Hop til indhold
J@n38

Frisk og lækker studine

Recommended Posts

Guest lurik

Kender hende ikke men der er 2 alarmklokker der ringer. 1 kun e-mail kontakt og 2. Begrundet med hun snart skal have købt en telefon. Aeehh en 25 årig der ikke har en telefon ??!

Mit råd; skal der betales forud = glem det og ellers brug hovedet på 1.etage=sunde fornuft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke forlangt penge forud og siger også at jeg godt kan regne med at hun kommer.

Men nu må vi se om hun så gør? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tillæg tilbyder hun at komme oppe i hende, og bilderne ser da slettes ikke ud til at være af en 25 årig....

Men fortæl os gerne om dine oplevelser om hun kommer forbi.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten sikker på hun har været anmeldt tidligere under et andet navn. Prøv at tjekke de 2 annoncer der linkes til i denne anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende, så har jeg haft besøg af hende før. Der gik hun før der gik en time. Hun gik så snart jeg var kommet. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik dette svar fra hende da jeg spurgte, om jeg måtte afvise hende - hvis jeg ikke lige tændte på hende.

Citat

Du har ret til lige hvad du vil. Desværre ligger der så mange rapporter fra piger der har været på adressen uden der er åbnet, så desværre det bliver ikke mig du kan afvise, jeg kommer ikke til adressen.

Det hun skriver passer slet ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rapporter fra piger... Hmm, lyder lidt søgt. Jeg ville holde mig væk, og finde en anden pige. Der er jo heldigvis andre fisk i søen B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...