Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Linda Flensborg

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

https://sexnord.net/profile/579941/linda

Fik banket på døren og denne smuksak åbnede. Havde ringet på forhånd og fået priserne 70 euro 30 min og 120 euro 60 min. 

Hun faldt visuelt rigtig meget i min smag. Og det lille smil hun kom med, fik mig til at ærgre mig gevaldig over, jeg kun havde taget 70 euro med. 

Men det fik hun nu hurtig ændret. I bedste flatrate bad hun mig ligge mig. Hun placerede sig længst mulig væk og gav ca 10 sekunder blowjob, så spurgte hun om jeg ville ovenpå. “ var det virkelig det “ tænkte jeg. Vi begyndte at knalde. Eller jeg gjorde. Det var nu noget slattent fra hendes side, eller egentlig ikke eksisterende. 

Men flot var hun da..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 29.2.2020 at 20:14:

https://sexnord.net/profile/579941/linda

Fik banket på døren og denne smuksak åbnede. Havde ringet på forhånd og fået priserne 70 euro 30 min og 120 euro 60 min. 

Hun faldt visuelt rigtig meget i min smag. Og det lille smil hun kom med, fik mig til at ærgre mig gevaldig over, jeg kun havde taget 70 euro med. 

Men det fik hun nu hurtig ændret. I bedste flatrate bad hun mig ligge mig. Hun placerede sig længst mulig væk og gav ca 10 sekunder blowjob, så spurgte hun om jeg ville ovenpå. “ var det virkelig det “ tænkte jeg. Vi begyndte at knalde. Eller jeg gjorde. Det var nu noget slattent fra hendes side, eller egentlig ikke eksisterende. 

Men flot var hun da..

Hun har lukket biksen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...