replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, den 3.3.2020 at 17:03: Sikke noget vrøvl. Hvor i al verden får du det fra? Enhver mand har som barn lært at trække forhuden tilbage. Det er faktisk slet ikke svært, men det tager da 0,3 sekunder En omskåret pik er renere end en ikke omskåret pik - sådan er det bare. Spørg de piger der har været sammen med en omskåret pik. Det er trods alt dem der sutter på den. Det ved jeg af erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, den 3.3.2020 at 17:28: Ja har været sammen med en der var omskårer. 1: overhoved ikke, syns det er frækt 2: det er helt okay for mig. Den virker mere... ren hvis man kan sige det sådan og der er ikke alt muligt hud der skal trækkes tilbage, så man kan tage det hele meget nemmere. 3: overhoved ikke. ( selve sex delen føles som det samme for mig, men mere følsom for ham) 4: jeg kan godt li at give blowjob til mænd der er omskåret, fordi de er mere følsomme dernede. Og jeg tænder på at kunne mærke at en mand tænder på det jeg gør:-) 5:enlig ikke:-) Tak for dit svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, den 3.3.2020 at 17:34: SIkkert ikke, men det har ikke en skid at gøre med om det er nemt eller ej at rengøre pikken. Det har noget at gøre med at nogen ikke gider vaske sig. Har ofte undret mig over denne diskussion, men har aldrig helt forstået, hvorfor ikke omskåret mænd bliver fornærmet, når man fortæller at en omskåret er mere ren, hvilket den jo er. Bemærk, mere ren er ikke det samme, som at en ikke omskåret er beskidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2020 replyy skrev, for 1 minut siden: en omskåret er mere ren, hvilket den jo er. Hvorfor mener du den er mere ren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Randersand skrev, den 3.3.2020 at 17:54: Set fra det andet synspunkt - jeg fik fjernet forhuden som ung. Måske er det indbildning, men jeg synes sex var mere følsomt førhen Lige præcis. Jeg har aldrig forstået teorien med, at man er mere følsom, når man er omskåret. Det er jo lige omvendt. En omskåret pik er blottet gennem hele livet og bliver mindre følsom, fordi den knides op og ned af underbukserne, hvorimod en ikke omskrået pik er gemt godt væk under forhuden og er derfor mere følsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Trinetease skrev, den 3.3.2020 at 22:00: Min erfaring er også at mænd uden forhud, netop ikke er så følsomme, som mænd med forhud. Jeg tror simpelthen at man får en nedsat følsomhed ( over tid ), fordi at man bliver berørt af både underbukser Osv. JEg er helt enig. En omskåret pik er mindre følsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, den 3.3.2020 at 22:14: Jeg ved det ikke, det er bare det jeg høre fra dem jeg har været sammen med. At den er følsom. Bare den mindste berøring, gør at han er ved at komme:-) Men igen har kun været sammen med 2 der er omskåret. Måske er det forskelligt fra person til person. Men den ene "advarede" mig på forhånd Den anden var der ingen tvivl Hvordan var det for dig at være sammen med en omskråret. Er der forskel på selve sexen og blowjobbet i forhold til en ikke omskåret? Hvad syntes du om den var omskåret? hvad ville du foretrække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Styrvolt skrev, den 4.3.2020 at 00:21: Og så er det i øvrigt en myte, at det kun er muslimer og jøder der bliver omskåret. I både USA og Australien er det det mest udbredte. Vist nok især på grund af hygiejniske hensyn. Men ikke med baggrund i videnskabelige anbefalinger. Jeg har også kun hørt at omskæring nedsætter følsomheden. Hvilket jo er ganske logisk. Helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Danske Yara skrev, den 5.3.2020 at 17:00: 1. Det var slet ikke et turnoff, derimod frækt og endnu frækkere fordi man ikke ‘plejer at få en omskåret’ 2. Ja selvfølgelig er det ok for det er ikke kun pikken der tænder mig. Om den er skæv, har en drejning, under gennemsnittet eller for stor, så har det noget at gøre med hvordan man bruger den eller vil bruges. 3. Slet ikke 4. Erfaring med en omskåret er, at de er ekstra følsomme, den er lidt pænere (synes jeg) - Der er også forskel på en pik med meget forhud eller normalt. 5. Som man siger, er det ikke størrelsen/udseendet, men gørelsen og brugen af sit ‘vedhæng’ Tak for dit svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Hvorfor mener du den er mere ren? Skal vi ikke bare konstatere, at vi er uenige? Svaret finder du på google. Der er flere undersøger og evidens for, at en omskåret er mere ren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2020 replyy skrev, for 2 minutter siden: Skal vi ikke bare konstatere, at vi er uenige? Svaret finder du på google. Der er flere undersøger og evidens for, at en omskåret er mere ren. Der er nok lige så mange undersøgelser der viser det modsatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Der er nok lige så mange undersøgelser der viser det modsatte Dem er jeg ikke støt på endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Sikke noget pjat at kvinder kan fortælle om en omskårets følelser. Jeg er så træt af senstationsluderen som vil gøre sig klog på uanede spor. Fakta er: en omskåret kan have ligeså mange følelser, for følserne sidder hvor bevidstheden ønsker følserne. En omskåret hvorvidt du muslim, jøde eller kristen har forskellige følelser. Ligesom kvinden. Jeg kan starte en tråd om fake orgasmer fra kvinden. Så kære omskåret person, vær stolt af din omskåret pik! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Iøvrigt er det logik for burhøns at omskårede kan holdes sig renere. Men det behøver ikke give logik, hvorfor forhud der vaskes kan være ligeså rent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 9. Marts, 2020 replyy skrev, 1 time siden: Hvordan var det for dig at være sammen med en omskråret. Er der forskel på selve sexen og blowjobbet i forhold til en ikke omskåret? Hvad syntes du om den var omskåret? hvad ville du foretrække Jamen jeg synes det var frækt Selve sexdelen syns jeg ikke der er så meget forskel. Men bj der er der. Det er bare lidt nemmere at give bj til en der er omskåret, da der ikke er så meget hud der skal trækkes tilbage:-) Jeg syns det var fint at den var omskåret. Ved bj ville jeg fortrække at den var omskåret. Men ved sex der er det lidt lige meget:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden: Jamen jeg synes det var frækt Selve sexdelen syns jeg ikke der er så meget forskel. Men bj der er der. Det er bare lidt nemmere at give bj til en der er omskåret, da der ikke er så meget hud der skal trækkes tilbage:-) Jeg syns det var fint at den var omskåret. Ved bj ville jeg fortrække at den var omskåret. Men ved sex der er det lidt lige meget:-) Jeg havde det på samme måde. Der er ikke mange kvinder der tager den til roden, det er derfor de øver sig på slikkepinde på Bakken Når det er sagt har forhuden ingen betydningen, så...det kræver øvelse, og seriøst er det bare at holde forhuden tilbage ned din ene hånd og så spise. Der findes jo ikke så meget forhud, at kvinder brækker sig.Hvad angår ssmleje er det ligeså følsomt. Så intet ved sex er ligemeget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2020 replyy skrev, for 1 time siden: Dem er jeg ikke støt på endnu Og jeg er ikke stødt på dem du referer til. Husk at renhed kan ikke ses - bakterier gror lige godt hvad enten den er skaldet eller har hue på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 9. Marts, 2020 C50 skrev, for 9 minutter siden: Jeg havde det på samme måde. Der er ikke mange kvinder der tager den til roden, det er derfor de øver sig på slikkepinde på Bakken Når det er sagt har forhuden ingen betydningen, så...det kræver øvelse, og seriøst er det bare at holde forhuden tilbage ned din ene hånd og så spise. Der findes jo ikke så meget forhud, at kvinder brækker sig.Hvad angår ssmleje er det ligeså følsomt. Så intet ved sex er ligemeget Som du skrev længere oppe er vi alle jo forskellige og heldigvis for det:-) der er også forskel på forhud, ved nogen mænd har de så meget at det ikke bare er at trække det ned. Ved nogen gør det ondt hvis man trækker det ned. Nogen mænd kan ikke li at man bruger hånden når man giver bj. Så det er meget forskelligt syns jeg:-) og jo der findes for meget forhud at man kan brække sig fordi det går ind og leger med dråblen.:-) Når jeg skriver at jeg ikke kan mærke forskel ved sex er pga gummiet tror jeg. Ligesom det tager noget følsomhed ved mænd gør det det også ved kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) replyy skrev, for 3 timer siden: Dem er jeg ikke støt på endnu Min statistik fra svømmehallen siger at 9 ud af 10, der er omskårne ikke vasker pikken - allerhøjest lige en hurtig tur med hånden ned og rode lidt med kartowlerne - dvs. de vasker alt skidtet og sæben ned i badetøjet. Også mange unge danske mænd gør det samme - måske derfor mange glædespiger foretrækker at have besøg af gentlemen over 30, som har lært at vaske sig ordentligt, fordi de ikke vil risikere at få et meget kort blowjob og dårlig service i det hele taget pga. dårlig hygiejne Redigeret 9. Marts, 2020 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 9. Marts, 2020 Det giver ingen mening at påstå personlig hygiejne er bedre hvis man er omskåret – hygiejne er noget man lærer og praktiserer – hvis forhuden er så stram den ikke kan trækkes tilbage og dermed giver problemer med rengøring er det et helt andet problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 9. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Min statistik fra svømmehallen siger at 9 ud af 10, der er omskårne ikke vasker pikken - allerhøjest lige en hurtig tur med hånden ned og rode lidt med kartowlerne .... Den statistik genkender jeg. Og et andet forhold, du strejfer, genkender jeg også: Mange af de omskårne har morderligt svært ved at smide badebukserne, når de "vasker" sig under bruseren. Og ligeledes i saunaen, hvor man normalt ikke må have nylonbadebukser på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 9. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Min statistik fra svømmehallen siger at 9 ud af 10, der er omskårne ikke vasker pikken - allerhøjest lige en hurtig tur med hånden ned og rode lidt med kartowlerne - dvs. de vasker alt skidtet og sæben ned i badetøjet. Ikke desto mindre, så er de mange muslimer hestelængder foran øvrige mænd når det kommer til renlighed og hygiejne. Jeg har ikke styr på, hvad der står i Koranen, men der er strenge regler for vask af de nedre dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) Liv skrev, for 41 minutter siden: Ikke desto mindre, så er de mange muslimer hestelængder foran øvrige mænd når det kommer til renlighed og hygiejne. Jeg har ikke styr på, hvad der står i Koranen, men der er strenge regler for vask af de nedre dele Nu er Koranen nedfældet i en anden tid og i en anden kultur – længe før, at offentlige svømmehaller var opfundet i Det høje Nord. Koranens strenge regler om renlighed synes imidlertid at være sat ud af kraft i det offentlige rum. Redigeret 9. Marts, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 9. Marts, 2020 Liv skrev, 1 time siden: Ikke desto mindre, så er de mange muslimer hestelængder foran øvrige mænd når det kommer til renlighed og hygiejne. Du har helt tydeligt ikke været i et herreomklædningsrum i et fitnescenter eller svømmehallen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 9. Marts, 2020 Jeg vil også hævde at muslimer har en ret flittig tilgang til renlighed og hygiejne, og lad os så stoppe inden debatten ender med det sædvanlige mudderkast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg