Hop til indhold
Krip

Randers/Horsens massage på briks

Recommended Posts

Hej venner,

Jeg har besøgt en hel del steder i Randers - bl.a. Oue, Siam, Jiramon. Massagen svinger noget, men alle steder foregår det på en madras på gulvet. Jeg har problemer med min nakke, så jeg foretrækker en briks med hul til hovedet (det øverste :-) ).

Kender I steder i Randers, hvor der er god hård massage OG de bruger en briks? Evt også i Horsens - her har jeg ingen erfaringer.

Det er den gode hårde massage, jeg går efter. Afslutning er sekundært, faktisk foretrækker jeg ingen pirring, når det er massagen jeg går efter :-)

På forhånd tak for at dele jeres erfaringer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om Q45 massør stadig er aktiv, men hun er VILDT god til den seriøse massage, også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krip skrev, 1 time siden:

Hej venner,

Jeg har besøgt en hel del steder i Randers - bl.a. Oue, Siam, Jiramon. Massagen svinger noget, men alle steder foregår det på en madras på gulvet. Jeg har problemer med min nakke, så jeg foretrækker en briks med hul til hovedet (det øverste :-) ).

Kender I steder i Randers, hvor der er god hård massage OG de bruger en briks? Evt også i Horsens - her har jeg ingen erfaringer.

Det er den gode hårde massage, jeg går efter. Afslutning er sekundært, faktisk foretrækker jeg ingen pirring, når det er massagen jeg går efter :-)

På forhånd tak for at dele jeres erfaringer!

Bua i Adelgade! Min favoritmassør, Sa,  er rykket derop fra Jiramon. Hun (og jeg) foretrækker gulvet, mens indehaveren Bua, masserer på briks. De er begge knalddygtige og kun leverandører af god massage. Bua tager ved!!

God fornøjelse

/C 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...