Hop til indhold

Siri Massage (tidligere Exclusive)

Featured Replies

Skrevet

BX, er det du ikke helt forstår henvendt til mig eller vores ven Kølle?

Jeg føler mig bestemt ikke uheldig. Tværtimod har jeg SIRI som en af mine favoritter :D

Jeg fik af vide at det skulle jeg da bare have spurgt om, så det var helt min egen skyld de første 2 gange. ;)

Men nu får jeg typisk svensk afslutning der, og det er altid i særklasse :mrgreen:

Det var faktisk til dig, Dråbe.

Jeg var nu heller aldrig udsat for at skulle spørge selv. Det gjorde pigen altid, og jeg kunne aldrig sige nej ;).

Alt var, som du er inde på, i særklasse.

• Svar 69
  • Visninger 37.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Hej igen BX.

Som udgangspunkt spørger jeg aldrig, hvorfor, det ved jeg ikke, måske er jeg en lidt genert og ydmyg "starter" :roll:

Men igen, den der intet vover, intet vinder :lol:

Jeg kan godt nok ikke komme i tanker om andre steder hvor jeg IKKE er blevet tilbudt afslutning.

Skrevet

Jeg kan godt nok ikke komme i tanker om andre steder hvor jeg IKKE er blevet tilbudt afslutning.

Jeg har foruden her oplevet det flg. steder:

Mai Thai

Royal Thai

Salon Sawadee (Turesensgade)

Butterfly (p.t. nedlagt)

Et sted på Godthåbsvej, tæt på Mai Thai (delte lokaler med et solarie) - nu lukket

- måske et sted eller to mere ...

Skrevet
  • Author

Et besøg i går:

Tlfdamen kunne stort set ikke snakke dansk eller engelsk. Da jeg ankommer, er hun sur, så jeg er lige ved at gå igen. Men så kom Pheung, og vi gik sammen ind i massagerummet - får dog et glimt af en anden gæst. Ikke optimalt.

Pheung startede med ryggen og tog virkelig godt fast. Efter tyve minutter kom en anden pige ind. Nan hedder hun. Hun overtog massagen, og egentlig er jeg ikke glad for, at der byttes massør midt i det hele. Men Nan var osse dygtig, selvom hun gentog massagen af nogle af de steder, hvor Pheung allerede havde været. Der var intet lir overhovedet, mens jeg lå på maven. Og da jeg vendte mig om, lagde hun et lille håndklæde henover mit skridt. Tænkte at hun nok ikke ville tilbyde mig noget ekstra, og selvom jeg var godt varmet op i resten af kroppen, så var der heller ikke så meget flagstang på dette tidspunkt. Men da hun til sidst masserede mine lår, kommer hun så tæt på, at stangen rejser sig flot, og det hele afsluttes med et dejligt håndjob - dog med lidt for meget fokus på mellemkødet.

Et hæderligt besøg med enkelte fejl. Tror jeg gemmer næste besøg til, at Ploy er tilbage fra ferie.

Skrevet

Jeg har også kun gode oplevelser hos Siri massage. Alle gange gik jeg derfra med et smil - både med og uden HJ. Har aldrig kunne få mrre og det lyder på de fleste indlæg at det er maksimalt udbytte.

Sidste gang fik jeg dog lov til at pille meget ved damen og fik maseret hendes klit/mis så det så ud til hun nød det meget...... fake or not min hånd/fingre blev ikke fjernet ....

Skrevet

Hmm... Der er nu annonceret ny ejer.

Er der nogen der ved, om det stadig er "den gamle vin", eller...?

/TB

Skrevet

Jeg var på besøg onsdag og der var der ingen af de gamle der og de manglede deres buddahfigur som en af pigerne havde taget. Og hende jeg fik massage af plejede at arbejde på en restaurent men var blevet spurgt om ikke hun kunne hjælpe til for der var ingen piger mødt på arbejde den dag.

Massagen jeg fik var sådan lidt soso. Ikke speciel go men heller ik speciel dårlig. Fået bedre andre steder og også her før i tiden.

Skrevet

Ak Peter - hvilken skam!

Er der nogen der ved hvor Pang så er nu?

Jeg sad netop og tog en virtual rundtur, til en spontan massage en halvsen aftenstime - og er nu strandet.

Og jeg er modtagelig overfor et hurtigt namedrop, til et åbent sted med god massage, og et glad afslutning over middel.

/TB

Skrevet

Hej alle

Øv, det var da dagens dårlige nyhed. Hvis nogen ved, hvor Pung eller Ploy kan træffes, så lad mig endelig høre om det - evt. pr. PM.

