Liv 14458 Skrevet 5. Marts, 2020 Pophair skrev, for 19 minutter siden: Ved det godt Liv og vil da også gerne udvikle debatten. I min verden er p/d, hjemme privat hos kvinden jeg ønsker at besøge. Det er så bare min mening om det. At flere benytter et sted, hvor der skal betales udgifter til husleje mv, er vil ok, men der er lidt bordel over det. Igen min verden. Det er ikke en god idé, at arbejde hjemme fra den rigtige privat, af rigtig mange grunde. Iøvrigt har nogle af os jo også familie, så går det da slet ikke.... Hvis en enkelt eller to piger lejer et sted og selv står for det, bliver det vel ikke til et bordel. Husleje skal man jo betale alle steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Liv skrev, for 38 minutter siden: Reklamerer stedet i Vejle med adresse? Er der flere piger? Har det kørt længe? Er svaret ja, kan det være årsagen. Jeg fik lov at vente længe på hjørnet til stedet, inden jeg fik svar på hvor præcis det var. Som i alle ved hvem der står på hjørnet og venter på hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. Marts, 2020 GokGok skrev, for 1 minut siden: Jeg fik lov at vente længe på hjørnet til stedet, inden jeg fik svar på hvor præcis det var. Som i alle ved hvem der står på hjørnet og venter på hvad. Ok, så de reklamerer ikke med adresse altså Som i “alle ved hvem der venter på hvad”, eller som i “jeg føler alle ved hvem der venter på hvad”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Liv skrev, Lige nu: Ok, så de reklamerer ikke med adresse altså Som i “alle ved hvem der venter på hvad”, eller som i “jeg føler alle ved hvem der venter på hvad”? Det første. Måske endda Jyllands minste private/diskrete sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. Marts, 2020 GokGok skrev, for 2 minutter siden: Det første. Måske endda Jyllands minste private/diskrete sted. Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Liv skrev, for 6 minutter siden: Ok Helt så sjovt er det jo heller ikke at blive udstillet som en liderbasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 5. Marts, 2020 (edited) Liv skrev, for 30 minutter siden: Det er ikke en god idé, at arbejde hjemme fra den rigtige privat, af rigtig mange grunde. Iøvrigt har nogle af os jo også familie, så går det da slet ikke.... Hvis en enkelt eller to piger lejer et sted og selv står for det, bliver det vel ikke til et bordel. Husleje skal man jo betale alle steder. Der er rigtig mange der arbejder på den måde. De er på når de har lyst. Arbejder hjemmefra og har det fint med det. Adresse bliver givet når man er tæt på. Tlf bliver taget når der er vist nr..SMS modtages ikke. Kundeantallet er begrænset og mest faste Prisen afspejler p/d konceptet, timepris fra 1000- 1500. Har et par stykker jeg besøger på den måde. De er begge gift og mændene ved hvad de laver Redigeret 5. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Marts, 2020 Pophair skrev, for 7 timer siden: Der er rigtig mange der arbejder på den måde. De er på når de har lyst. Arbejder hjemmefra og har det fint med det. Adresse bliver givet når man er tæt på. Tlf bliver taget når der er vist nr..SMS modtages ikke. Kundeantallet er begrænset og mest faste Prisen afspejler p/d konceptet, timepris fra 1000- 1500. Har et par stykker jeg besøger på den måde. De er begge gift og mændene ved hvad de laver Man kan sagtens være på, når man har lyst selvom det er et lejet sted til formålet Det er fint, at det fungerer for dem du besøger, jeg ville stadig aldrig anbefale en pige at tage imod hjemme, medmindre det er mænd hun allerede kender og kan stole 100 % på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 7. Marts, 2020 Som jeg tænker om dette. Står der privat eget hjem er det mit indtryk det er rigtig, men som nævn står der privat diskret er det tit bare et skjul bodel med flere piger, dog kun 1 af pr dag. Og kunder finder hurtig ud af det ikke er pigen eget private hjem, bolig strørrelse, indretning og han har snakke med og besøgt flere piger på samme adr. Jeg har prøver det, flere minus jeg opleve der, mangel af gode forhold til vasketøj, en kunde der kommer forbi uden aftale og spøger efter en anden pige, godt jeg der var ledig for mænd der ønsker det diskret vil blive sure over sådan en oplevelse. Og sure nabo der har mistanke om hvad der forgår derfor holder øje med disse boliger. Og disse steder som regel er leje boliger uden aftale med udlejer om lejemål skal bruges til Sex bodel, så flere steder jeg har været er lukket igen. De eneste rigtige privat hjem er når pigen bor der selv og ingen andre piger er der, næst bedst privat er en pige har 2 boliger, en hun bor i og en til sex. Og hun ikke deler den med nogle. Og begge her adr ikke er nævn i annoncerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 23. Juli, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, den 4.3.2020 at 13:01: Det kan også være ret frækt. Zaq skrev, den 4.3.2020 at 12:24: Den gang jeg startede med at gå på bordel, bestilte jeg aldrig nogensinde