Thunder78 51 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Kære logeBrødre Gennem en 4 år som single, har jeg benyttet mig en del af GP’s, swingerklub og deltaget i et par GB’s - ca. 1 til 2 gange om måneden. Jeg har haft mange virkelig gode, interessante, nye og lækre oplevelser og har egentlig nyt min frihed til at kunne udforske og nyde sex. Nu er det så sådan, at jeg for 2 måneder siden har fået en dejlig kæreste. Hun er sød, kærlig, klog sexet, sjov og smuk. Problemet er, at jeg har lyst til at også lege med GP’s eller besøge en klub. Kigger dagligt flere gange på AL og drømmer mig væk, i alt det jeg kunne tænke mig. Har 3 spørgsmål Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA. Hvorfor har jeg lyst til det, når jeg har en dejlig kæreste ? Hvad tænker I og hvad gør I, der er i forhold? Redigeret 4. Marts, 2020 af Thunder78 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 4. Marts, 2020 ja , kors det er dumt spurgt 3 1 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 4. Marts, 2020 Ja thunder. Ikke klogt bøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 4. Marts, 2020 Ja man er utro. Med mindre du aftaler med kæresten at det er okay:-) Hvorfor har du lyst til det? Svaret er simpel, vi stammer fra dyrerne og det er en mands naturlige instink at have sex med så mange mennesker han kan inden han dør. ( artens overlevelse) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg syntes nu hverken det er dumt eller uklogt, men måske lidt naivt spurgt. Selvfølgelig er du hende utro, og velkommen i klubben! 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. Marts, 2020 Vil du føle din kæreste er dig utro, hvis hun betaler en fremmed mand for at dyrke sex med hende? Der har du svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 4. Marts, 2020 Mit svar på det første spørgsmål, som i min optik er supernaivt = JA ….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Jeg tænker bare, at du skal tage din dejlige, søde, kærlige, kloge, sexede, sjove og smukke kæreste med i klub, så kan jeg knalde hende, imens du prøver noget af alt det, du kunne tænke dig... Redigeret 4. Marts, 2020 af Pinkman 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 4. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden: Vil du føle din kæreste er dig utro, hvis hun betaler en fremmed mand for at dyrke sex med hende? Der har du svaret. godt brølt løvinde og fuldstændig enig mon ikke der skal snakkes lidt om hvad der mangeler i soveværelset derhjemme , det kunne få lysten til at gå op i en højere enhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 4. Marts, 2020 Pinkman skrev, for 14 minutter siden: Jeg tænker bare, at du skal tage din dejlige, søde, kærlige, kloge, sexede, sjove og smukke kæreste med i klub, så jeg også kan knalde hende... god ide pink , kan jeg trække et nummer , hader at stå i kø i en række med mænd med stå pikke ) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Thunder78 skrev, for 45 minutter siden: Kære logeBrødre Gennem en 4 år som single, har jeg benyttet mig en del af GP’s, swingerklub og deltaget i et par GB’s - ca. 1 til 2 gange om måneden. Jeg har haft mange virkelig gode, interessante, nye og lækre oplevelser og har egentlig nyt min frihed til at kunne udforske og nyde sex. Nu er det så sådan, at jeg for 2 måneder siden har fået en dejlig kæreste. Hun er sød, kærlig, klog sexet, sjov og smuk. Problemet er, at jeg har lyst til at også lege med GP’s eller besøge en klub. Kigger dagligt flere gange på AL og drømmer mig væk, i alt det jeg kunne tænke mig. Har 3 spørgsmål Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA. Hvorfor har jeg lyst til det, når jeg har en dejlig kæreste ? Hvad tænker I og hvad gør I, der er i forhold? Kære Thunder78 - nu kan jeg altså ikke lade være - - den eneste rigtige at spørge er din kæreste om hun synes det er ok du besøger GP !!!! det vil være det eneste brugbare for dig af alle andre mulige svar!! Det kan jo vitterlig være hun siger ja; men tør du gamble Mange hilsner Nye tider Redigeret 4. Marts, 2020 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 4. Marts, 2020 Thunder78 skrev, for 56 minutter siden: Kære logeBrødre Gennem en 4 år som single, har jeg benyttet mig en del af GP’s, swingerklub og deltaget i et par GB’s - ca. 1 til 2 gange om måneden. Jeg har haft mange virkelig gode, interessante, nye og lækre oplevelser og har egentlig nyt min frihed til at kunne udforske og nyde sex. Nu er det så sådan, at jeg for 2 måneder siden har fået en dejlig kæreste. Hun er sød, kærlig, klog sexet, sjov og smuk. Problemet er, at jeg har lyst til at også lege med GP’s eller besøge en klub. Kigger dagligt flere gange på AL og drømmer mig væk, i alt det jeg kunne tænke mig. Har 3 spørgsmål Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA. Hvorfor har jeg lyst til det, når jeg har en dejlig kæreste ? Hvad tænker I og hvad gør I, der er i forhold? Utroskab er noget man i parforholdet aftaler grænserne omkring, så derfor kan nogen parforhold have en åben og afklaret holdning til købesex (det kan du måske også få med din kæreste?) Der kan være mange grunde til at du stadig har lyst til at besøge GP'er, og jeg tvivler ikke på at det er fordi du ikke elsker din kæreste og er glad for jeres forhold. Men jeg har flere gange hørt, at når først man har prøvet købesex og er blevet 'hooked' på det, så er det svært at glemme og undvære. Og det giver jo mening. Det er et overload af belønningshormoner du får, for noget der ikke kræver specielt stor indsats, og vores hjerner higer altid efter den lettest tilgængelige tilfredsstillelse. Blanding med lidt spænding (hvordan er hun mon, hvordan ser hun mon ud, kommer det her til at være pengene værd?) så er det altså nok bare ikke det nemmeste at undvære igen Men ligesom alt andet hjernen kan blive (lidt for) glad for, så kan selvkontrollen trænes, og du kan måske overføre dine frustrationer fra den manglende købesex til ekstra fokus på din kæreste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Egentlig undrer det mig lidt at du allerede ( du har kun kendt din nye kæreste i 2 mdr) har lyst til nye eventyr. Det er da netop i de første måneder et nyt forhold er hedest og hvor man ikke kan få nok af hinanden? Jeg ville nok bedre kunne forstå det hvis i havde været sammen i flere år. Du kan da vel ikke allerede have udforsket det i to kan sammen og de muligheder jeres forhold har - på 2 måneder?. Og du kan da vel ikke allerede kende hende så dybt og godt at forholdet er blevet forudsigeligt og trivielt? Det er det der undrer mig allermest. For jo - selvfølgelig er du utro hvis du er sammen med andre kvinder uden din nye kærestes samtykke Mit råd til dig ( hvis du vil have det) erat lægge energi i at lære din kæreste at kende. Udforske de muligheder jeres forhold giver, udforsk hendes krop og sind og reaktioner. At lære et nyt menneske at kende tager tid og er spændende. Som et nyt land man kan rejse i. Redigeret 4. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 4. Marts, 2020 @Thunder78 I stedet for at bruge krudtet på læse sexannoncer, og på hvordan du kan deltage i GB osv. Så brug i stedet krudtet på at udforske kæresteforholdets glæder. Der må jo være en grund til, at du har valgt at indgå i et kæresteforhold. På mig virker det lidt som, at du pludseligt er "havnet i et kæresteforhold". uden at have tænkt dig om, eller følt den vilde forelskelse osv osv. Du skriver at du har nydt de 4 år hvor du har udforsket din seksuelle side. Det er jo fint nok. I de 4 år har du vel forhåbentligt også indimellem tænkt og du savner at dele dit liv med en dejlig kvinde. Din seksualitet kan du lidt groft fortalt altid dyrke og sætte som det vigtigste i dit liv som single. Et parhold indeholder selvfølgelig også et godt og velfungerende sexliv, hvis det ellers fungere vil de fleste nok give mig ret i, at alt det andet fylder meget mere. Hvis man efter et par måneder stor set kun har fokus på seksuelle aktiviteter, så er det nok ikke et kæresteforhold man har "brug for". 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 4. Marts, 2020 Thunder78 skrev, for 2 timer siden: Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA. Du skal først og fremmest være tro mod dig selv - hvis du har lyst til at dyrke sex med en glædespige - bør du gøre det, hvis du føler at det vil kunne berige og give inspiration til dit parforhold. Ligeledes hvis du har lyst til at besøge en swingerklub, men evt. kunne du spørge din veninde først, om det var noget hun kunne tænke sig at deltage i - men du kender måske allerede svaret og ved at den vej er lukket med 7 segl og aldrig mere bør luftes, før hun selv kommer med ideen. Jeg vil nok anbefalde dig at bruge de penge, du ellers ville have brugt på glædespiger og swingerklub mm. på fællesoplevelser, rejser og weekendophold sammen med din veninde istedetfor - da du nok ikke de første mange år, finder en ligeså sød og hengiven veninde igen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 4. Marts, 2020 Medmindre hun giver dig lov, er svaret i mine øjne ja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Enig med Elprebsi: Hvis man er i forhold og man ikke har fået lov til at lege med andre af konen/kæresten(kællingen/Madammen eller hvem det nu er , ja så er man klart utro Redigeret 4. Marts, 2020 af Gh0st 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 4. Marts, 2020 Thunder78 skrev, for 2 timer siden: Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA. Hørte engang denne definition af utroskab, som jeg synes er ret passende: hvis det du gør overskrider din partners grænser og sårer ham/hende, så er det utroskab. Det der er forbudt for Per, kan altså godt være OK for Poul. De fleste af os er godt i stand til at definere grænsen når man ser på sin egen partner. /North 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 4. