Hop til indhold
skat

curvy kbh

Recommended Posts

Hej, jeg traf hende for ca. 5 måneder siden, hvor vi gik en kemi-tur i det samme "nærområde". Jeg syntes bestemt at hun var sød og sjov, og det tydede også på at hun havde en dejlig krop med gode bryster (det jeg tænder på), men jeg fik ikke afprøvet tingene. Årsagen var, at jeg syntes hun var lidt dyr. Havde fat i hende igen for nylig, og der var priserne ikke faldet, tværtimod. Kan du fortælle noget, og gerne om brysterne? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Hej, jeg traf hende for ca. 5 måneder siden, hvor vi gik en kemi-tur i det samme "nærområde". Jeg syntes bestemt at hun var sød og sjov, og det tydede også på at hun havde en dejlig krop med gode bryster (det jeg tænder på), men jeg fik ikke afprøvet tingene. Årsagen var, at jeg syntes hun var lidt dyr. Havde fat i hende igen for nylig, og der var priserne ikke faldet, tværtimod. Kan du fortælle noget, og gerne om brysterne? ;-)

tak for svaret jeg gav 1000 for et blow i bilen og kunne godt have slikket og bollet hende, men som sagt ca ja mindst 2 år siden måske endnu mere end år siden

hun har en virkelig fyldig røv, brysterne er gennemsnitlige bløde og hænger vel som de skal i f t hendes alder

hvorfor gik du ikke til biddet, sig du vil give det hun siger, eller hvad i forhandler jer til, hvis i begge nyder det siger du bare du vil have en bedre pris hen af vejen

det kan man med de fleste , og ellers drop dem

og ja meget sød helt klart , indfølende og levende pige

jeg holdt mig væk da jeg dengang forstod hun var gift, men det kan jo være hun ikke er det længere, hvad fik du indtryk af i f t dette ?

Redigeret af skat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...