Hop til indhold
Anacondaen

Thai kvinde som ikke er helt glatbarberet

Recommended Posts

Synes efterhånden de fleste thai kvinder barbere sig glat forneden.  Da dette ikke er min stærke side,  søger jeg nogle nylig opdateret erfaringer med thai kvinder som er naturlig eller trimmet forneden.  Og i behøver ikke nævne miss DD .  Alt input modtages med glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Anacondaen skrev, den 4/3/2020 at 15:32:

Synes efterhånden de fleste thai kvinder barbere sig glat forneden.  Da dette ikke er min stærke side,  søger jeg nogle nylig opdateret erfaringer med thai kvinder som er naturlig eller trimmet forneden.  Og i behøver ikke nævne miss DD .  Alt input modtages med glæde.

Jeg har desværre ikke nogen nylige erfaringer, men jeg var sammen med Pat (Airs), Sandy (Sansuk) og Jenny (Green) i 2018, som alle dengang havde en dejligt trimmet fisse,  og det har de sikkert stadig. Lige bortset fra, at Jenny sagde "I normally wax it" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fidotheoneandonly skrev, den 8/3/2020 at 18:34:

Jeg har desværre ikke nogen nylige erfaringer, men jeg var sammen med Pat (Airs), Sandy (Sansuk) og Jenny (Green) i 2018, som alle dengang havde en dejligt trimmet fisse,  og det har de sikkert stadig. Lige bortset fra, at Jenny sagde "I normally wax it" :)

What kind of service did you get at these places when you could inspect the pussies?

At least at one of those places I was of the impression that FP wasn't available?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Benke skrev, for 2 timer siden:

What kind of service did you get at these places when you could inspect the pussies?

At least at one of those places I was of the impression that FP wasn't available?

Good massage, but "just" hj's with the girls naked....:) I came very close to Sandy's little pussy, and it was awesome! :D Actually, I was fingering her....

But FP, I don't know, maybe with Pat, if You're lucky ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...