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 time siden: Egentlig undrer det mig lidt at du allerede ( du har kun kendt din nye kæreste i 2 mdr) har lyst til nye eventyr. Det er da netop i de første måneder et nyt forhold er hedest og hvor man ikke kan få nok af hinanden? Jeg ville nok bedre kunne forstå det hvis i havde været sammen i flere år. Du kan da vel ikke allerede have udforsket det i to kan sammen og de muligheder jeres forhold har - på 2 måneder?. Og du kan da vel ikke allerede kende hende så dybt og godt at forholdet er blevet forudsigeligt og trivielt? Det er det der undrer mig allermest. For jo - selvfølgelig er du utro hvis du er sammen med andre kvinder uden din nye kærestes samtykke Mit råd til dig ( hvis du vil have det) erat lægge energi i at lære din kæreste at kende. Udforske de muligheder jeres forhold giver, udforsk hendes krop og sind og reaktioner. At lære et nyt menneske at kende tager tid og er spændende. Som et nyt land man kan rejse i. Kan kun give Lady C ret, begynd på noget nyt det er et eventyr der første lige skal til at starte, fortæl hende om hvordan du var yngre og fortæl hende om dine fantasier, spørge ind til hendes se om der ikke er noget i kan blive enig om. Det er at give op så tidligt i forløbet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2496 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Emmalie skrev, for 9 timer siden: Men jeg har flere gange hørt, at når først man har prøvet købesex og er blevet 'hooked' på det, så er det svært at glemme og undvære. Og det giver jo mening. Det er et overload af belønningshormoner du får, for noget der ikke kræver specielt stor indsats, og vores hjerner higer altid efter den lettest tilgængelige tilfredsstillelse. Blanding med lidt spænding Hmmmm ... det sætter nogle tanker i gang .. Det kan nok også fordi det er en dejlig afslappende måde at være tæt på hinanden - man behøver som mand ikke skjule sin lyst til pigen, f. eks ... Det kan også være nysgerrighed ... lysten til at udforske ... Det er ikke selve dét at det er købesex, man kan blive hooked på, tænker jeg - der er andre grunde ... Nå, men det er 'off topic' og kunne da være emne til en tråd for sig ... Jeg undrer mig da over, at en mand der har er i et parforhold hvor de er glade for hinanden og har et godt sexliv, er så fristet af at købe sex ... det er der flere der har skrevet tidligere ... Jeg er enig med @Elprebsi og @Gh0st synes kun det er i orden hvis der er en aftale omkring det .. Redigeret 4. Marts, 2020 af sneræven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 4. Marts, 2020 Det er utroskab, men dermed ikke sagt at du er en dårlig kæreste. Men jeg tror ikke på at dit forhold holder i det lange løb, når du allerede skal til GP. Jeg mindes da mine forhold, hvor det første år bestod af sex sex og sex. Men jeg tror på hvad @Jernsvinet skriver, brug de gode GP penge på din kæreste, hvor I får fælles oplevelser. Måske du så finder ud af, at sex med kæresten hver dag bare er sagen og når du så kommer i tresserne så er det ok med et par gange om ugen og ved de 75 år så bliver det en gang om ugen, når du bliver 90, så inviter kæresten med på Swingerklub og vis hende denne tråd, så vil hun nok sige, at det kunne du da bare have gjort Nyd livet med din kæreste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 51 Skrevet 5. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, den 4/3/2020 at 12:36: Vil du føle din kæreste er dig utro, hvis hun betaler en fremmed mand for at dyrke sex med hende? Der har du svaret. Det er et rigtigt godt spørgsmål....? Ville klart have det mere stramt med hvis det var en hun mødte i byen, som hun fx sov sammen med. Men fordi hun betalte en mand for sex - hvor det kun handle om sex og intet andet...Ja det ville jeg MÅSKE tage lidt mere let på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 51 Skrevet 5. Marts, 2020 Pinkman skrev, den 4/3/2020 at 12:37: Jeg tænker bare, at du skal tage din dejlige, søde, kærlige, kloge, sexede, sjove og smukke kæreste med i klub, så kan jeg knalde hende, imens du prøver noget af alt det, du kunne tænke dig... Og det kunne jeg virkelig også godt tænke mig, men der er hun ikke. Tanken om swingerklub afskrækker hende. Hun synes det er for grænseoverskridende og kan slet ikke se sig selv i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 51 Skrevet 5. Marts, 2020 Nye tider skrev, den 4/3/2020 at 13:01: Kære Thunder78 - nu kan jeg altså ikke lade være - - den eneste rigtige at spørge er din kæreste om hun synes det er ok du besøger GP !!!! det vil være det eneste brugbare for dig af alle andre mulige svar!! Det kan jo vitterlig være hun siger ja; men tør du gamble Mange hilsner Nye tider Tak for dit meget fine svar - ja måske det kunne være en mulighed. Den vil jeg tænke over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg