Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt

https://annoncelight.dk/showad/292854

Diskret beliggende i et baghus i en baggård i gågadeområdet midt i Silkeborg.

Aftale kom nemt på plads via sms, og vel fremme blev jeg taget imod af Vicky, hvis dejlige bagdel ses på billedet i annoncen.

Hun er, som billedet viser, en dejlig buttet pige, nem at snakke med (på dansk) og i godt humør.

I løbet af en halv time fik vi kneppet i alle tænkelige stillinger, og undervejs slikkede jeg hende til, hvad jeg tror var en ægte orgasme. Hun var med på det hele. missen blev naturligt våd i løbet af de første minutter, og da hun var lidt ulydig, måtte hun have en lille blid endefuld.

Jeg måtte røre og pille, og hun lød til at nyde det.

En dejlig oplevelse, så har Silkeborg været en kedelig by, hvad angår thai"massage", så har Vicky i hvert fald lavet om på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 14 timer siden:

Jeg har besøgt

https://annoncelight.dk/showad/292854

Diskret beliggende i et baghus i en baggård i gågadeområdet midt i Silkeborg.

Aftale kom nemt på plads via sms, og vel fremme blev jeg taget imod af Vicky, hvis dejlige bagdel ses på billedet i annoncen.

Hun er, som billedet viser, en dejlig buttet pige, nem at snakke med (på dansk) og i godt humør.

I løbet af en halv time fik vi kneppet i alle tænkelige stillinger, og undervejs slikkede jeg hende til, hvad jeg tror var en ægte orgasme. Hun var med på det hele. missen blev naturligt våd i løbet af de første minutter, og da hun var lidt ulydig, måtte hun have en lille blid endefuld.

Jeg måtte røre og pille, og hun lød til at nyde det.

En dejlig oplevelse, så har Silkeborg været en kedelig by, hvad angår thai"massage", så har Vicky i hvert fald lavet om på det

Er det baggården i Søndergade (vil ikke lige skrive hus nummeret) som du besøgte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 1 minut siden:

Adressen står i annoncen 

Det gjorde den så ikke de første dage annoncen var på...men ud fra teksten på et tidspunkt så var det nemt at gætte hvor det var ud fra dem der har været der tidligere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, den 1.3.2020 at 15:15:

Ja, det er der.

Fedt nok at du fik fuld valuta for pengene, for n ormalt på den klinik vil de ikke tillade sex.

 Måske der er kommet nye toner, men tvivler på at Big mama vil acceptere det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, den 2.3.2020 at 19:09:

Fedt nok at du fik fuld valuta for pengene, for n ormalt på den klinik vil de ikke tillade sex.

 Måske der er kommet nye toner, men tvivler på at Big mama vil acceptere det.

Er det ikke lidt mærkeligt hvis det ikke accepteres på klinikken, når nu der i annoncen direkte står:  

B2b blowjob handjob massage 45 min 1000kr

Så kan det da ikke være den helt store hemmelighed hvad  man kan få hos Vicky

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke lidt mærkeligt hvis det ikke accepteres på klinikken, når nu der i annoncen direkte står:  

B2b blowjob handjob massage 45 min 1000kr

Så kan det da ikke være den helt store hemmelighed hvad  man kan få hos Vicky

Forstå mig ret jeg kalder ikke blowjob eller B2B for sex, men i min forståelse er sex indbegrebet af penetrering og det plejer de ikke at tillade i dette hus, men der kan sagtens være nye toner der hvilket kune er ekstra godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, for 2 timer siden:

Forstå mig ret jeg kalder ikke blowjob eller B2B for sex, men i min forståelse er sex indbegrebet af penetrering og det plejer de ikke at tillade i dette hus, men der kan sagtens være nye toner der hvilket kune er ekstra godt

Jeg troede egentlig at b2b var en kode der betød at de også tilbyder sex. 

Men sådan er det måske ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 23 minutter siden:

Jeg troede egentlig at b2b var en kode der betød at de også tilbyder sex. 

Men sådan er det måske ikke.

Det er det måske også de fleste steder men det har det ikke altid været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Midtvestagurken. 

Du skriver om at big mamma ikke vil tillade sex i klinikken, - men det er altså Vicky som har klinikken, så hun må være big mamma.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, den 23.5.2020 at 12:55:

Til Midtvestagurken. 

Du skriver om at big mamma ikke vil tillade sex i klinikken, - men det er altså Vicky som har klinikken, så hun må være big mamma.

Det var nu ikke mig der skrev det, men @Bette mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, den 12.6.2020 at 06:23:

Sms-ede hende i går. Jeg var klar til et nyt besøg.

Intet svar.

Kiggede så annoncer - hun har fået nyt nummer.

https://annoncelight.dk/showad/297881

hun ser rigtig sød ud, men i det baghus i Søndergade, skal I lige være klar over, at naboerne er godt utilfredse med trafikken af mænd i gården og derfor holdes bordellet under observation. 

Tilsyneladende siger annoncen 297881 jo ikke noget om sex, men alle er klar på hvad der foregår. 

mine oplysninger har jeg fået fra en beboer i ejendommen. - så blot til info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget nyt fra stedet.... 

Nogen der har besøgt stedet og som fortælle om det er godt eller skidt. Er det god massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...