Siri/exclusive har altid været mit foretrukne med fantastisk massage, hvor tiden altid var minimum som aftalt og med diskrete adgangsforhold.

Mr. P

Skrevet
Siri/exclusive har altid været mit foretrukne med fantastisk massage, hvor tiden altid var minimum som aftalt og med diskrete adgangsforhold
Ja, det har været et fantastisk sted: Diskretionen samt Massagen i top og priserne i bund.
Skrevet

til info kan jeg fortælle, at Ploy er på ferie i en kortere periode men vil være tilbage snart :P

Skrevet

Jeg var på besøg onsdag og der var der ingen af de gamle der og de manglede deres buddahfigur som en af pigerne havde taget. Og hende jeg fik massage af plejede at arbejde på en restaurent men var blevet spurgt om ikke hun kunne hjælpe til for der var ingen piger mødt på arbejde den dag.

Massagen jeg fik var sådan lidt soso. Ikke speciel go men heller ik speciel dårlig. Fået bedre andre steder og også her før i tiden.

Ja, se det forstår jeg så ikke helt.

Jeg var der for en lille uge siden og fik en rigtigt god, men hård, (og det havde jeg efterspurgt), massage af Nana. Hun var startet en eller to dage før jeg var der og hun havde ganske rigtigt et andet job i en restaurant/sandwichbar.

Hun skulle være der på fuld tid i 2 uger og så ellers kun om fredagen, tror jeg. Jeg vil mene at det er en af de bedste........og hårdeste massager jeg længe har fået. Måske der ikke skal så meget til at få mig til at "vride" mig når en øm muskel æltes igennem, men det gjorde jeg her adskellige gange :P

Jeg fik en fin "dessert" der blev mere og mere intens, men der var ikke det der ligner små listige strejf eller andet lir :), under selve massagen og hun spurgte selv om jeg også var øm "der" ;) da hun var færdig.

En meget køn pige ca. 25-28 år

Skrevet

Ja hende jeg fik massage af var mellem 40 og 45 år tror jeg så det er ikke den samme pige vi har fået massage af.

Skrevet

Ja hende jeg fik massage af var mellem 40 og 45 år tror jeg så det er ikke den samme pige vi har fået massage af.

Nej! Det er det helt sikkert IKKE.

Nana snakker faktisk et rigtigt pænt dansk, så vidt jeg husker.

Kan du navnet på din massør, PP??

• 3 weeks later...
Skrevet

Har været der to gange siden sidst:

Den ene gang igen med Ploy, som gav en god rygmassage med fokus på lænd og ben, fordi jeg havde ondt efter at have stået op til Bruce Springsteen-koncerten i mange timer. Efter ca. en halv time begyndte drilleriet af det bagerste hul og nosser, og efter ca. ti minutter vender jeg mig om og får en laaaangt og langsomt håndjob resten af tiden. Jeg vejleder hende lidt mht. tempo, så jeg ikke kommer for hurtigt. Udført til UG med udsigt til hendes søde og frække smil.

Anden gang var Ploy på ferie, og jeg får i stedet Pheung (?). Ikke så snakkede men sød og kompetent massage. Hendes fokus på bagindgangen får mig tæt på den 7. himmel, tiden stod nærmest stille, mens jeg lå på maven og tog imod. Da jeg vender mig, tager hun fat i kalorius, ikke så blidt som Ploy, og kører erektionen og stemningen op til finalen, hvor hun med en finger bagi lige sætter trumf på udløsningens kraft. Eneste negative var at hun var alene på arbejde, så hun måtte åbne døren tre gange under massagen og afvise andre kunder.

Protip: Ring og bestil en tid.

Skrevet

er de tidligere piger fra siri der stadig efter ny ejer?? eller hvem ved hvor jeg kan finde dem??

Skrevet

er de tidligere piger fra siri der stadig efter ny ejer?? eller hvem ved hvor jeg kan finde dem??

Yep - det er de samme piger. Ploy har tabt sig en del, men ellers er de i samme form som tidligere :)

Til info kan sådan en forespørgsel med fordel placeres i "Efterlysning af ..." ;)

Skrevet

Jeg var på besøg i sidste uge, der var ingen af de gamle piger hos Siri.

I dag var jeg på besøg hos et af mine andre stamsteder Sompoo. Her var det en af de gamle piger fra Siri (Tina) der gav mig massage. Hun fortalte at Ploy måske ville starte med at arbejde der efter sin ferie.

Håber meget at dette er sandt, da hun er min absolut favoritpige.

Giver altid super massage og er meget underholdende er desværre aldrig blevet tilbudt nogle ekstraydelser. Jeg kunne godt drømme om en tur med hende, hun er super fit, løber maraton

Skrevet

Jeg var på besøg i sidste uge, der var ingen af de gamle piger hos Siri.

I dag var jeg på besøg hos et af mine andre stamsteder Sompoo. Her var det en af de gamle piger fra Siri (Tina) der gav mig massage. Hun fortalte at Ploy måske ville starte med at arbejde der efter sin ferie.

Håber meget at dette er sandt, da hun er min absolut favoritpige.

Giver altid super massage og er meget underholdende er desværre aldrig blevet tilbudt nogle ekstraydelser. Jeg kunne godt drømme om en tur med hende, hun er super fit, løber maraton

Hvordan er situationen mht til ekstra hos Sompoo, søger kun HJ. ikke mere.

Skrevet

Jeg kommer der udelukkende for massagen og fordi butikken er så pæn at jeg ikke er bange for at møde naboer eller lignende der. Hos Sompoo har jeg aldrig fået HJ har heller ikke fået det tilbudt.

Jeg tror ikke de tilbyder det, tror heller ikke de bliver fornærmede hvis du spørger :-)

Skrevet

Hmmm har selv været hos Siri for ganske nylig for en rigtig god massage, bestemt i den bedre ende - og der var ingen mangel på ekstra, fik en forrygende HJ og en "smagfuld" 69'er - skal snart til Siri igen :D:D :D

Skrevet

Hej alle

Øv, det var da dagens dårlige nyhed. Hvis nogen ved, hvor Pung eller Ploy kan træffes, så lad mig endelig høre om det - evt. pr. PM.

Siri/exclusive har altid været mit foretrukne med fantastisk massage, hvor tiden altid var minimum som aftalt og med diskrete adgangsforhold.

Mr. P

Som tidligere skrevet en absolut favorit - IKKE længere.

Var forbi i dag til den sædvanlige times massage. Ingen af de gamle piger var til stede, og blev oplyst, at de ikke længere arbejdede der.

Nå, men havde set virkelig frem til en god massage og blev slemt skuffet. Efter 10 min. ændrede jeg tiden fra 1 time til en halv - massagen var simpelthen for ringe; planløst oliesmøreri. Derefter kom en anden massør, hvilket gjorde massagen en del bedre, dog stadig meget at ønske i forhold til tidligere tiders altid fantastiske massage.

Efter endt massage betalte jeg 300,- og skulle således have 50,- retur. Lidt efter kommer pigen tilbage og siger, at hun desværre ikke har de 50, hvortil jeg tørt svarer, at så må hun jo bare giver mig den ene hundredekroneseddel tilbage - minsandten om det ikke lykkedes at finde 50,-. Og så kunne jeg ellers selv finde ud.

Hvis nogen ved, hvor Ploy og specielt Phung arbejder nu, vil jeg rigtig gerne vide det - her i tråden eller på PM. Eller kender andre steder med fokus på god massage. På Siri/Exclusive kommer jeg i hvert fald ikke igen...

Mr. P

Skrevet

Det lyder sgu' trist.

Engang et strålende sted, og Ploy var så absolut stjernen, der kunne tage fat både under den "officielle" del og den "uofficielle".

Derudover var priserne til at have med at gøre: En times kvalificeret oliemassage + HJ nåede aldrig over 600 kr.

Skrevet

Det var engang et fremragende sted hvor man altid var sikker på en kompetent massage, men efter de nye ejere er magien forsvundet.

Da jeg startede med at komme der arbejdede der en fantastisk pige ved navn Ann. Hun var noget af det sødeste og kønneste (i mine øjne) væsen og jeg blev sgu ærligt talt lidt forelsket i hende. Pludselig stoppede hun fordi hun var begyndt i skole og læse til social og sundhedshjælper i Sverige hvor hun boede. Jeg fandt andre græsgange men besøgte stadig stedet med jævne mellemrum. En gang for en 3-4 måneder siden besøgte jeg så Siri og sørme om ikke Ann var på "gæstevisit" fra Sverige. Det var som at møde en gammel kæreste igen og jeg fik en fantastisk massage og en meget lang snak med hende. Hun ved at jeg er gift og hun har selv en kæreste i Sverige, men vi havde en lang snak om at skulle være min "mia noi" hvilket betyder elskerinde på thai.

Nogen virkelig gode minder jeg har fra Siri og Ann, men det er sku nok godt at hun er stoppet da det nemt kunne være endt galt..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.