tid, men jeg har brugt mange timer på at vente i venteværelet Og indsnuse atmosfæren. Kan også have sin charme. Kun prøvet ganske få gange, vil helst møde en efter aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 24. Juli, 2020 Jeg synes at en af fordelene ved pd er at der tilbydes flere typer ydelser og priserne er mere nede på jorden som for mit ved kommende typisk ligger på 0.9k.1.5k pr. gang for 30m m/Samlet pakke / incl. div extras og ikke som på de DK bordellerne / klinikkerne 1.1k+ for en ½time med kun dk og fransk, kys,69 etc.. så kommer extras oveni også kommer vi hurtigt over 2k. En af fordelene ved at gå på bordel / klinik er at det ikke er et nyt sted værd gang du skal besøge en pige og det er næsten sikkert det er de samme piger som arbejder der og har man en favorit så gør det livet en hel del nemmere. En af ulemperne ved pd er at det tit er et nyt sted når jeg skal lave en aftale med en pige da de piger jeg besøger ikke er her så langtid adgangen og du kan aldrig være sikker på at de kommer tilbage indenfor en overskuelig fremtid, altså er det et must at spille på flere heste adgangen. Hvad ang om stedet er diskret eller ikke er jeg fuldkommen kold i røven over, vi lever i det enogtyvende århundrede(for crist sake) og ikke i det sekstende århundrede hvor man brandte kætter & hekse på bålet vis de lavede noget der ikke passede kirken etc.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manu 9 Skrevet 24. Juli, 2020 S&W500S skrev, 1 time siden: Jeg synes at en af fordelene ved pd er at der tilbydes flere typer ydelser og priserne er mere nede på jorden som for mit ved kommende typisk ligger på 0.9k.1.5k pr. gang for 30m m/Samlet pakke / incl. div extras og ikke som på de DK bordellerne / klinikkerne 1.1k+ for en ½time med kun dk og fransk, kys,69 etc.. så kommer extras oveni også kommer vi hurtigt over 2k. En af fordelene ved at gå på bordel / klinik er at det ikke er et nyt sted værd gang du skal besøge en pige og det er næsten sikkert det er de samme piger som arbejder der og har man en favorit så gør det livet en hel del nemmere. En af ulemperne ved pd er at det tit er et nyt sted når jeg skal lave en aftale med en pige da de piger jeg besøger ikke er her så langtid adgangen og du kan aldrig være sikker på at de kommer tilbage indenfor en overskuelig fremtid, altså er det et must at spille på flere heste adgangen. Hvad ang om stedet er diskret eller ikke er jeg fuldkommen kold i røven over, vi lever i det enogtyvende århundrede(for crist sake) og ikke i det sekstende århundrede hvor man brandte kætter & hekse på bålet vis de lavede noget der ikke passede kirken etc.. Rigtige hekse flyver med ringeklokker på kosteskaftet. De følger udviklingen ligesom biler med GPS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 24. Juli, 2020 Manu skrev, for 13 minutter siden: Rigtige hekse flyver med ringeklokker på kosteskaftet. De følger udviklingen ligesom biler med GPS Jeg vil gerne se dig på 2-hjul og navigere via gps i københavn(myldretidstrafikken) puhh jeg tror helsikkert jeg ville blive meget meget "populær" blandt cyklister / motorcyklister / bilister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manu 9 Skrevet 24. Juli, 2020 S&W500S skrev, for 3 minutter siden: Jeg vil gerne se dig på 2-hjul og navigere via gps i københavn(myldretidstrafikken) puhh jeg tror helsikkert jeg ville blive meget meget "populær" blandt cyklister / motorcyklister / bilister. Og mindre populær hos forsikringsselskaberne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 159 Skrevet 26. Juli, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, den 4.3.2020 at 12:59: De smutter ikke. Jeg har nok ikke formuleret mig tydeligt nok. De vil bare ikke mødes med mig et etableret sted. Så vil de hellere betale for et hotelværelse. Og dermed betale den ekstra udgift. Alså privat diskret er for mig ikke nødvendigvis pigens eget hjem. Men det er aldrig en klinik, en af bollefabrikerne eller et hotel værelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg er som sådan ligeglad om pigen rent faktisk bor der... MEN... privat/diskret kan, i min optik, aldrig være en klinik/bordel. Om klinikken ligger i en lejlighed på 3. eller i en kælder, er da ligegyldigt... det er stadig en klinik, og dermed ikke hverken privat eller diskret. Der er gået total inflation i at kalde det privat/diskret... For at være netop dette skal det, igen i min optik, være diskret og på en måde hvor alle ikke ved hvad der foregår bag de lukkede døre. Som en bruger netop påpeger, så kender han til flere ugeblads kendtes omgang med gp.... sjovt for ham, næppe for dem. Har selv en kæmpe berøringsflade gennem mit arbejdsliv og upåagtet at jeg principielt mener at andre ikke skal blande sig i om jeg skal have lettet noget, så ønsker jeg ikke at sætte mig i en situation hvor det lige præcis kan blive således at en for mig ukendt person kender til at jeg besøger gp/thai..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg