Hop til indhold

Erfaring med Tenga æg ?

Featured Replies

Skrevet

Har du prøvet et Tenga æg? Prøvede du det alene eller sammen med en kvinde? Og var det en god oplevelse? 

Til jer der ikke ved hvad det er, så er det sådan et her:

https://www.sinful.dk/tenga-egg-twister-onaniprodukt

Hvis det er så godt som anmeldelserne siger, så kunne det måske være noget en gp kunne bruge, hvis en kunde har svært ved at komme, eller hvis han er vild med legetøj. Hvad tænker du om det?

På  forhånd tak  for  svar 

Skrevet

Jeg har prøvet det 

Jeg prøvede for et par år siden sammen med min kone. Det var muligvis os der ikke kunne finde ud af det, men det var ingen succes i vores tilfælde.  De er jo billige, så der er ikke noget tabt ved at forsøge det, ifølge reklamer og omtale er der andre der har mere held med dem end jeg havde.

Skrevet

Jeg fik et i hadegave for nogle år siden. Det blev der grint meget af, og da gæsterne var smuttet skulle det naturligvis afprøves.

Selvom jeg var godt i stødet af festlig alkohols indtagelse, var det ingen succes for mig. Det slog ikke at gøre pjorten færdig med klør-5.

Der kan være sket udvikling på området siden da, så om det er det samme nu skal jeg ikke kunne sige.

/Smeden! 

Skrevet

Jeg har prøvet et med en kunde engang, det var altså ikke særlig fantastisk, så det blev hånden i stedet ;) 

Skrevet

Jeg er bekendt med produktet, men har ikke selv prøvet det, alene af den grund, at jeg ikke på nogen måde kan forestille mig at det ville være synderligt behageligt, og slet ikke kunne "slå" en håndtrold. Der er flere videoer online hvor man kan se en demo af produktet, eksempelvis denne.

For mig virker selve det træk/pres som opstår på hovedet når produktet "tvinges" ned over skaftet ikke som noget særlig behageligt. Derudover stimulerer produktet ikke hele penis men kun 50-75%. Jeg siger ikke at det ikke fungerer for nogle, men personligt er jeg overbevist om at en kvindehånd (eller min egen, for den sags skyld) er produktet langt overlegent. 

Skrevet

Jeg købte et, brugte den 1 gang og smed det ud, jeg syntes ikke at det virker særlig godt.

Skrevet
Allan37 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg købte et, brugte den 1 gang og smed det ud, jeg syntes ikke at det virker særlig godt.

Ikke fordi jeg har super meget erfaring med sexlegetøj til mænd, men de fleste af de gange vi (nogen gange jeg alene) har eksperimenteret med det, har det netop været: Brugt 1 gang og derefter smidt ud...  Jeg ved ikke... - Men det virker bare som om, at det er sværere at lave et godt produkt til mænd end det er til kvinder? - Måske er der flere penge i at lave sexlegetøj til kvinder, end der er til mænd? - Jeg ved det ikke...

Men du får i den grad point herfra @Nemtøs for at du gerne vil give din partner/gæst en god og dejlig oplevelse. Tenga æg tror jeg ikke rigtig på, men desværre kan jeg ikke lige komme på nogen gode alternativer...  

Skrevet

Tak  for  jeres  respons  - det  lyder  som  et  ringe  produkt 

Skrevet

Tenga laver normalt nogle regtig gode produkter Tenga fliphole er fantastisk men æg er lige meget har prøvet dem 

Skrevet
Allan37 skrev, 1 time siden:

"Onaniægget har et indvendigt bølget mønster. Det er beregnet til engangsbrug, men det kan sagtens bruges flere gange, hvis du passer på det og rengør det efter brug." 

Jeg tror du gjorde helt korrekt mht. "brug og smid væk", men ærgerligt det ikke var en god oplevelse. 

Jeg har engang haft et hylster fra Tenga, det var en stor succes. 

./North

Skrevet

Hende her bruger det https://annoncelight.dk/showad/278635

Min erfaring er at hun er en travl kvinde. Har prøvet at lave aftale 2 gange uden at det kunne passe med mine planer.  
Filmen ser fræk ud.  
8000

Redigeret af 8000

Skrevet

Hej

Har haft et par stykker i tidens løb. Jeg kan dog ikke mærke forskel på de forskellige mønstre.

Jeg synes faktisk det er en fin afveksling i forhold til den sædvanlige håndtrold.

Skrevet

Jeg fik en af min kæreste engang, fandt hurtigt ud af hvis de kom i varmt vand før brug, så var de faktiske ret gode. Jeg tror ikke at det med de forskellige mønstre har noget at sige.

Skrevet

Et Kinder æg giver mig nydelse. 

Spændingen der deles når det pakkes ud,..... chokoladen der kan smøres på flere forskellige steder på kroppen...... og når hun er færdig (læs ikke gider mere) så er der stadig noget legetøj tilbage :ph34r:

Skrevet

Tenga Æget er faktisk en lækker fornøjelse. Har nydt den både alene og sammen med kvinder. Den kan faktisk bruges med stor sucess til "par" leg 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.