Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.dk/show?alias=CurvyB

nogle som har truffet hende for nylig

sød pige, har kun truffet hende en gang for ca 2 år siden , det blev kort blow i min bil, nær hendes skole i lyngby 

kunne godt tænke mig mere, men det blev ikke til mere, nogen med flere erfaringer

Skrevet

Hej, jeg traf hende for ca. 5 måneder siden, hvor vi gik en kemi-tur i det samme "nærområde". Jeg syntes bestemt at hun var sød og sjov, og det tydede også på at hun havde en dejlig krop med gode bryster (det jeg tænder på), men jeg fik ikke afprøvet tingene. Årsagen var, at jeg syntes hun var lidt dyr. Havde fat i hende igen for nylig, og der var priserne ikke faldet, tværtimod. Kan du fortælle noget, og gerne om brysterne? ;-)

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Hej, jeg traf hende for ca. 5 måneder siden, hvor vi gik en kemi-tur i det samme "nærområde". Jeg syntes bestemt at hun var sød og sjov, og det tydede også på at hun havde en dejlig krop med gode bryster (det jeg tænder på), men jeg fik ikke afprøvet tingene. Årsagen var, at jeg syntes hun var lidt dyr. Havde fat i hende igen for nylig, og der var priserne ikke faldet, tværtimod. Kan du fortælle noget, og gerne om brysterne? ;-)

tak for svaret jeg gav 1000 for et blow i bilen og kunne godt have slikket og bollet hende, men som sagt ca ja mindst 2 år siden måske endnu mere end år siden

hun har en virkelig fyldig røv, brysterne er gennemsnitlige bløde og hænger vel som de skal i f t hendes alder

hvorfor gik du ikke til biddet, sig du vil give det hun siger, eller hvad i forhandler jer til, hvis i begge nyder det siger du bare du vil have en bedre pris hen af vejen

det kan man med de fleste , og ellers drop dem

og ja meget sød helt klart , indfølende og levende pige

jeg holdt mig væk da jeg dengang forstod hun var gift, men det kan jo være hun ikke er det længere, hvad fik du indtryk af i f t dette ?

Redigeret af skat

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.