognito. Hvis du er i inkognito, så "glemmer" browseren dig, når alle dine inkognitovinduer/-faner er lukket.

aaisha skrev, for 55 minutter siden:

jeg har været logget ind så længe at jeg ikke engang kan huske mit login 

Sådan mange har det med netflix, mail o.lign. På et af mine devices har jeg også en browser jeg kun bruger til det her - og der er jeg også logget ind permanent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...