Hop til indhold

Sweeety94 fra Køge

Featured Replies

Skrevet
Jensen1977 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har været der et par gange, hun er mega kedelig 

Hvorfor så være der flere end en gang?

Skrevet

Tænkte det måske bliv beder anden gang, Og så bor hun dejligt tæt på 

Skrevet

Fejlindlæg - kan man slette?

Redigeret af Anders2
.

Skrevet
Jensen1977 skrev, for 5 timer siden:

Tænkte det måske bliv beder anden gang, Og så bor hun dejligt tæt på 

Den kender jeg godt :)))

Skrevet

Var der nogle gange for 3 års tid siden. Buttet pige (kan være blevet værre siden...) med gode bryster. Meget passiv, så måske lidt kedelig vil nogle sige. Til gengæld kan man tage hende stort set som man vil,  så der er også fordele;) Hun har været aktiv i en del år, så der er nok løbet en del "vand gennem åen". Dengang boede hun i en ungdomsbolig med fælles køkken, så man skulle lige være frisk på at hilse på de andre 20-årige ved ankomsten. Med de lyde vi lavede kan de ikke have været i tvivl om hvilken type "lektiehjælp" det var hun fik :D Mener hun havde 700 kr. siddende i trussekanten når jeg sagde pænt farvel til de andre i køkkenet på vej ud...

Skrevet
  • Author

Jeg takker mange gange for de svar der er kommet :) Tror jeg springer hende over :) Er ikke meget for passive kvinder.

Redigeret af Alfred Hitchdick

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.