Hop til indhold
TinyLover

NEW SEXY MELLY IN ESBJERG

Recommended Posts

O'Malley skrev, Lige nu:

Har lige haft kontakt. Og kunne forstå at hun holder til i Nørrebrogade hvilket er nok til at jeg holder mig laaangt væk

Hej O'Malley. Kan du ikke hjælpe en ny bruger med lidt oplysninger om stedet? Hvorfor fravælger du Nørrebrogade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja falske billeder. Eller ihvertfald ikke i overenstemmelse med virkeligheden. Manglende overholdelse af ydelser.samt tyveri.  Havde aftalt et hjemmebesøg. Her mødte der 2 op. Havde aftalt at mobilepay var muligt. Den ene skulle nok lige taste nummeret og inden jeg fik set mig om var der overført dobbelt af det aftalte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, Lige nu:

Tja falske billeder. Eller ihvertfald ikke i overenstemmelse med virkeligheden. Manglende overholdelse af ydelser.samt tyveri.  Havde aftalt et hjemmebesøg. Her mødte der 2 op. Havde aftalt at mobilepay var muligt. Den ene skulle nok lige taste nummeret og inden jeg fik set mig om var der overført dobbelt af det aftalte. 

Tak for tilbagemelding. De bliver blacklistet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...