Hop til indhold

Thai kvinde som ikke er helt glatbarberet

Featured Replies

Skrevet

Synes efterhånden de fleste thai kvinder barbere sig glat forneden.  Da dette ikke er min stærke side,  søger jeg nogle nylig opdateret erfaringer med thai kvinder som er naturlig eller trimmet forneden.  Og i behøver ikke nævne miss DD .  Alt input modtages med glæde.

Skrevet
Anacondaen skrev, den 4/3/2020 at 15:32:

Synes efterhånden de fleste thai kvinder barbere sig glat forneden.  Da dette ikke er min stærke side,  søger jeg nogle nylig opdateret erfaringer med thai kvinder som er naturlig eller trimmet forneden.  Og i behøver ikke nævne miss DD .  Alt input modtages med glæde.

Jeg har desværre ikke nogen nylige erfaringer, men jeg var sammen med Pat (Airs), Sandy (Sansuk) og Jenny (Green) i 2018, som alle dengang havde en dejligt trimmet fisse,  og det har de sikkert stadig. Lige bortset fra, at Jenny sagde "I normally wax it" :)

• 1 month later...
Skrevet
Fidotheoneandonly skrev, den 8/3/2020 at 18:34:

Jeg har desværre ikke nogen nylige erfaringer, men jeg var sammen med Pat (Airs), Sandy (Sansuk) og Jenny (Green) i 2018, som alle dengang havde en dejligt trimmet fisse,  og det har de sikkert stadig. Lige bortset fra, at Jenny sagde "I normally wax it" :)

What kind of service did you get at these places when you could inspect the pussies?

At least at one of those places I was of the impression that FP wasn't available?

Skrevet
Benke skrev, for 2 timer siden:

What kind of service did you get at these places when you could inspect the pussies?

At least at one of those places I was of the impression that FP wasn't available?

Good massage, but "just" hj's with the girls naked....:) I came very close to Sandy's little pussy, and it was awesome! :D Actually, I was fingering her....

But FP, I don't know, maybe with Pat, if You're lucky ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.