Hop til indhold

Recommended Posts

Hvornår er det privat og diskret?

En vis trafik til en privat villa , lejlighed eller evt kælder, vil jo skabe opmærksomhed, sådan er det bare

Et sted jeg har besøgt lå midt i et ligusterkvarter ( villakvarter), jeg følte mig mere set ,end et kendt bordel i københavn på en stor trafikeret gade.

Så på med blå briller og kunstigt skæg, eller også bare vær sig selv , så slemt er det vil heller ikke...

En lille afsporing ....personligt ville jeg møde trådstarter @Anna - fræk og sexet, i et telt midt på rådhuspladsen .   Men det ved hun godt 

Det kunne da godt være lidt diskret...ik       I et arbejdstelt  Fræk tanke...                                                                                                                                  

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøger mange PD piger, ja nok overvejende PD eller SB piger jeg møder. De fleste arbejder vel fra deres egen adresse. Men rigtig mange specielt SB møder jeg på hotelværelse. 
Har nu ikke nogen skrupler med, hvis en PD har fundet et sted ude i byen hvor vi kan mødes. Langt hellere det end bagsædet i min bil, eller på et telefonskab i Odense midtby. (Læste lige tråden om gadepiger i Odense - Puha, så syntes jeg godt nok ikke man er særlig kritisk).

Og er man nervøs for at blive rullet etc., så tror jeg egentlig bare man skal lade være, at bebærde sig i denne branche 7-9-13, har jeg nu heller aldrig oplevet. Men nu forsøger jeg at spille med åbne kort, har telefon som kan slås op, hvis mail, så kan den også nemt slås op. 
Mange PD eller SB aftaler indgås pr telefon eller mail, måske sms, men stadig med telefon som kan slås op. Min erfaring er, at rig mange både PD og SB også arbejder med deres egne telefoner og fra deres egen private mail. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 3 minutter siden:

Hvornår er det privat og diskret?

En vis trafik til en privat villa , lejlighed eller evt kælder, vil jo skabe opmærksomhed, sådan er det bare

Et sted jeg har besøgt lå midt i et ligusterkvarter ( villakvarter), jeg følte mig mere set ,end et kendt bordel i københavn på en stor trafikeret gade.

Så på med blå briller og kunstigt skæg, eller også bare vær sig selv , så slemt er det vil heller ikke...                                                                                                                             

Kunstigt skæg og spionbriller virker faktisk mere mistænkeligt end alle mulige andre tiltag.

Mit eneste råd er, at man skal virke "naturlig" og "falde ind" i kvarteret og ikke begynde på at efterligne "the Ministery of Silly Walks". For så begynder det for alvor at gå galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Kunstigt skæg og spionbriller virker faktisk mere mistænkeligt end alle mulige andre tiltag.

Mit eneste råd er, at man skal virke "naturlig" og "falde ind" i kvarteret og ikke begynde på at efterligne "the Ministery of Silly Walks". For så begynder det for alvor at gå galt.

Jeg har lidt svært ved at ligne John Cleese....( Jeg er en lille tyk bamse)

Men du har ret vær naturlig, og glem folks blikke og evt fordomme.

Vi ved jo ,at vi er på vej til en skøn oplevelse hos en dejlig pige... privat diskret / bordel eller hvad 

Er det ikke lige meget?  det er oplevelsen der tæller,

Ellers må man blive hjemme.......Og drømme og tag sig en Sp......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg respekterer fuldt ud andres synspunkter. Men jeg har et problem, når folk begynder at klynke over ingenting.

Tak til Røvslikker for den store opbakning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har lidt svært ved at ligne John Cleese....( Jeg er en lille tyk bamse)

Men du har ret vær naturlig, og glem folks blikke og evt fordomme.

Vi ved jo ,at vi er på vej til en skøn oplevelse hos en dejlig pige... privat diskret / bordel eller hvad 

Jo, og i et fremmed kvarter/en fremmed bydel er der jo ingen, der kender os. Eller husker os.

Jeg genkender f.eks ikke ti minutter senere den person, der stod foran mig i Fakta-køen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Tak til Røvslikker for den store opbakning.

Jeg tænkte jo nok, at Røvslikkeren var imod. Hvorfor egentlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 11 minutter siden:

Ellers må man blive hjemme.......Og drømme og tag sig en Sp...

Hvorfor det når man bare kan holde sig til gp'er på et mere diskret sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden:

Det er muligt, at det er sådan, at du forestiller dig det. Der var også for at høre mændenes feddeback om EMNET, ikke mig personligt eller mit sted, at jeg lavede opslaget. Jeg har oplevet det samme i en telefonsamtale, da jeg var i Odense, og det er i en stuelejlighed og ikke i en kælderlejlighed :rolleyes:

Et  etableret  sted  som  i nærområdet  er  kendt  for  at  have  gp  kan  ikke  sammenlignes  med  privat/diskret.  Så  jeg  kan  sagtens  forstå  de  mænd  som  har  en  forventning  om  at  møde  op  et  neutralt  sted  og  det  så  ikke  er  det  forslår  andre  alternativer.  De  ønsker at  kunne  komme  og  gå  ubemærket 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael J skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor det når man bare kan holde sig til gp'er på et mere diskret sted.

Hej Michael... Du har da ret ....Man skal da ud og besøge de skønne piger...Og er det et privat diskret sted, er det da skønt,

Det jeg mener ,hvor længe er det et diskret privat sted, ?   

Man bliver nødt til at risikere noget her i sit liv, og det er da trods alt stadigt lovligt i dette land at besøge en dame.

Og man vil jo altid kunne risikere at møde en man kender,   Sådan er livet..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er tydeligt en del forvirring mht hvad pd er. For mig er det vigtigt at det er pigen, som tager imod og siger farvel ved døren; ingen teledame, som lukker mig ind i et værelse og siger at pigen kommer om lidt, og banker på døren når det er slut. Det er alt for institutionsagtigt, ikke hyggeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg ser af og til andre kunder på vej til eller fra et pigebesøg. Det er ligesom at se et olsenbandemedlem, som forsøger at se uskyldig ud, det lykkes ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Ja der er jo ikke noget ulovligt i at besøge en dame, men for nogen betyder diskretion mere end for andre. Jeg kommer et sted hvor der også kommer flere kendte personer, bla. politikere, journalister og kendte erhvervs ledere, dem man ser i tv , jeg ved godt hvem nogen af dem er men kunne aldrig drømme om at nævne nogen navne, diskretion er en æresag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

I   må ikke misforstå, hvad jeg måske klodset har prøvet at sige, at jeg foretrækker da også , hvis det er Diskret/Privat  og har besøgt trådstarter i hendes sted ,og ja det er skønt der ikke er en 'klinikdame' og banken på døren.

Men det jeg prøver at sige....Mon ikke de andre beboer i nærheden har lugtet lunten.... Så hvornår er det Privat /diskret?

Men ja , det er da skønt når den dejlige pige ,også er damen der både lukker op og følger en af sted-

Selvfølgelig er det bare det bedste....

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, 1 time siden:

Der er tydeligt en del forvirring mht hvad pd er. For mig er det vigtigt at det er pigen, som tager imod og siger farvel ved døren; ingen teledame, som lukker mig ind i et værelse og siger at pigen kommer om lidt, og banker på døren når det er slut. Det er alt for institutionsagtigt, ikke hyggeligt.

Fuldstændig enig. Min tråd viser, at privat/diskret opfattes meget forskelligt. 

Hos mig lukker jeg selv op, besvarer sms /mails og lukker min gæst ud. Der er ingen banken på døren. hvis jeg har teledame, så tager hun udelukkende telefonen, når jeg er optaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hvis dit sted slet ikke er et p/d sted i ordets oprindelige betydning, men er sted som ikke er en privat bolig, men udelukkende kun bruges til sex, ala bordel, så er det misvisende at kalde det p/d. 

Du skriver selv det er et etableret sted, så er det nok et  bordel. P/d bliver brugt rigtig meget, også af bordeller og det er falsk markedsføring. Nogle mænd gider ikke bordeller, men er til det mere hjemlige i p/d konceptet. Prisen hos p/d er også billigere end bordel, da der ikke betales til mutter og en evt tlfdame/opsynsdame. Der kræves heller ikke annoncering i fx EB. Ting som hurtigt løber op i 3000 kr pr vagt.

Sådan er vi så forskellige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden:

Fuldstændig enig. Min tråd viser, at privat/diskret opfattes meget forskelligt. 

Hos mig lukker jeg selv op, besvarer sms /mails og lukker min gæst ud. Der er ingen banken på døren. hvis jeg har teledame, så tager hun udelukkende telefonen, når jeg er optaget. 

Det lyder godt, tror bare at du skal holde fast i dit koncept, hvis ikke der er kommet nogle klager endnu. Der er altid nogle der har ondt i røven over sådan noget griss :biggrin:

Der er derfor at nogle gange er det en god ide at flytte sted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 3 timer siden:

Men det jeg prøver at sige....Mon ikke de andre beboer i nærheden har lugtet lunten.... Så hvornår er det Privat /diskret?

Begrebet privat / diskret har ikke noget at gøre med, hvem der evt har opdaget, hvad der foregår. Det dækker over, at her er et sted med en eller flere piger, der ikke annoncere med adresse og der derfor er tidsbestilling. Modsat bordellerne, hvor alle kan slå adressen op, og gæsterne kan komme til døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 10 timer siden:

Jeg har oplevet, at mænd ringer for at aftale tid, og når de så finder ud af, at det ikke er i ens eget hjem, så vil de ikke komme forbi alligevel.
 Det forstår jeg ikke.... hvad er forklaringen? 

Hvordan finder de ud af det? Spørger de om det i telefonen? Det har jeg aldrig oplevet. Sommetider spørger de, når de er ankommet, om jeg bor der, så siger jeg naturligvis nej, for det gør jeg ikke, men ingen har rynket på næsen af det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Begrebet privat / diskret har ikke noget at gøre med, hvem der evt har opdaget, hvad der foregår. Det dækker over, at her er et sted med en eller flere piger, der ikke annoncere med adresse og der derfor er tidsbestilling. Modsat bordellerne, hvor alle kan slå adressen op, og gæsterne kan komme til døren.

Der bliver reklameret med adressen. Både her og på hjemmesiden. Jeg kan forestille mig, det er derfor mændene spørger, for de undrer sig nok over det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har så åbenbart misforstået begreberne her. Jeg troede faktisk at privat/diskret betød at det var hjemme hos pigen (som hende jeg har mødtes mest med), og at et sted som pure-passion var en klinik, bare uden teledame. Troede egentlig at man altid skulle bestille tid uanset hvor man ville på besøg.

Forhåbentlig arbejder de færreste kvinder hjemmefra.... jeg tænker på sikkerhed, anonymitet, naboer, stalkere, liderlige mænd, der ikke respekterer åbningstider, privatliv mv.

Privat / diskret er et sted en eller flere piger benytter. Jeg har tidligere arbejdet fra P/D lejligheder, hvor flere piger lejede sig ind de forskellige dage, men har også haft steder selv. Nu har jeg et lille hus til frække møder, hvor kun jeg selv huserer.

På bordeller behøver man ikke bestille tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Der bliver reklameret med adressen. Både her og på hjemmesiden. Jeg kan forestille mig, det er derfor mændene spørger, for de undrer sig nok over det. 

Jeg kender ikke det sted TS nævner, men beskriver P/D som det oftest foregår, nemlig at man ikke reklamerer med adresse, og at det ikke, som Bamsen skrev handler om, hvem der har opdaget hvad der foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 28 minutter siden:

Jeg kender ikke det sted TS nævner, men beskriver P/D som det oftest foregår, nemlig at man ikke reklamerer med adresse, og at det ikke, som Bamsen skrev handler om, hvem der har opdaget hvad der foregår.

Hej Liv...Du har nok ret.......Men jeg tror der er mange varianter af det der hedder Privat / Diskret....

De steder jeg har besøgt, har nok ikke være så privat/diskret som du nævner

Så.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg arbejder også udelukkende pd men oplever SÅ mange, der ringer og kun er ude efter adressen- det forstår jeg simpelhen ikke...Ingen planer om at booke tid- kun få adressen...Ligger på så snart jeg fortæller at jeg da selvfølgelig ikke bare sådan lige giver en privat adresse ud til alle der ringer...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...