Hop til indhold

Dejlige Latina Nathalia!!

Featured Replies

Skrevet

Havde fornøjelsen af at besøge denne skønhed i sidste uge.

Nathalia

Hun er en enorm sød og varm, og man føler sig virkelig velkommen når man ankommer.

Blev tilbudt, te, kaffe, juice mm. Som en lille ekstra service.

bestilte en halv time hot på menuen for 1000 kr.

Vi gik hurtigt lige til sagerne, masser af kærtegn og varme, fantastisk blowjob, slikkede hendes dejlige fisse til en orgasme, og knaldede hende i forskellige stillinger. Meget kæreste agtig oplevelse, og masser af fis og ballade samtidig.

Hun er en nem og ligetil pige, meget engageret, og følte mig bare enormt velkommen, hvilket betyder meget for mig, når jeg besøger en glædespige.

Efter akten, sludrede vi, pjattede, og blev tilbudt et bad, som jeg takkede pænt ja til.

Ved ikke hvor længe hun bliver, men kan klart sende hende min anbefaling.

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Der står på hendes profil, at hun ikke tilbyder sex - ved du hvorfor? Mine beskeder til hende om services bliver besvaret med forskellige implicitte emojies

Skrevet
NoStrings skrev, for 47 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Der står på hendes profil, at hun ikke tilbyder sex - ved du hvorfor? Mine beskeder til hende om services bliver besvaret med forskellige implicitte emojies

Du kan roligt regne med at “hot massage” kaster fjams af sig. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.