Hop til indhold

Linda Flensborg

Featured Replies

Skrevet

https://sexnord.net/profile/579941/linda

Fik banket på døren og denne smuksak åbnede. Havde ringet på forhånd og fået priserne 70 euro 30 min og 120 euro 60 min. 

Hun faldt visuelt rigtig meget i min smag. Og det lille smil hun kom med, fik mig til at ærgre mig gevaldig over, jeg kun havde taget 70 euro med. 

Men det fik hun nu hurtig ændret. I bedste flatrate bad hun mig ligge mig. Hun placerede sig længst mulig væk og gav ca 10 sekunder blowjob, så spurgte hun om jeg ville ovenpå. “ var det virkelig det “ tænkte jeg. Vi begyndte at knalde. Eller jeg gjorde. Det var nu noget slattent fra hendes side, eller egentlig ikke eksisterende. 

Men flot var hun da..

Skrevet
Havnebumsen skrev, den 29.2.2020 at 20:14:

https://sexnord.net/profile/579941/linda

Fik banket på døren og denne smuksak åbnede. Havde ringet på forhånd og fået priserne 70 euro 30 min og 120 euro 60 min. 

Hun faldt visuelt rigtig meget i min smag. Og det lille smil hun kom med, fik mig til at ærgre mig gevaldig over, jeg kun havde taget 70 euro med. 

Men det fik hun nu hurtig ændret. I bedste flatrate bad hun mig ligge mig. Hun placerede sig længst mulig væk og gav ca 10 sekunder blowjob, så spurgte hun om jeg ville ovenpå. “ var det virkelig det “ tænkte jeg. Vi begyndte at knalde. Eller jeg gjorde. Det var nu noget slattent fra hendes side, eller egentlig ikke eksisterende. 

Men flot var hun da..

Hun har lukket biksen ;)

Skrevet
Pite skrev, 1 time siden:

Hun har lukket biksen ;)

Søndag er "skiftedag" ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.