TinyLover 2 Skrevet 2. Marts, 2020 Hej allesammen. Er der nogle der kender hende her. Har prøvet at søge på navnet men finder mange andre. https://annoncelight.dk/showad/292830 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 2. Marts, 2020 Ser frem til en anmeldelse, fra en der tager en for holdet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 71 Skrevet 4. Marts, 2020 Har lige haft kontakt. Og kunne forstå at hun holder til i Nørrebrogade hvilket er nok til at jeg holder mig laaangt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 4. Marts, 2020 O'Malley skrev, Lige nu: Har lige haft kontakt. Og kunne forstå at hun holder til i Nørrebrogade hvilket er nok til at jeg holder mig laaangt væk Hej O'Malley. Kan du ikke hjælpe en ny bruger med lidt oplysninger om stedet? Hvorfor fravælger du Nørrebrogade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 71 Skrevet 4. Marts, 2020 Tja falske billeder. Eller ihvertfald ikke i overenstemmelse med virkeligheden. Manglende overholdelse af ydelser.samt tyveri. Havde aftalt et hjemmebesøg. Her mødte der 2 op. Havde aftalt at mobilepay var muligt. Den ene skulle nok lige taste nummeret og inden jeg fik set mig om var der overført dobbelt af det aftalte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 4. Marts, 2020 O'Malley skrev, Lige nu: Tja falske billeder. Eller ihvertfald ikke i overenstemmelse med virkeligheden. Manglende overholdelse af ydelser.samt tyveri. Havde aftalt et hjemmebesøg. Her mødte der 2 op. Havde aftalt at mobilepay var muligt. Den ene skulle nok lige taste nummeret og inden jeg fik set mig om var der overført dobbelt af det aftalte. Tak for tilbagemelding. De bliver blacklistet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg