jason 2 Skrevet 4. Marts, 2020 https://annoncelight.dk/showad/291444nogen der har besøgt denne smukke tøs? Lyder til og være et frækt setup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 497 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Kunne være rart at vide hvor det er i hovedstaden Redigeret 4. Marts, 2020 af Kim 0240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jason 2 Skrevet 4. Marts, 2020 Annoncen ligger under "hovedstadsområdet" så et sted øst på djævel øen tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 4. Marts, 2020 Utroligt at fyre skal oprette sig her på EG for at promovere sin annonce. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jason 2 Skrevet 4. Marts, 2020 2cool jeg har intet med annoncen og gøre og der er da intet promovering i mit opslag? Jeg er bare ny i "gamet" , men tak for og føle sig velkommen. Glæder mig da allerede til og dele erfaringer her inde når man bliver taget så godt imod! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Marts, 2020 jason skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/291444nogen der har besøgt denne smukke tøs? Lyder til og være et frækt setup. Velkommen til. For den bedste respons, bør du nok lægge din efterlystning under efterlysninger under det område annoncen repræsenterer. Så er jeg sikker på folk der har besøgt pigen nok skal svare dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Marts, 2020 tvr skrev, for 14 minutter siden: For den bedste respons, bør du nok lægge din efterlystning under Den var ny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Den var ny Nyt tastatur. Beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 4. Marts, 2020 Kim 0240 skrev, for 2 timer siden: Kunne være rart at vide hvor det er i hovedstaden jason skrev, for 2 timer siden: Annoncen ligger under "hovedstadsområdet" så et sted øst på djævel øen tænker jeg. Jeg søgte lidt på billederne, og annoncen lod til at have været oppe 6/1 hvor Vallensbæk var nævnt i titlen. Det lader til at være en drlove som er oprettet i 2015 der har profilen som annoncen ligger under. Ellers et frækt setup, og hun ser da lækker ud. tvr skrev, for 53 minutter siden: Nyt tastatur. Beklager Var tasterne klistret sammen på det gamle? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Lauersen skrev, Lige nu: Var tasterne klistret sammen på det gamle? Ja, der var lidt efter lyst på.... Redigeret 4. Marts, 2020 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 5. Marts, 2020 Jeg skrev til Hende i går og fik ret hurtigt svar men kunne desværre ikke nå det i det valgte tidsrum i går men næste gang tager jeg en for teamet hvis tiderne kan passes ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg