Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 1. Marts, 2020 Så mangler vi kun en, der siger FUCK MIG SELV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 1. Marts, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden: Så mangler vi kun en, der siger FUCK MIG SELV Blærerøv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 1. Marts, 2020 Jeg tror nu godt jeg kan gennemskue hvor @cobham fandt inspiration til denne lyriske fuck-rap https://www.youtube.com/watch?v=3Gxmxp9vDk0 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 160 Skrevet 1. Marts, 2020 Tak for den @underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den lykkelige 461 Skrevet 2. Marts, 2020 (edited) cobham skrev, den 29.2.2020 at 16:47: FUCK @den lykkelige for altid at være så fandens lykkelig FUCK så bliver det ikke større i dette forum. Nævnt i en tråd af skribenten over os alle @cobham FUCK @cobham, hvordan skal vi andre kunne skive en anmeldelse efter dette. FUCK hvor er jeg lykkelig Redigeret 2. Marts, 2020 af den lykkelige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 20. Marts, 2020 fuck hvor ville jeg gerne give både hjerter, stjerner, pokaler, thumbs up og stående ovationer emoji til dit opslag tak, det er noget af det sjoveste jeg længe har læst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 20. Marts, 2020 aaisha skrev, for 5 minutter siden: fuck hvor ville jeg gerne give både hjerter, stjerner, pokaler, thumbs up og stående ovationer emoji til dit opslag tak, det er noget af det sjoveste jeg længe har læst Vil du ikke hellere selv "fuckes" end læse om andres "fuck(ing)"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 575 Skrevet 17. April, 2020 cobham skrev, den 29.2.2020 at 16:47: FUCK de ordblinde og navnlig dem, der som @JonDo og @Zaq bliver ved med at skrive på EG, selv om de som alle andre ordblinde, der forsøger sig, bliver jordet gang på gang. Cobham Jammen så fuck fuck da! men fuck hvor har jeg dog lyst til en fræk luder ligt nu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 17. April, 2020 Jamen så fuck fuck da.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. April, 2020 Fuck dig @cobham for ikke at skrive om mig men tak for det gode skriv og grin bh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg