Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg er et sted, der er privat/ diskret. Det betyder, at der skal bestilles tid inden et besøg. Man kan ikke, som på klinik, bare komme forbi. Jeg har oplevet, at mænd ringer for at aftale tid, og når de så finder ud af, at det ikke er i ens eget hjem, så vil de ikke komme forbi alligevel. Det forstår jeg ikke.... hvad er forklaringen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Der har på det sidste været flere tilfælde af svindel og mænd er blevet banket og røvet, når de er mødt på en aftalt adresse. Det kan være det, men ved det ikke. Nogle tænder på at kvinden arbejder hjemmefra og de kan få lov at duske hende i ægtesengen Jeg synes selv bedst om privat/diskret. Har dog været steder, hvor lejligheden ligner lort. Så er jeg gået igen. Det er et spørgsmål om tillid. Redigeret 4. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 4. Marts, 2020 Pophair skrev, for 6 minutter siden: Der har på det sidste været flere tilfælde af svindel og mænd er blevet banket og røvet, når de er mødt på en aftalt adresse. Det kan være det, men ved det ikke. Nogle tænder på at kvinden arbejder hjemmefra og de kan få lov at duske hende i ægtesengen Jeg synes selv bedst om privat/diskret. Har dog været steder, hvor lejligheden ligner lort. Så er jeg gået igen. Det er et spørgsmål om tillid. Tak for dit svar. Et etableret sted med privat/diskret må da netop virke sikkert frem for et privat hjem. For så ved man, at der ikke venter voldsmænd på en. Eller en bagmand inde i værelset ved siden af. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 4. Marts, 2020 Mange kliniker har også tidsbestilling før du kommer anstigende. Men bare det at møde en kvinde på et sted, om det så er ens eget private hjem, det vejer en del mere hos mig da jeg ikkevil begive mig ind et sted hvor jeg bliver fulgt at 100 kamera hele vejen op til hendes seng. Om der så sidder en fyr inde bag ved og yder sikkerhed for hende er jeg total kold i røven over, det er da kun hende jeg hygge med og ikke ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9928 Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg har så åbenbart misforstået begreberne her. Jeg troede faktisk at privat/diskret betød at det var hjemme hos pigen (som hende jeg har mødtes mest med), og at et sted som pure-passion var en klinik, bare uden teledame. Troede egentlig at man altid skulle bestille tid uanset hvor man ville på besøg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 37 minutter siden: Tak for dit svar. Et etableret sted med privat/diskret må da netop virke sikkert frem for et privat hjem. For så ved man, at der ikke venter voldsmænd på en. Eller en bagmand inde i værelset ved siden af. Jeg nyder meget privat/diskret, men jeg er godt klar over at der er mange der bliver besat af jer kvinder, det er de måske godt selv klar over, og når det så ikke er dit eget hjem, så forsvinder muligheden for at stalke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 4. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 7 minutter siden: Jeg har så åbenbart misforstået begreberne her. Jeg troede faktisk at privat/diskret betød at det var hjemme hos pigen (som hende jeg har mødtes mest med), og at et sted som pure-passion var en klinik, bare uden teledame. Troede egentlig at man altid skulle bestille tid uanset hvor man ville på besøg. Den gang jeg startede med at gå på bordel, bestilte jeg aldrig nogensinde tid, men jeg har brugt mange timer på at vente i venteværelet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 4. Marts, 2020 @Anna - fræk og sexet For mig betyder Privat/Diskret at det er et, som navnet antyder, privat sted, der ikke er med telefondamer, og helst uden andre "piger". Hvorfor der er nogen, der smutter, når de finder ud af, at det ikke er "dit" hjem - det fortår jeg slet ikke. Jeg ville til enhver tid foretrække, at det ikke er SÅ privat - med mandens underrør hængende på tørresnorren, når man ankommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg tror det er lige meget for mændene om det er dit eget hjem eller en andens. Men det er ikke et privat hjem du er i, og det er nok derfor de ikke er interesseret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. Marts, 2020 Pophair skrev, 1 time siden: Der har på det sidste været flere tilfælde af svindel og mænd er blevet banket og røvet, når de er mødt på en aftalt adresse. Det kan være det, men ved det ikke. Nogle tænder på at kvinden arbejder hjemmefra og de kan få lov at duske hende i ægtesengen Jeg synes selv bedst om privat/diskret. Har dog været steder, hvor lejligheden ligner lort. Så er jeg gået igen. Det er et spørgsmål om tillid. Jeg er også helst til privat/diskret. Jeg interesserer mig ikke for, om det er pigens private hjem – det er hendes afgørelse. Når jeg er dukket op på en helt ny adresse – det være sig en thaibix, det være sig et bordel, og det være sig en privat lejlighed – har jeg, hvis jeg ikke kendte pigen i forvejen, altid kun haft lige kontanter med, og jeg har aldrig haft det mindste identitetspapir på mig. Er jeg så blevet overbevist om, at alt er ok, har jeg droppet disse sikkerhedsforanstqltninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 4. