Hop til indhold
emilio29

Dejlige Latina Nathalia!!

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge denne skønhed i sidste uge.

Nathalia

Hun er en enorm sød og varm, og man føler sig virkelig velkommen når man ankommer.

Blev tilbudt, te, kaffe, juice mm. Som en lille ekstra service.

bestilte en halv time hot på menuen for 1000 kr.

Vi gik hurtigt lige til sagerne, masser af kærtegn og varme, fantastisk blowjob, slikkede hendes dejlige fisse til en orgasme, og knaldede hende i forskellige stillinger. Meget kæreste agtig oplevelse, og masser af fis og ballade samtidig.

Hun er en nem og ligetil pige, meget engageret, og følte mig bare enormt velkommen, hvilket betyder meget for mig, når jeg besøger en glædespige.

Efter akten, sludrede vi, pjattede, og blev tilbudt et bad, som jeg takkede pænt ja til.

Ved ikke hvor længe hun bliver, men kan klart sende hende min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Der står på hendes profil, at hun ikke tilbyder sex - ved du hvorfor? Mine beskeder til hende om services bliver besvaret med forskellige implicitte emojies

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
NoStrings skrev, for 47 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Der står på hendes profil, at hun ikke tilbyder sex - ved du hvorfor? Mine beskeder til hende om services bliver besvaret med forskellige implicitte emojies

 

Du kan roligt regne med at “hot massage” kaster fjams af sig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...