Hop til indhold

Recommended Posts

Lige en hurtig anmeldelse.

Fik kontakt med hende og fik hurtigt aftalt et møde hos hende. Vi aftalte en times hygge hvor hun var frisk på det meste. Hun har et rigtig kønt ansigt og er en smuk pige, men hun har dog tabt sig mange kilo, det bære kroppen præg af. Hun er rigtig sød, og hun både sutter og knalder som man kan ønske sig. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Horny’bunny 

 

Redigeret af Lappen86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Lappen86 skrev, for 8 minutter siden:

Lige en hurtig anmeldelse.

Fik kontakt med hende og fik hurtigt aftalt et møde hos hende. Vi aftalte en times hygge hvor hun var frisk på det meste. Hun har et rigtig kønt ansigt og er en smuk pige, men hun har dog tabt sig mange kilo, det bære kroppe  præg af. Hun er rigtig sød, og hun både sutter og knalder som man kan ønske sig. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Horny’bunny 

 

Hva gav du for det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lappen86 skrev, for 21 timer siden:

Lige en hurtig anmeldelse.

Fik kontakt med hende og fik hurtigt aftalt et møde hos hende. Vi aftalte en times hygge hvor hun var frisk på det meste. Hun har et rigtig kønt ansigt og er en smuk pige, men hun har dog tabt sig mange kilo, det bære kroppen præg af. Hun er rigtig sød, og hun både sutter og knalder som man kan ønske sig. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Horny’bunny 

 

Hvor gammel er du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lappen86 skrev, for 17 timer siden:

Jeg er fra 86?

Det er der ikke meget daddy over. Overrasker mig der er så mangevrelant yngre mænd på sd. Har læst gennemsnitsalderen for mænd er 36

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 18 minutter siden:

Det er der ikke meget daddy over. Overrasker mig der er så mangevrelant yngre mænd på sd. Har læst gennemsnitsalderen for mænd er 36

der er da mange yngre gifte som er der, og nogle der har penge og vil have sjov og ikke andet det er da fint daddy agtigt

kun jeg er der som en gammel gris, men har kassen overfor de rigtige ) men gir af pricip aldrig over 2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Det er der ikke meget daddy over. Overrasker mig der er så mangevrelant yngre mænd på sd. Har læst gennemsnitsalderen for mænd er 36

Nå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 8 timer siden:

Det er der ikke meget daddy over. Overrasker mig der er så mangevrelant yngre mænd på sd. Har læst gennemsnitsalderen for mænd er 36

Jeg startede da jeg var 28, stoppede da jeg var 34 (blev kærester med en jeg mødte derinde) - tvivler på jeg vender tilbage. Fremover er det kun ærlig købesex for mig :)

Tænker ikke det er så underligt at unge fyrer finder det spændende og/eller praktisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...