Hop til indhold
tonytony

ERIKA AARHUS C Hold jer VÆK

Recommended Posts

Guest ErikaNew91

If I reject your service what about you say it's because your intimate hygiene it's not right. I do what I promise but in the a same time I can reject some service if you don't like wash your self . That's it's the problem to most of customers how don't like have a bath or shower,this it's a only reason if I reject a services . And the pictures it's not fake don't worry it's a real pictures. If you think that it's your opinion . Have nice day.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ErikaNew91

And about a name it's my choise if I want to changed or not. Please next time say the reason for what I reject your service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ellers temmelig lækker ud og alle billeder er jeg næsten 100% sikker på er af samme pige.

Har overvejet at booke en tid, da hun er lige den type kvinde jeg kan lide. Kan du skrive lidt mere om den dårlige oplevelse?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Når jeg ser hendes profil kommer jeg til at smågrine og tænke på min besøg ved hende i Aalborg. I mine øjne skulle hun gerne have 1/2 time til at gå på 10 min ;) Jeg forsøgte (forgæves) flere gange at få hende til at tage det roligt

Hun var ikke meget for at blive rørt ved - et hurtigt BJ - på med kondom og op at ride på mig. Da jeg ikke var kommet efter 2 min spurgte hun om jeg var sikker på at jeg er til kvinder - meget har jeg hørt gennem min tid (jeg er over 50 år) men det var alligevel første (og forhåbentlig sidste) gang at jeg havde fået den ;) - derfor et smågrinende “gensyn” med hendes profil.  
Vores møde sluttede forøvrigt med at hun gav et kombinerede hånd- og blowjob til at jeg kom. Tror at jeg var ude på gaden ca 25 min efter at jeg kom ind - og det inkluderede et par afvaskninger før og efter. 
Jeg tror ikke at jeg besøger hende igen *g*
 

Tjon

Redigeret af Tjon
Manglende et par ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjon skrev, den 3.3.2020 at 22:46:

Hej

Når jeg ser hendes profil kommer jeg til at smågrine og tænke på min besøg ved hende i Aalborg. I mine øjne skulle hun gerne have 1/2 time til at gå på 10 min ;) Jeg forsøgte (forgæves) flere gange at få hende til at tage det roligt

Hun var ikke meget for at blive rørt ved - et hurtigt BJ - på med kondom og op at ride på mig. Da jeg ikke var kommet efter 2 min spurgte hun om jeg var sikker på at jeg er til kvinder - meget har jeg hørt gennem min tid (jeg er over 50 år) men det var alligevel første (og forhåbentlig sidste) gang at jeg havde fået den ;) - derfor et smågrinende “gensyn” med hendes profil.  
Vores møde sluttede forøvrigt med at hun gav et kombinerede hånd- og blowjob til at jeg kom. Tror at jeg var ude på gaden ca 25 min efter at jeg kom ind - og det inkluderede et par afvaskninger før og efter. 
Jeg tror ikke at jeg besøger hende igen *g*
 

Tjon

Det er wast of time HUN vil bare have din penge!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 2.3.2020 at 20:56:

Hun ser ellers temmelig lækker ud og alle billeder er jeg næsten 100% sikker på er af samme pige.

Har overvejet at booke en tid, da hun er lige den type kvinde jeg kan lide. Kan du skrive lidt mere om den dårlige oplevelse?

 

Det er op til dig, men hun ville slet blive rørt ved og have sex man skal give hende penge så vil hun give dig en hurtigt og tørt oplevelse...0/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

HMM, jeg fatter det ikke:P. Jeg har besøgt hende flere gange,  og er ikke bliver skuffet. Hun har ydet den bedste service, og ærligt må jeg sige, at det er sgu da ægerligt hun rejser. Håber jeg når et lille besøg inden. PS hendes billeder er da 100% ægte.

kh John

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjon skrev, den 3.3.2020 at 22:46:

Hej

Når jeg ser hendes profil kommer jeg til at smågrine og tænke på min besøg ved hende i Aalborg. I mine øjne skulle hun gerne have 1/2 time til at gå på 10 min ;) Jeg forsøgte (forgæves) flere gange at få hende til at tage det roligt

Hun var ikke meget for at blive rørt ved - et hurtigt BJ - på med kondom og op at ride på mig. Da jeg ikke var kommet efter 2 min spurgte hun om jeg var sikker på at jeg er til kvinder - meget har jeg hørt gennem min tid (jeg er over 50 år) men det var alligevel første (og forhåbentlig sidste) gang at jeg havde fået den ;) - derfor et smågrinende “gensyn” med hendes profil.  
Vores møde sluttede forøvrigt med at hun gav et kombinerede hånd- og blowjob til at jeg kom. Tror at jeg var ude på gaden ca 25 min efter at jeg kom ind - og det inkluderede et par afvaskninger før og efter. 
Jeg tror ikke at jeg besøger hende igen *g*
 

Tjon

Har også besøgt hende i Aalborg for et år siden. Kan kun tilslutte mig det skrevne. 

Anmeldte hende også på det tidspunkt efter besøget. Sjovt nok kom lillejohn med de samme bemærkninger, han må vel have fået særbehandling eller hvorfor er det kun ham der har haft et positivt besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...