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 17 minutter siden: Jeg tror det er lige meget for mændene om det er dit eget hjem eller en andens. Men det er ikke et privat hjem du er i, og det er nok derfor de ikke er interesseret? Nu er det få mænd over tid, der har sagt sådan, når vi har talt i telefonen. Det undrede mig bare. Der er så snart at de får adressen, og at det ikke er hjemme i privaten, at de trækker sig. Så det er ikke er udtryk for manglende interesse for mig, flere har bedt om at mødes med mig på hotel i stedet for. Det er det faktum, at det er et etableret sted, de ikke kan lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Mr_T skrev, for 31 minutter siden: @Anna - fræk og sexet For mig betyder Privat/Diskret at det er et, som navnet antyder, privat sted, der ikke er med telefondamer, og helst uden andre "piger". Hvorfor der er nogen, der smutter, når de finder ud af, at det ikke er "dit" hjem - det fortår jeg slet ikke. Jeg ville til enhver tid foretrække, at det ikke er SÅ privat - med mandens underrør hængende på tørresnorren, når man ankommer De smutter ikke. Jeg har nok ikke formuleret mig tydeligt nok. De vil bare ikke mødes med mig et etableret sted. Så vil de hellere betale for et hotelværelse. Og dermed betale den ekstra udgift. Redigeret 4. Marts, 2020 af Anna - fræk og sexet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 4. Marts, 2020 Zaq skrev, for 35 minutter siden: Den gang jeg startede med at gå på bordel, bestilte jeg aldrig nogensinde tid, men jeg har brugt mange timer på at vente i venteværelet Det kan også være ret frækt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden: De smutter ikke. Jeg har nok ikke formuleret mig tydeligt nok. De vil bare ikke mødes med mig et etableret sted. Så vil de hellere betale for et hotelværelse. Og dermed betale den ekstra udgift. Det giver ingen mening, men det er vel godt at de giver et alternativt, så kan du jo sige at det er out call og tjæne lidt ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden: Nu er det få mænd over tid, der har sagt sådan, når vi har talt i telefonen. Det undrede mig bare. Der er så snart at de får adressen, og at det ikke er hjemme i privaten, at de trækker sig. Så det er ikke er udtryk for manglende interesse for mig, flere har bedt om at mødes med mig på hotel i stedet for. Det er det faktum, at det er et etableret sted, de ikke kan lide. Et etableret sted er jo heller ikke et privat sted. Og så kan jeg forestille mig at det skræmme dem, når de hører det er i en kælder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden: Nu er det få mænd over tid, der har sagt sådan, når vi har talt i telefonen. Det undrede mig bare. Der er så snart at de får adressen, og at det ikke er hjemme i privaten, at de trækker sig. Så det er ikke er udtryk for manglende interesse for mig, flere har bedt om at mødes med mig på hotel i stedet for. Det er det faktum, at det er et etableret sted, de ikke kan lide. Og denne faldende interesse forstår jeg så ikke. Privat/diskret betyder jo bare, at tingene ikke foregår på et bordel eller i en thaibix med blinkende "open 24/7"-skilt, som er kendt af alle i hele nabolaget. Hvis det – sikkert efter mange anstrengelser – er lykkedes pigen i vort lovmiskmask at finde et alternativt sted, vil det da i mine øjne for mange mænd være et attraktivt tilbud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 4. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Et etableret sted er jo heller ikke et privat sted. Og så kan jeg forestille mig at det skræmme dem, når de hører det er i en kælder. Det er muligt, at det er sådan, at du forestiller dig det. Der var også for at høre mændenes feddeback om EMNET, ikke mig personligt eller mit sted, at jeg lavede opslaget. Jeg har oplevet det samme i en telefonsamtale, da jeg var i Odense, og det er i en stuelejlighed og ikke i en kælderlejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Anna - fræk og sexet skrev, for 7 minutter siden: Det er muligt, at det er sådan, at du forestiller dig det. Der var også for at høre mændenes feddeback om EMNET, ikke mig personligt eller mit sted, at jeg lavede opslaget. Jeg har oplevet det samme i en telefonsamtale, da jeg var i Odense, og det er i en stuelejlighed og ikke i en kælderlejlighed De mænd, som er rædselsslagne ved åbentlyse bordeller, og som også er rædselsslagne ved at besøge en mere diskret, men betydeligt behageligere P/D-adresse. burde med denne psyke måske slet ikke opsøge glædespiger, når det kommer til stykket? Redigeret 4. Marts, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, Lige nu: Det er muligt, at det er sådan, at du forestiller dig det. Der var også for at høre mændenes feddeback om EMNET, ikke mig personligt eller mit sted, at jeg lavede opslaget. Jeg har oplevet det samme i en telefonsamtale, da jeg var i Odense, og det er i en stuelejlighed og ikke i en kælderlejlighed Så er det nogle mærkelige folk at der bor på Fyn, for mig er det ikke afgørende hvor det er men hvem man skal besøge. Om hun holder til i et hus, lejlighed eller kælder det spiller ingen rolle for mig, bare der er ordenligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 4 minutter siden: Det er muligt, at det er sådan, at du forestiller dig det. Der var også for at høre mændenes feddeback om EMNET, ikke mig personligt eller mit sted, at jeg lavede opslaget. Jeg har oplevet det samme i en telefonsamtale, da jeg var i Odense, og det er i en stuelejlighed og ikke i en kælderlejlighed Jeg tror det er præcist som Christina skriver. Et etableret sted der er kendt i området opfattes ikke som diskret. Og diskret er vigtigt for mange selvom en del herinde ynder at latterliggøre det. Hvis det yderligere synes lidt som en rigtig klinik er der flere der måske står af. (Nu synes jeg dog at dit sted er rimeligt diskret alligevel i forhold til så mange andre) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 4. Marts, 2020 Borende X skrev, for 4 minutter siden: De mænd, som er rædselsslagne ved åbentlyse bordeller, og som også er rædselsslagne ved at besøge en mere diskret, men betydeligt behageligere P/D-adresse. burde med denne psyke måske slet ikke opsøge glædespiger, når det kommer til stykket? De mænd som ikke kan respektere andres synspunkter burde måske ikke skrive herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Privat/diskret betød oprindeligt at det foregik i et privat hjem - ikke nødvendigvis pigens eget - men ihvertfald et sted, som ikke var kendt i nabolaget som et bordel eller sted med mange mandlige besøgende - forde de besøgende mænd, forstod at ankomme stille roligt, tage 2 trin på trappen, ikke stå og hænge på gadehjørnet med en pose bajere, for at vente på at der bliver ledigt - derfor er det vigtigt at aftale tid, så der ikke er nogen kunder, der kommer og står og banker hårdt (med pikken) på en lukket dør. Ofte skal man udover aftalt tid, ringe kort tid før ankomst for at melde sin ankomst og evt. få den endelige adresse - og pigen lukker så døren op på klem, eller lader den stå ulåst (hvis det er muligt), så man ikke behøver stå og banke på, men kan gå lige ind og låse døren efter sig, da pigen måske ikke lige står parat, men er ved at gøre sig istand (sådan fungerer det ihvertfald ofte, hvis man er stamkunde ) Men begrebet privat/disket er desværre efterhånden blvevet noget udvandet - og at kalde et etableret bordel for P/D er nok lidt langt ude - men gør meget ud af at man skal bestille tid og lav en virkelig god vejbeskrivels, så folk kan køre lige til adressen Redigeret 4. Marts, 2020 af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 43 minutter siden: De smutter ikke. Jeg har nok ikke formuleret mig tydeligt nok. De vil bare ikke mødes med mig et etableret sted. Så vil de hellere betale for et hotelværelse. Og dermed betale den ekstra udgift. Det kan jo også være ret frækt med et besøg på et hotel. Der kan man jo rigtigt slippe fantasien løs. Og det slår mig - nu hvor jeg skriver fantasi, at det jo kan være grunden til, at nogen mænd foretrækker at gøre det sådan? At det føles mere elskerinde/luder agtigt (undskyld udtrykket) frem for et sted, som "lugter" af bordel mht indretning/udsmykning/lokation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. Marts, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 41 minutter siden: Det er muligt, at det er sådan, at du forestiller dig det. Der var også for at høre mændenes feddeback om EMNET, ikke mig personligt eller mit sted, at jeg lavede opslaget. Jeg har oplevet det samme i en telefonsamtale, da jeg var i Odense, og det er i en stuelejlighed og ikke i en kælderlejlighed Jeg ved godt hvor det er i Valby, og synes det er et udmærket sted som er diskret. Men det er ikke privat, og det er jo en del af privat/diskret delen. Så det var bare mine tanker om, hvorfor du oplever problemer med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. Marts, 2020 Michael J skrev, for 58 minutter siden: De mænd som ikke kan respektere andres synspunkter burde måske ikke skrive herinde. Jeg respekterer fuldt ud andres synspunkter. Men jeg har et problem, når folk begynder at klynke over ingenting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg