Hop til indhold
DanTheBig

Fræk krøltop fra scor.dk

Recommended Posts

Hej

havde for en del år siden et par møder med en lille lækker gift kvinde fra scor.dk. Mener hun hed FrækKrøltop. Hun var fra Sjælland men oprindeligt jyde. Hun var megasød og hot. Andre der var heldig at “date” hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
DanTheBig skrev, for 1 time siden:

Hej

havde for en del år siden et par møder med en lille lækker gift kvinde fra scor.dk. Mener hun hed FrækKrøltop. Hun var fra Sjælland men oprindeligt jyde. Hun var megasød og hot. Andre der var heldig at “date” hende?

Scor er et dating site. Kan det virkelig være ok at efterlyse en kvinde man har mødt på et datingsite herinde på et site der har prostitution som fokus ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Scor er et dating site. Kan det virkelig være ok at efterlyse en kvinde man har mødt på et datingsite herinde på et site der har prostitution som fokus ?

Alt er efterhånden ved at være normalt og efterlyse. Måske skulle jeg begynde og efterlyse motordele til en bmw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, den 2.3.2020 at 19:19:

Slap af! Du er i HYGGESNAK...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Johnnybg skrev, for 10 minutter siden:

Slap af! Du er i HYGGESNAK...

Jeps. I et købesex forum lille skat ;);)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 timer siden:

Jeps. I et købesex forum lille skat ;);)

Prøv nu at være lidt rummelig.

Det er de færreste tråde under hyggesnak, som handler om købesex. Hvad har din egen tråd om Musik med købesex at gøre f.eks.? Altså bortset fra den er oprettet af en glædespige.

Så vi har en glædespige, der efterlyser musik, der kan berøre en - og vi har en bruger af EG, der efterlyser en tidligere elskerinde. Hvad er den principielle forskel? 

Redigeret af Krebs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Medmindre hun har gjort det HELT klart at hun er glædespige (og måske ikke engang der), så er det altså dårlig stil at efterlyse hende på et forum angående købesex. 

Der skal 2 sek googlesøgning til for at hendes Scor profilnavn dukker op i en tråd på et forum om sexbranchen, og det er nok ikke hver mands/kvindes drøm. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Tror i man kan finde, en mor og datter gp? Eller mor, datter og mormor? Jeg har altid drømt om, at kneppe en hel familie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Krebs skrev, for 20 timer siden:

Prøv nu at være lidt rummelig.

Det er de færreste tråde under hyggesnak, som handler om købesex. Hvad har din egen tråd om Musik med købesex at gøre f.eks.? Altså bortset fra den er oprettet af en glædespige.

Så vi har en glædespige, der efterlyser musik, der kan berøre en - og vi har en bruger af EG, der efterlyser en tidligere elskerinde. Hvad er den principielle forskel? 

Hvis ikke du kan se forskellen på at lave en tråd om musik og så en efterlysning af en kvinde fra et datingsite så synes jeg godt nok det er op af bakke. 

Men jeg skal da prøve at forklare den indlysende forskel ( som åbenbart ikke er indlysende) 

Hvis vi skal til at bruge HYGGESNAK forummet til at efterlyse kvinder fra andre datingsites så kunne jeg forestille mig eroguide med tiden får ret store problemer. Jeg kender flere med profiler på scor og jeg ved ingen af dem har lyst til at blive kædet sammen med prostitutions branchen. 

I tråden om musik kan ingen komme i klemme. Ingen bliver hængt ud. Den er ret uskyldig. Musik forener og skaber glæde. I en tråd hvor et menneske fra et andet datingsite bliver efterlyst, bliver det straks til noget personligt og privat. Diskretion og respekt for et menneskes privatliv bliver  stødt. Dette er et forum for betalingssex. Ikke et dating site. Kvinden fra scor har - såvidt jeg ved - ikke givet sit samtykke til at blive efterlyst på andre sites. 

Rummelighed? 

Hvor er rummeligheden overfor kvinden? Hvor er diskretionen, respekten og den almindelige pli? Allermest handler det nok om omtanke. Omtanke og hensyn. Hvis oplægshaver gerne vil i kontakt med kvinden igen er det bare at oprette en profil på scor og så søge efter hende derinde. Men måske har hun blokeret ham? Hvad ved jeg. Uanset hvad så er der meget vi ikke ved. Måske ønsker hun ikke kontakt.? 

Det handler om respekt for det enkelte menneske det her. <3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
DanTheBig skrev, for 22 timer siden:

Det var ikke for at støde nogle! Jeg håbede bare at der var en der kunne hjælpe med at finde hende eller dele oplevelser....

Dele oplevelser???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lady C Jeg tror jeg misforstod pointen i det første indlæg - må have haft hovedet oppe i egen røv.

Naturligvis skal man udvise respekt og diskression overfor alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 23 timer siden:

Tror i man kan finde, en mor og datter gp? Eller mor, datter og mormor? Jeg har altid drømt om, at kneppe en hel familie

Som disse 3?

bbbaa27fee0fb288a5abe2ce79bf2ba3.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...