Hop til indhold
Miller223

nogen der kender xxStellaxx ?

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

hvis hun har dårlig rating hvorfor så mødes med hende????

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 48 minutter siden:

hvis hun har dårlig rating hvorfor så mødes med hende????

Dårlig rating kan jo være fordi hun siger nej til sex i et solcenter foR en tusse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, den 8.3.2020 at 16:26:

OK. Tak for svar! Måske der alligevel er en grund til den dårlige rating...

Faktisk er det netop pga ratingerne st mange piger ikke svarer hvis de ikke gider mødes fordi mange mænd så giver netstiv rating. 
det er egenligt naturligt med det system - dog ærgerligt. 
men det er jo også nederen for en sød pige der ærligt svare st hun ikke er interesseret så får en negativ rating :)

så husk gutter : giv afslag positiv rating :) så får i flere af dem :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, den 11.3.2020 at 18:27:

Faktisk er det netop pga ratingerne st mange piger ikke svarer hvis de ikke gider mødes fordi mange mænd så giver netstiv rating. 
det er egenligt naturligt med det system - dog ærgerligt. 
men det er jo også nederen for en sød pige der ærligt svare st hun ikke er interesseret så får en negativ rating :)

så husk gutter : giv afslag positiv rating :) så får i flere af dem :)))

Jeg havde også en længere korrespondance med hende.... Også på snap. Virker som en pige med omløb i hovedet.

Men for nogle piger er tilbuddene så mange (og overvældende) at de ender i total ubeslutsomhed. Og det er jeg bange for at det skete med hende her. Jeg endte med at opgive. Dog ikke med min gode vilje, for hun var mega interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, den 11.3.2020 at 18:27:

Faktisk er det netop pga ratingerne st mange piger ikke svarer hvis de ikke gider mødes fordi mange mænd så giver netstiv rating. 
det er egenligt naturligt med det system - dog ærgerligt. 
men det er jo også nederen for en sød pige der ærligt svare st hun ikke er interesseret så får en negativ rating :)

så husk gutter : giv afslag positiv rating :) så får i flere af dem :)))


God pointe. Ratingsystemet fungerer i det hele taget ikke og inviterer til, at folk bruger det til at straffe hinanden, når de er småfornærmede over afslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, den 15.3.2020 at 09:24:


God pointe. Ratingsystemet fungerer i det hele taget ikke og inviterer til, at folk bruger det til at straffe hinanden, når de er småfornærmede over afslag.

Ja, folk opfører som om de var på Nationen!

Jeg giver også thumbs up til en pige, der siger pænt nej. Alene for at bevare den gode tone - og det giver gode "vibes" tilbage - og mere end een gang, har jeg oplevet at pigen får tænkt en ekstra gang og vender tilbage (som regel fordi de finder ud af at mange andre mænd derinde opfører sig ret dårligt - og det vinder jeg på).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Ja, folk opfører som om de var på Nationen!

Jeg giver også thumbs up til en pige, der siger pænt nej. Alene for at bevare den gode tone - og det giver gode "vibes" tilbage - og mere end een gang, har jeg oplevet at pigen får tænkt en ekstra gang og vender tilbage (som regel fordi de finder ud af at mange andre mænd derinde opfører sig ret dårligt - og det vinder jeg på).

 

Enig i ovenstående. 
Dog er der godt nok også en del piger derinde, som giver dårlig rating, hvis man fx ikke vil give det sugar de vil have, eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 13.3.2020 at 08:10:

Jeg havde også en længere korrespondance med hende.... Også på snap. Virker som en pige med omløb i hovedet.

Men for nogle piger er tilbuddene så mange (og overvældende) at de ender i total ubeslutsomhed. Og det er jeg bange for at det skete med hende her. Jeg endte med at opgive. Dog ikke med min gode vilje, for hun var mega interessant.

Du må gerne sende hendes snap i en besked til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...