Hop til indhold

Recommended Posts

herj længe siden - jeg måtte lige  aftale besøg hos Lisa i Vejle igen. Hun er som rigtig mange skriver en dejlige og flot pige. Jeg har besøgt hende en del gange nu, og hver gang gør hun det dejligt. Hun er nem at snakke med, når man først kender hende. Jeg bad denne gang om mere hård massage - og fik lidt af dette. hendes ydelser derefter er som altid DEJLIGT  :)

https://annoncelight.dk/showad/251395

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bevægede mig udenfor i disse tider og Besøgte Lisa ved middagstid i dag.

tror hun har brugt pausen til at udvide hendes skills på massagedelen. Det var på en måde både dejligere og anderledes. Blandet med pirring undervejs en dejlig start.

sexdelen behøver hun ikke hverken øve på eller udvide. Hun er fantastisk til det hun gør. SF til roden, flere stillinger hvor vi skiftes til at gøre arbejdet og afslutning med MF.. Whats not to like....
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også lige besøgt Lisa. I min optik er hun blevet større. Sex var på det jævne.  Så der går nok noget tid inden jeg kommer igen. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nu ikke det gør noget med de ekstra par kilo, det tager ikke noget af fornøjelsen.

Hun er stadig i Spinderigade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Had a chance to visit her last week. What a beautiful face she has. I only got a massge + super french. Massage was not a real b2b. 

But she knows how to suck. I was very happy with the blowjob part!

I am planing to do a visit again but not sure if I should repeat Lisa or try Satang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Boyz 

LISA er en perle ---- Fuck et par kilo ... men hun yder SUPER service og slikker som om han var en IS-pind, hun er bare en KÆMPE REAL god erstatning 

når vi mangler BEE og Meena i Fredericia og S i Vejle for pokker hvor er i savnet !!! - Men HELDIGVIS tager LIIIIIIISA over og hun gør det BARE MERE END GODT...

I LIKE HER !!!  

God Onsdag, og Lisa vi ses like om snart, forsøger at komme i en fart .... 

69Lover 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke kommet der andet end gennem måske et lille halv år, men der synes jeg nu ikke hun har ændret størrelse … 
Det med ens oplevelse af sex med hende er jo nok også et spørgsmål om kemi. Jeg har altid haft meget gode oplevelser ved hende. Min oplevelse af hende er at hun er utroligt nærværende og indlevende. Hun er ved at blive min favorit i Vejle. Det er kun Ten der på en god dag måske kan vippe hende af pinden … 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, den 5.5.2020 at 19:13:

Bevægede mig udenfor i disse tider og Besøgte Lisa ved middagstid i dag.

tror hun har brugt pausen til at udvide hendes skills på massagedelen. Det var på en måde både dejligere og anderledes. Blandet med pirring undervejs en dejlig start.

sexdelen behøver hun ikke hverken øve på eller udvide. Hun er fantastisk til det hun gør. SF til roden, flere stillinger hvor vi skiftes til at gøre arbejdet og afslutning med MF.. Whats not to like....
 

 

Hvad betyder MF? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Fræk fantasi skrev, 1 time siden:

Hvad betyder MF? :-)

Medlem Facebook vil jeg tro :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...