Hop til indhold
massage er fedt

Røvsyg oplevelse på "bakken" i Svendborg

Recommended Posts

Var trængende og havde søgt mod Svendborg, og lavede en aftale med https://annoncelight.dk/showad/287925 , hvilket var månedens største fejl.  Jeg kom ind og blev budt velkommen på ok Engelsk og forevist menu, med vanvittige priser og takkede derfor nej og ville gå, men hun spurgte til hvad jeg ville have og til hvilken pris, 30min med SF til xxx som hun takkede ja til.

 

Af med kludene og aftørring inden franske lækkerier, troede jeg, det var 30 sek i mund, derefter hånd og støn come baby come baby... det tændte mig IKKE, og spurgte til vores aftale med 30min, ok baby 5 min more.... 5 sek i mund derefter samme igen..  come baby come baby, og denne gang afbrudt af tlf et par gange, så det endte med at jeg opgav og takkede farvel, hvilket jeg skulle have gjort allerede i døren - men jeg var sq trængende og tænkte derfor kun med det nederste hovede, det blev kureret her på 5 min uden afslutning.

 

Billederne var korrekte, måske 20-30kg siden, dog taget så størrelsen på damen ikke kunne ses, så er du til en lille kraftig overvægtig dame er det måske noget for dig

 

 

Redigeret af Bryan Mills
Billeder er fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som fastboende svendborgenser gør det mig ondt, når vores besøgende gæsteprostituerede ikke lever op til kundernes forventninger.
Man må ellers sige, at det første billede med sperm i fjæset på tøsen ser indbydende ud, men det er måske endda fake. 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarsel, vil også sige, når der ikke er et hint af priser (så er det typisk over normalen og servicen under) og billederne ligner fake som disse gør, så skal lille manden råbe højre end fornuften, det sker engang imellem. Ingen positiv erfaring med stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 3 timer siden:

Ingen positiv erfaring med stedet.

De positive erfaringer der har været skrevet om ang. det sted ligger efterhånden nogen år tilbage. Tidligere var der en del rigtigt gode og dejlige piger der, men de tider er vist slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...