Hop til indhold
Guest CphGuy

Ung liderlig pige søger mand

Recommended Posts

Guest CphGuy
2cool skrev, for 4 timer siden:

!!! Hvis jeg ikke svarer over mail, er det fordi jeg ikke er interesseret !!!!

Måske derfor

Måske derfor, jeg spørger om ANDRE har fået Hul igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, for 5 timer siden:

Nogle anmeldelser på PIGEN

Jeg syntes ikke hun er til at komme i kontakt med 

Jeg synes det er en latterligt Snobbet holdning man ikke engang gider skrive høfligt 

tak for beskeden jeg er desværre ikke intersseret 

så jeg gider heller ikke engang have noget at gøre med hende - så jeg skriver ikke til hende :)) hvorfor dog vælge sådan en unehøvlet type når der er så mange skønne piger derude ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

når man læser sådan en annonce burde man bare med det samme springe over

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, for 12 timer siden:

ikke hun er til at komme i kontakt med 

Jeg er mere nysgerrig, hvorfor du er interesseret i at hun vælger andre men har valgt dig fra.

Hun siger tydeligt, at hun vil ignorere dem hun ikke er interesseret i. Hun har dermed tydeligt tilkendegjort at hun ikke finder dig interessant.

Hvad får du ud af at vide, at hun vælger nogle anddre end dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
Harran skrev, for 2 timer siden:

Jeg er mere nysgerrig, hvorfor du er interesseret i at hun vælger andre men har valgt dig fra.

Hun siger tydeligt, at hun vil ignorere dem hun ikke er interesseret i. Hun har dermed tydeligt tilkendegjort at hun ikke finder dig interessant.

Hvad får du ud af at vide, at hun vælger nogle anddre end dig?

Jeg spørger om NOGEN har mødt hende?

Nu ville "hun" ikke være den første, der Har en annonce, som måske ikke er hvad denne udgivet sig for? 

Jeg kan undrer mig, hvorfor det er vigtigt for dig, at gætte dig til hvorfor jeg spørger?  Ville undersøge om pigen er real, og hvilket prisniveau hun køre ud fra... Du ved, det som denne side er lavet til/for. 

Har du selv erfaring med hende, eller havde du bare behov for at få opmærksomhed? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et uforskammet kvindemenneske. Man har da krav på et svar, når man skriver. Havde hun så endda angivet en tidsramme for et muligt svar. Hun lyder yngre end en 23-årig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Man har da krav på et svar

Hvad er dit argument? Når man læser annoncen får man at vide, at man ikke kan regne med svar. Altså må man vel selv tage ansvar for, at man vælger at skrive alligevel, hvis man har den holdning. Alternativt kan man bare lade være, hvis man synes det er uomgængeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Hvad er dit argument? Når man læser annoncen får man at vide, at man ikke kan regne med svar. Altså må man vel selv tage ansvar for, at man vælger at skrive alligevel, hvis man har den holdning. Alternativt kan man bare lade være, hvis man synes det er uomgængeligt.

Mit argument? Der skulle selvfølgelig have været sat en tidsfrist. Havde der stået, at man ikke var kommet i betragtning, hvis man ikke havde fået en reaktion f.eks inden for tre dage, havde jeg haft forståelse for det. Det andet er direkte uforskammet – i hvert fald derfra, hvor jeg kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Op på hesten og videre lad dog være med at spilde tid på det pigebarn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Typisk dette board. Flere angreb på OP end svar på hans spørgsmål. Og nej. Jeg har heller aldrig fået svar når jeg har skrevet til hende. Hvorfor skriver jeg til hende? Det kommer sådan set ikke jer ved.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

Typisk dette board. Flere angreb på OP end svar på hans spørgsmål. Og nej. Jeg har heller aldrig fået svar når jeg har skrevet til hende. Hvorfor skriver jeg til hende? Det kommer sådan set ikke jer ved.

Det er da ikke som sådan et angreb. Det var mit i hvertfald ikke ment som. Det er mere i debat om det latterlige i at hun ikke skriver så man kan spilde sin tid på det uden at vide om hun overhovedet har fået det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...