Tyren1 50 Skrevet 1. Marts, 2020 Nogen der har prøvet dette tilbud https://annoncelight.dk/showad/195914 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 1. Marts, 2020 Det var dælme noget af et tilbud. Den skal jeg prøve senere på ugen hvis tilbudet stadig står ved magt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 1. Marts, 2020 Ja, næsten for godt til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 1. Marts, 2020 cumonthai skrev, for 28 minutter siden: Ja, næsten for godt til at være sandt Sumas er et velkendt sted i Fredericia så tænker den er god nok - kan være det er stille tider for tiden med alt det Corona pjat, der bliver blæst op i medierne(ja de skal sælge nyheder jo). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Marts, 2020 Igen et pletskud fra OBH! Hej derude Ja det problem får vi nok aldrig løst på Eg? Overskriften ku fint ha været! Super Thai-tilbud i Fredericia? Vh. Åge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 1. Marts, 2020 Når det nu er Sumas tænker jeg der er alle tænkelige extras der får prisen op på standard. Kys +200, super +200, mega +200. Etc. Men hvis det er inkluderet i prisen er det da helt sikkert om at slå til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 1. Marts, 2020 Selv en halvdårlig oplevelse, vil være en fin oplevelse til den pris. Det er godt nok billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 1. Marts, 2020 Sidst jeg var der var det en ombygger der åbnede så jeg skulle lige hæve lidt i banken. Det skal være mindst 3 gode reelle skriv før jeg tager chancen. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 59 Skrevet 4. Marts, 2020 jaaaa.... nej lad være... hvis man har forventning om at få lov at ligge med begge piger går man derfra skuffet, massagedelen er med 2 piger, der er ikke meget pirring før den ene forlader rummet og det mere erotiske så begynder at tage over.... så står den på HJ... måske en smule BJ men det er minimalt. been there, done that.... wont do it again 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg