Hop til indhold
Guest Liderbasse

Dansk Teentøs

Recommended Posts

Hun er sku da ikke teen hvis hun er 21 og hold da op nogle priser hun holder sig, må da håbe at dem der besøger hende får noget for pengene, men tænker : ingen fisse er så meget værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 6 timer siden:

Hun er sku da ikke teen hvis hun er 21 og hold da op nogle priser hun holder sig, må da håbe at dem der besøger hende får noget for pengene, men tænker : ingen fisse er så meget værd

Så er priserne vel heller ikke værre...

De ligger på linje med mange andre pigers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der.

Det er helt sikkert pigen på billederne. Hun var sød og meget engageret under agten. Helt sikkert en af de mest service mindede piger jeg har mødt, og så gav hun dessuden et fantastisk blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er prisen da heller specielt dyr. 
Her er tale om en ung sprød pige, tilmed dansk. Har ikke besøgt hende, men hvis @FarFromHome har været der og siger god for billeder mv passer, så kunne jeg sagtens fristes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 1.3.2020 at 01:14:

Hun er sku da ikke teen hvis hun er 21 og hold da op nogle priser hun holder sig, må da håbe at dem der besøger hende får noget for pengene, men tænker : ingen fisse er så meget værd

Jeg er enig i, at 1200 er for dyrt for 30 min. Med mindre det er min nabos datter... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...