Hop til indhold

Siri Massage (tidligere Exclusive)

Featured Replies

Skrevet

Jeg har hørt at Ploy starter hos Sompoo engang i næste uge. Glæder mig allerede :-) Jeg har ikke hørt noget om Pueng.

• Svar 69
  • Visninger 37.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Hej alle

Foreløbig tak for svar ang. Ploy - og skulle nogen af jer støde på Phung, er jeg stadig MEGET interesseret i info herom.

Mr. P

Skrevet
  • Author

Jeg har hørt at Ploy starter hos Sompoo engang i næste uge. Glæder mig allerede :-) Jeg har ikke hørt noget om Pueng.

Du aflægger en fyldig rapport efter besøget, ikk'?

Skrevet
Hvor ligger Sompoo ? ;)
Googler du det, finder du frem til Ndr. Frihavnsgade :).
Skrevet

Tak tak prøvede at søge her, for det lød som om det var et "velkendt" sted ;)

Men der var ingen anmeldelser af stedet, så hvad bydes der på ? ;) Er det et alm thai sted, for der står på deres hjemmeside, det ikke gives ekstra....hehe

Skrevet

Tak tak prøvede at søge her, for det lød som om det var et "velkendt" sted ;)

Men der var ingen anmeldelser af stedet, så hvad bydes der på ? ;) Er det et alm thai sted, for der står på deres hjemmeside, det ikke gives ekstra....hehe

Nej, jeg har heller ikke set nogen anmeldelser af stedet. Sært nok. Det har vel eksisteret i et halvt års tid.

Stedet ligger midt på Ndr. Frihavnsgade, ikke særligt diskret på hjørnet af den lille plads midt i "den tørre" ende af Frihavnsgaden.

Men mon ikke Ploy medbringer sine færdigheder fra Siri? :lol: :lol:

Skrevet

Det har eksisteret i flere år, har engang for længe siden læst en (dårlig) anmeldelse.

-OD

Skrevet

Jeg var forbi for et par dage siden :roll: .

Det ligner absolut ikke et typisk "thaisted", men derimod meget om en beatyshop, med frisør salon og mani/pedicure og det er ikke lige noget der frister mig, set i lyset af at jeg hverken har hår eller et udtrykt ønske om negle behandling :lol:

Men på deres hjemmeside genkender jeg pigen i den sorte top, dog ikke som Tina, men som Nan(tror jeg hun hedder), hun kan nu også give et endog MEGET pirrende og opbyggende HJ :P

Desværre så jeg hende ikke da jeg lige stak hovedet ind forbi :(

Skrevet

Stedet ligner udefra en beautishop men inde bagved har de 4 massagerne. Stedet er pænt indrettet noget a la Royal thaimassage og Ninas Wellness. Jeg har fået massage af både Tina og Nan. Skal bestikket tid hos lille Ploy næste uge. Glæder mig.

Spørger ved den lejlighed om der er nyt om Pueng.

Skrevet

Jeg mener selvfølgelig 4. Stk massagerum.

Jeg skal bestille tid hos Ploy

Undskyld skrivefejl på forrige indlæg.

Er skrevet på Iphone med mine tykke fingre :-)

Skrevet

Stedet ligner udefra en beautishop men inde bagved har de 4 massagerne. Stedet er pænt indrettet noget a la Royal thaimassage og Ninas Wellness. Jeg har fået massage af både Tina og Nan. Skal bestikket tid hos lille Ploy næste uge. Glæder mig.

Spørger ved den lejlighed om der er nyt om Pueng.

Hej Barber

Takker på forhånd og glæder mig til at høre muligt nyt om Pueng - og naturligvis om massagen med Ploy lever op til tidligere standard...

Mr. P

Skrevet
  • Author

Men på deres hjemmeside genkender jeg pigen i den sorte top, dog ikke som Tina, men som Nan(tror jeg hun hedder), hun kan nu også give et endog MEGET pirrende og opbyggende HJ :P

Hun har osse været hos Siri, kan jeg huske.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Noget nyt om de to fra Siri er rykket til Sompoo? Ellers må jeg se, om jeg får tid - måske allerede i morgen eller lørdag.

• 1 month later...
Skrevet

Nå - men nu er det jo også Siri's tråd

Er der ikke nogen der hare en frisk opdatering på SIri.

Er de stadig i stand til at give en god massage?

/TB

ps: Jeg er vil gerne have kendskab til slynglerne, og deres steder. Hvis vi som kunder bliver væk, så forsvinder pigerne jo også hen til de steder, hvor forholdene er ordentlige.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har tilladt mig den luksus at rydde lidt op i denne streng.

Anmeldelser skal hverken bruges til debat eller tilsvining af andre.

Og der er ikke tale om, at jeg tager parti for den ene eller anden, simpelthen bare, fordi jeg mener, at sitets regelsæt er ret så klart på det område.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved hvad der blev af phung/pueng (ikke sikker på stavningen) fra det tidligere exclusive/siri massage? Hun var meget dygtig, så jeg håber at nogen ved hvor hun er henne.

Er ploy (også fra siri) stadig hos Sompoo? (Hun var også i top klasse).

Skrevet

Det sidste, jeg hørte (herinde), var, at flere var havnet i thaiklinikken på Ndr. Frihavnsgade

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.